Ervaringen Autosloperij Klein Zweden - Opgelicht?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- John Blummel
- Nieuw lid
-

av jb
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ach, als ik wat nodig heb dan bel ik gewoon en kom ik langs en ligt het klaar of we zoeken er samen naar.
Hij heeft wel ontzettend veel onderdelen. Meeste toch wel van de oudere types. Voor de S90/V90 hoef je daar niet te zijn, want daar heeft hij niet zoveel van.
just my 2 cents...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ben te allen tijde bijzonder vriendelijk geweest. Heb menig uurtje moeten wachten en heb zelfs voor een glas water aan tafel mogen aanschuiven. Dus mijn eerste ervaring was ook positief.
Het ging alleen mis toen hij een verkeerde teller bleek te hebben geleverd. En inderdaad; hij dient de aankoopdeskundige te zijn. Ik had nota bene het origineel bij me!
Ik stond open voor alle alternatieven; andere onderdelen, andere teller, klussen aan de auto, etc.
Wat mij het meeste stoort is dat ik vanaf het begin tot het laatste belletje erg netjes ben geweest tegen deze meneer. Maar dat ik zelden zo onbeschoft ben behandeld: "Op deze manier wil ik geen zaken doen." omdat ik 'onder het eten' kom. Ik kom netjes voor 6-en door de week en rond 11-en in het weekend. Zie ik niets mis mee. Als hij ergens heeft staan: langskomen na afspraak had ik het ook netjes gedaan.
Moraal van het verhaal; hij heeft mij 200 euro afhandig gemaakt en die ben ik kwijt. Een ieder mag voor zichzelf bepalen wat hij met deze informatie doet.
De ironie van het verhaal is dat ik een lease auto 'opgedrongen' krijg vanuit mijn werkgever en dat mijn geweldige Volvo binnenkort niets staat te doen
Groet en succes.
Jaco
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat een opmerkelijk stukje vervuiling dan !ciakow schreef : Allen, deze discussie is precies wat ik hoopte te krijgen als reactie. Ik heb de beste man nooit een oplichter genoemd of willen noemen, heb hooguit de vraag gesteld of ik opgelicht ben.
Je hebt antwoord op je vraag gekregen. Van oplichting is in deze geen sprake. Eveneens ben jezelf tekort geschoten in de onderzoeksplicht als koper. Alternatieven op termijn zijn aangeboden.
Als menig lezer dan als nog de moeite doet je te steunen met gelijksoortige ergenissen, is het een licht afwijkende reactie om vervolgens je eigen aangezwengelde kwestie op lakonieke wijze af te doen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als ik de indruk heb gewekt bij jou of mede forumleden dat ik het op lakonieke wijze af doe spijt mij dat. Dit is niet mijn bedoeling geweest. Over je reactie: mbt mijn onderzoeksplicht als beginnende Volvo 940 rijder heb ik wel degelijk onderzoek gepleegd. Naast het gebruik van de onderdelenlijn heb ik op fora (waaronder deze) gekeken welke bedrijven werden aangeraden. In mijn optiek staan hier de echte ervaringsdeskundigen. In hoeverre mijn onderzoeksplicht nog verder zou moeten gaan weet ik niet.
Ter correctie: Alternatieven zijn NIET aangeboden: hij had de genoemde zaken NIET op voorraad, wist NIET wanneer deze binnen zouden komen en kon GEEN alternatief bieden voor een item dat wel degelijk nodig was. (We spreken over een periode van meer dan 4 weken!)
Ik waardeer de steun van de forumlezers. Hier blijkt uit dat om meer dan een incident gaat. Het lijkt me dat deze threat binnenkort gesloten kan worden. Mijn persoonlijke conclusie is dat er wel degelijk een aantal tevreden klanten zijn mbt deze leverancier. Dat zijn prijzen behoorlijk zijn maar dat hij een grote voorraad aan spullen heeft. Wel moet je dus goede afspraken maken over vervanging indien spullen niet blijken te werken en er rekening mee kunt houden dat je je geld niet terugkrijgt indien het niet werkt en het niet op voorraad is.
Vriendelijke groet,Jaco
- V700 register
- Nieuw lid
-
Of gewoon Nederlands gebruiken: Een draadje..
Hoewel ik het wel een leuke woordspeling vind...
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Draadjes gaan niet zomaar dicht, daar moet een gegronde reden voor zijn. En die is vooralsnog niet voorhanden.ciakow schreef : Het lijkt me dat deze threat binnenkort gesloten kan worden.
groetjes
Mathy (moderator)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Inmiddels heb ik spullen besteld bij een andere sloper; hunterparts in Gorredijk. Ook hier was niet de juiste teller voorhanden maar heb ik de spullen opgestuurd gekregen (binnen 2 dagen). Na gecontroleerd te hebben en niet te passen teruggestuurd en netjes de centen teruggekregen.
Prima service. Zo kan het dus ook!
P.S. Als er mensen zijn die een 1990 teller hebben liggen voor een 940 hou ik me aanbevolen!
Gr,
jaco
- V700 register
- Nieuw lid
-
Na een advertentie hier lag ie binnen een paar dagen op de deurmat voor een derde van de prijs!