Diesel of LPG met automaat en airco gezocht met enige spoed.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-04-2010 14:08 #1080258 door V700 register
Beste mensen,
De kogel is door de kerk. Er moet een station komen.Naast het benzine orgel zoeken we een diesel of LPG wagen voor de familie.Dus alle goede tips/aanbiedingen zijn van harte welkomOmdat we een hond krijgen heb ik nu zelfs een beetje spoed (geen zin om de 760 te besmeuren)Onze wensen:-Estate-Diesel of LPG (vriendin liever Diesel, ik liever een Turbo op LPG ;-)-automaat-airco(mijn wensen lijstje omvat verder, oude neus, zilverkleurig, cruisecontrol, pluche, etc, etc maar ja.......dr moet ook wat te wensen overblijven) Niet te vergeten: budget 2000 euro, met eventueel een 86er diesel automaat estate zonder kenteken ter inruil.Mogelijk kandidate: <a href=" www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occ_de...=RL&o_id=6838060 "> www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occ_de...=RL&o_id=6838060
<a href=" www.marktplaza.nl/Volvo-940-GL-23i-Estat...3-AIRCO-10633318.php "> www.marktplaza.nl/Volvo-940-GL-23i-Estat...3-AIRCO-10633318.php
<a href=" link.marktplaats.nl/334755803 "> link.marktplaats.nl/334755803
<a href=" www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=lrecokvja2in "> www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=lrecokvja2in
<a href=" link.marktplaats.nl/330524798 "> link.marktplaats.nl/330524798
Is er hier iemand bekend met deze "van de Kamp" in Utrecht (de lpg estate man)
Goed, ik zou erg blij zijn met waardevolle aanvullingen.Groet Ben

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-04-2010 14:34 #1272079 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Let op.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-04-2010 14:45 #1272080 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Jep
jep, enig idee of km standen van NAP te controleren zijn voor een particulier (zonder elke keer 2,50 te lappen)
Zijn er eigenlijk nog voorkeurs jaren voor de 940?
Heb me altijd alleen in de oudere jaren verdiept.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-04-2010 14:50 #1272083 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Neen.

benthuis schreef : jep, enig idee of km standen van NAP te controleren zijn voor een particulier (zonder elke keer 2,50 te lappen)

Neen, niet zonder meewerkende garagist.En een NAP-pas zit er bij de door mij aangehaalde advertentie niet bij, 99% zeker.Of wél, en hij klopt niet.
Ik werk er 5 minuten vandaan, ik wil morgen wel effe kijken voor je......

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-04-2010 15:00 #1272086 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Jan
Jan van de Kamp zit tegenwoordig in Kockengen en blaast langzaam maar zeker een website in de lucht: volvoopgas.nl
De handel van Jan werkt simpel: what you see is what you get. Zelf goed opletten dus, maar als je vertrouwt op je eigen oordeel kun je er een prima auto kopen.
Hij heeft een paar jongens in dienst die erg veel van onze bakstenen weten en die scannen een auto voor de verkoop. Het blijft handel, dus - nogmaals - zelf ook goed opletten.  
Hij is er niet voor de topexemplaren, maar voor de LPG-auto's waar je nog een paar jaar mee kunt 'knallen'. Je moet er zelf de mooiste maar uitzoeken.
Kortom, ik raad niemand af om eens bij Jan langs te gaan. Ik 'manage' alleen wel de verwachtingen  .
Joost

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-04-2010 15:32 #1272090 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic aansluiting
ik sluit me aan bij Joost. Ik heb mijn 740 in 2007 bij Jan van de Kamp gekocht. Had eerst een mooie 740GLE op t oog maar toen Jan naar de keuring reed blies hij de automaatbakkeerring eruit. Toen even tijdelijk in een 240 estate gereden en daarna dus mijn huidige. Was mijn eerste 740 en dus een gokje maar voorlopig is het een sterke auto gebleken die voornamelijk achterstallig onderhoud had.
Mijn volgende wordt in ieder geval een auto die aantoonbaar zijn onderhoud heeft gehad; dat heb ik er wel van geleerd!

succes

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-04-2010 15:46 #1272091 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Marc Bevers
Ik zie een auto bij Marc Bevers uit Oss staan.
Ik vermoed dat je daar maar met een grote boog omheen moet lopen. <a href="/node/16210" target="_blank">klik hier maar eens</a> en <a href="/node/14044" target="_blank">hier voor het vervolg</a>
die Kmstand zal wel rond de 350.000 liggen ipv de adverteerde 150.000
(het verhaal zegt ook 150.000 km en nieuwe moter* en bak  das vrij ongebruikelijk)
-Die uit Overveen staat er al een hele tijd.
-Garage Hengstdal is ook al zo'n gerenommeerd bedrijf.
-Die in Haarlem lijkt een particulier  Maar er staat een foto bij van Carlo Schmidt ik zou zeggen: ga eens luisteren. het kan zijn fdat hij geen betere foto's heeft.
-Die gast uit Utrecht, weet ik niet, hij lijkt OK. Alleen gevoelsmatig heb ik er niks mee.

*moter = iets om stukjes mee te maken 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-04-2010 16:42 #1272095 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nuttig!
Kijk dat is allemaal prettige informatie!Baseman: zou tof zijn als je even een deskundige blik zou willen werpen. Nieuwe motor en bak hoeft natuurlijk geen probleem te zijn.Jeroen: De auto in Haarlem is idd niet met orginele foto's geplaatst. De klimopachter een auto met een blauwe garageplaat was mij ook al opgevallen! (stiekum dacht ik, het zal toch niet waar zijn, als die auto bij Carlo Schmit vandaan komt kan het nooit een erg slechte zijn)jeroen: ik neem aan dat je met "ook al zo'n gerenomeerd  bedrijf" bedoeld dat het niet altijd top auto's zijn die ze daar verkopen?Ben

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-04-2010 17:38 #1272106 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic v.d. kamp
Al eerder heb ik iets over de handel van v.d. Kamp gemeld.
Aardige jongen, maar mijn auto's waren helaas niet al te best die bij hem
vandaan kwamen. Kan pech zijn, maar zijn beweringen dat alle auto's zorgvuldig nagekeken zouden zijn,
kloppen in elk geval(in mijn geval) niet.
Die auto uit Overveen is al besproken en niet al te positief.
Kortom, ik zou voor die G3-auto gaan. Daar lijkt de historie in elk geval aanwezig.
Veel kilometers in geen probleem bij een 940.
Succes met de koop!

groet,

Jacow 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-04-2010 22:24 #1272138 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kennen jullie deze?
<a href=" www.speurders.nl/overzicht/autos/volvo/v...agon-5-53580523.html "> www.speurders.nl/overzicht/autos/volvo/v...agon-5-53580523.html Zou dat en kwestie zijn van relais vervangen en 2 niveaumatenDeze duitser lijkt me ook wel wat: suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.h...ing=&tabNumber=1 ">Ben's linkBen

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC