hemel 740 wat zijn daar de kosten van en waar bestel ik die
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
No shit! Serieus?Dat wordt wel een gemis, denk ik.960 estate 1996 schreef : De H&M loods gaat waarschijnlijk plat dus daar kan het dan niet meer.
De koffie is op, dus als ie thuis is, rij ik zo meteen even aan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoi Bas, misschien dat je hem ook even voorzichtig op de schrijffout op zijn webpagina kunt wijzen: "Ook cabriokappen kun je vaak in delen herstellen denk hierbij aan een achterruit van een M.G. deze is met een rits bevesticht en is los te verkrijgen. "Baseman schreef :
Ik ga trouwens evenbij <a href=" www.bklokgieters.nl/ " target="_blank">Klokgieters langs, die heeft een nieuw pand en misschien ook wel de nodige ruimte, om het daar eens te doen.Ik zal gelijk eens vragen wat ie voor stoffen in de aanbieding heeft.Ziko schreef : Volgens mij is zo´n dag enkel voor verenigingsleden
@ Frits, Dat is jammer voor H en M en voor jouw ook natuulijk. en voor velen onder ons... wat een leuke plek ,, hopleijk komt er wat anders !
- Jan Snijder (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
In een mailtje stond dat de loods plat zou gaan. Meer weet ik ook niet en heb de mannen ook niet meer gesproken.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik had vanavond een alleraardigst gesprek met hem, al was het doro de telefoon, want hij was zelf op locatie aan het werk, en te laat thuis, naar mijn zin, om er nog heen te rijden.Daarbij wilde ik eigenlijk zwarte hemelbekleding meenemen, maar die was op, dus ga ik volgende week even.960 estate 1996 schreef : Leuk Bas als jij het in de regio Brabant kan organiseren.
Zijn nieuwe loods heeft ie helaas nog niet kunnen betrekken ,maar bied wel de mogelijkheid om er een auto of 6 te 'stallen'.Hij ziet een 'hemeldag' op zich wel zitten, al moet ik dan nog wel even een en ander met hem doorspreken denk ik, zodat we beiden weten wat we van elkaar verwachten.Wat ik wel vernam, is dat er al verschillende Volvo-rijders, al dan niet via deze site, bij hem zijn langsgeweest en met een nette armsteun, nette stoel of mooie hemel wer zijn vertrokken.
Wordt dus vervolgd.