Wat te doen: hoe mijn auto twee jaar stil te zetten?
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Weetje zeker dat je hem daar wel mag hebben staan? wettelijk gezien?
Want zo'n parkeergarage is infeite openbaar terein [iedereen mag er komen en parkeren]
Als ze het zien, heb je kans op een erg forse boete.
Groeten,Gerben
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
De garage is niet openbaar; alleen bewoners hebben toegang (slagboom, roldeur met bliep, etcetera) en hebben ook betaald voor de parkeerplaats in de garage bij de aanschaf van het appartement. Dan lijkt het me geen probleem, aangezien de eigenaar van de parkeerplaats mij toestemming geeft de auto daar te parkeren. Of zie ik nu e.e.a. aan juridische toestanden over het hoofd?gerryberrie schreef : Trouwens..
Weetje zeker dat je hem daar wel mag hebben staan? wettelijk gezien?
Want zo'n parkeergarage is infeite openbaar terein [iedereen mag er komen en parkeren]
Als ze het zien, heb je kans op een erg forse boete.
Groeten,Gerben
@ de rest: Thanks voor de RDW- en tank-tip!
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
<div class="content">Tja..ik zou het echt niet weten..Niels 944 16V schreef : De garage is niet openbaar; alleen bewoners hebben toegang (slagboom, roldeur met bliep, etcetera) en hebben ook betaald voor de parkeerplaats in de garage bij de aanschaf van het appartement. Dan lijkt het me geen probleem, aangezien de eigenaar van de parkeerplaats mij toestemming geeft de auto daar te parkeren. Of zie ik nu e.e.a. aan juridische toestanden over het hoofd?
Ik heb niet veel kennis over juridische toestanden...
Maar als hij[de eigenaar] JOU toestemming heeft gegeven om je wagen daar voor 2 jaar te laten staan, lijkt me er geen prob.Dan zou IK dat wel zwart op wit willen hebben..in het geval van dat je een boete krijgt...
Kan me namelijk wel voorstellen dat bewoners/eigenaar er niet zo blij mee zijn dat er een wagen 2 jaar lang staat...[en misschien de instanties tippen?]
>IK< zou mijn wagen er iniedergeval niet neerzetten, puur voor de zekerheid.
Maargoed, dat is wat ik zou doen, voorderest weet ik het ook echt niet.
Groeten,Gerben
</div>
- V700 register
- Nieuw lid
-
Een nette hoes over de auto voorkomt veel gezeur, weet ik uit ervaring.gerryberrie schreef : <div class="content">Kan me namelijk wel voorstellen dat bewoners/eigenaar er niet zo blij mee zijn dat er een wagen 2 jaar lang staat...[en misschien de instanties tippen?]</div>
En mochten er al meer (semi)klassiekers gestald staan, zal het waarschijnlijk zo'n vaart niet lopen.
Joost
PS: rijd 'm goed warm voor je hem wegzet (25 km. +)
warkplaats boek ingescand en is verstuurd naar je e-mail.

Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
- Mark van Loo (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar beslist wel de verzekering door laten lopen.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Bij de weg, voor iedereen die weten wil wat ik ga uitspoken: ik mag met ongeveer 14 anderen de klas gaan vormen van Vehicle Design, een MA studie aan Royal College of Art.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Die 30 dagenkaart bestaat al lang niet meer.Niels 944 16V schreef : Nu hoorde ik weer van iemand dat er ook zoiets bestaat (of in ieder geval bestaan heeft) als een 30 dagen kaart.
Bij de weg, voor iedereen die weten wil wat ik ga uitspoken: ik mag met ongeveer 14 anderen de klas gaan vormen van Vehicle Design, een MA studie aan Royal College of Art.
je daarvoor het kwarttarief gekregen, maar dat is voor campers. dat kan, maar dan moet je wel aan deze eisen voldoen
- een "leefruimte" van tenminste 200 cm lang , 90 cm breed en 170 cm hoog.
- Deze voorziening mag ook door een hefdak tot stand gebracht worden maar de minimale hoogte van de binnenruimte moet 130 cm als het hefdak gesloten is.
- Aanvullend ; twee zitplaatsen cabine (moeten ter allertijde beschikbaar zijn , ook in de slaapstand),
- slaapaccommodatie voor twee personen ,
- vaste en afsluitbare bergruimte,
- een tafel,
- vastkeukenblok hoog 60 cm met spoelbak en kraan en watervoorziening.
ik stel me zo voor dat je een kijkt naar hoe Volvo ze maakte.
back to boxy!