hemel 740 wat zijn daar de kosten van en waar bestel ik die
- V700 register
- Nieuw lid
-
Per dwarsbalk (van het dak) zitten twee clips. Misschien dat dit alleen bij de oude (hardboard) hemels zo is vanwege de kans op doorhangen? De nieuwere hemels hebben een hele andere opbouw (soort aluminium honingraat structuur)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- John Dutman
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Sure? Weet je of ze ook marineblauw hadden?alexvanbemmel schreef : ik heb bij de kwantum een stuk zwart velours gekocht
- V700 register
- Nieuw lid
-
Schuimlaagje heb ik van 3mm dik verpakkingsschuim gemaakt, kan je ook iets anders voor pakken natuurlijk. Een kennis van me gebruikte er ondervloer voor van laminaat (van dat zilverfolie op schuim/textiel), zit ook alweer een paar jaar.
Goede lijm is het belangrijkste, en pas monteren als de lijm volledig gedroogd is.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik was er de afgelopen keer te laat bij en ik denk dat hier wederom nog wel meer animo voor is..
- Ziko de Kubber
-
- Senior lid
-
Met vriendelijke groet, Ziko
- V700 register
- Nieuw lid
-
Een hemeldag, hoewel mogelijk georganiseerd door verenigingsleden is geen verenigingsactiviteit en derhalve is eenieder welkom, die dat heeft afgesproken met de organisatie van de dag zelf.Ziko schreef : Volgens mij is zo´n dag enkel voor verenigingsleden
Ik ga trouwens evenbij <a href=" www.bklokgieters.nl/ " target="_blank">Klokgieters langs, die heeft een nieuw pand en misschien ook wel de nodige ruimte, om het daar eens te doen.Ik zal gelijk eens vragen wat ie voor stoffen in de aanbieding heeft.