Diesel of LPG met automaat en airco gezocht met enige spoed.
- V700 register
- Nieuw lid
-
De kogel is door de kerk. Er moet een station komen.Naast het benzine orgel zoeken we een diesel of LPG wagen voor de familie.Dus alle goede tips/aanbiedingen zijn van harte welkomOmdat we een hond krijgen heb ik nu zelfs een beetje spoed (geen zin om de 760 te besmeuren)Onze wensen:-Estate-Diesel of LPG (vriendin liever Diesel, ik liever een Turbo op LPG
<a href=" www.marktplaza.nl/Volvo-940-GL-23i-Estat...3-AIRCO-10633318.php "> www.marktplaza.nl/Volvo-940-GL-23i-Estat...3-AIRCO-10633318.php
<a href=" link.marktplaats.nl/334755803 "> link.marktplaats.nl/334755803
<a href=" www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=lrecokvja2in "> www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=lrecokvja2in
<a href=" link.marktplaats.nl/330524798 "> link.marktplaats.nl/330524798
Is er hier iemand bekend met deze "van de Kamp" in Utrecht (de lpg estate man)
Goed, ik zou erg blij zijn met waardevolle aanvullingen.Groet Ben
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kilometerstand-alert.benthuis schreef : Mogelijk kandidate: <a href=" www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occ_de...=RL&o_id=6838060 "> www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occ_de...=RL&o_id=6838060
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zijn er eigenlijk nog voorkeurs jaren voor de 940?
Heb me altijd alleen in de oudere jaren verdiept.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Neen, niet zonder meewerkende garagist.En een NAP-pas zit er bij de door mij aangehaalde advertentie niet bij, 99% zeker.Of wél, en hij klopt niet.benthuis schreef : jep, enig idee of km standen van NAP te controleren zijn voor een particulier (zonder elke keer 2,50 te lappen)
Ik werk er 5 minuten vandaan, ik wil morgen wel effe kijken voor je......
- V700 register
- Nieuw lid
-
De handel van Jan werkt simpel: what you see is what you get. Zelf goed opletten dus, maar als je vertrouwt op je eigen oordeel kun je er een prima auto kopen.
Hij heeft een paar jongens in dienst die erg veel van onze bakstenen weten en die scannen een auto voor de verkoop. Het blijft handel, dus - nogmaals - zelf ook goed opletten.
Hij is er niet voor de topexemplaren, maar voor de LPG-auto's waar je nog een paar jaar mee kunt 'knallen'. Je moet er zelf de mooiste maar uitzoeken.
Kortom, ik raad niemand af om eens bij Jan langs te gaan. Ik 'manage' alleen wel de verwachtingen .
Joost
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mijn volgende wordt in ieder geval een auto die aantoonbaar zijn onderhoud heeft gehad; dat heb ik er wel van geleerd!
succes
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik vermoed dat je daar maar met een grote boog omheen moet lopen. <a href="/node/16210" target="_blank">klik hier maar eens</a> en <a href="/node/14044" target="_blank">hier voor het vervolg</a>
die Kmstand zal wel rond de 350.000 liggen ipv de adverteerde 150.000
(het verhaal zegt ook 150.000 km en nieuwe moter* en bak das vrij ongebruikelijk)
-Die uit Overveen staat er al een hele tijd.
-Garage Hengstdal is ook al zo'n gerenommeerd bedrijf.
-Die in Haarlem lijkt een particulier Maar er staat een foto bij van Carlo Schmidt ik zou zeggen: ga eens luisteren. het kan zijn fdat hij geen betere foto's heeft.
-Die gast uit Utrecht, weet ik niet, hij lijkt OK. Alleen gevoelsmatig heb ik er niks mee.
*moter = iets om stukjes mee te maken
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Aardige jongen, maar mijn auto's waren helaas niet al te best die bij hem
vandaan kwamen. Kan pech zijn, maar zijn beweringen dat alle auto's zorgvuldig nagekeken zouden zijn,
kloppen in elk geval(in mijn geval) niet.
Die auto uit Overveen is al besproken en niet al te positief.
Kortom, ik zou voor die G3-auto gaan. Daar lijkt de historie in elk geval aanwezig.
Veel kilometers in geen probleem bij een 940.
Succes met de koop!
groet,
Jacow
- V700 register
- Nieuw lid
-