Officieuze presentielijst sleuteldag Carlo Schmidt, 13 november 2010 - Inschrijving gesloten - Planning toegevoegd
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Todo: 'winterklaar' maken bodemplaat.
Verder zou ik graag een deskundige eens laten 'voelen' aan mijn M90. Ik heb het idee dat het schakelen wat beter kan (en ook is geweest), maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal, daar dit mijn eerste Volvo is. Ik ga in elk geval ook het versnellingspook-mechanisme en de koppeling op speling controleren.
Misschien is er een ander lid met een goed schakelende M90 aanwezig, en kan ik daar eens mee vergelijken?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wenn es richtig ist haben sie schon mein formular
Jedoch Ich habe vergessen um das platzen des Schneereifens an zu geben.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zolang er aan onze poort hier, nog geen duitse vlag waait, praat ik gewoon nederlands hoor.Jeroen schreef : Sehr GeEherter Herr Kooijman
Formulier gehad.Wil je winterbanden aanschaffen, of gewoon wisselen?Ze zijn gebalanceerd en zo, dus gewoon een kwestie van omhangen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dus dat kan in een moiete door tijden het wisselen van mijn ABS Sensor
O ja nog een portier schakelaar rechts achter denk ik.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Op de koffie komen, mag altijd, kan je een beetje kijken hoe het er aan toe gaat en kennismaken met andere leden.Sleutelen aan je auto, is voorbehouden aan leden, dus dat kan dan niet, maar mocht je je ter plekke bedenken, kan lidmaatschap ook nog wel geregeld worden.Alwood schreef : Ik zou graag ook een keer op een sleuteldag komen kijken, maar ben nog geen lid? (enkel forum-lid). Kan dat, en waar wordt deze georganiseerd?
Kom eerst maar een kijken.
De details <a href="../../../node/32628" target="_blank">staan in de agenda</a> , dat zou je moeten kunnen zien.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kan je eigenlijk niet weigeren.
Indien er nog tijd is zit ik ook ana de achter dempers te denken, wissel voor nivomaten. (afhankelijk van de kosten)
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)