roestduivel 2!
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-03-2010 21:11 #1270941
door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic kartonnen bodem
Goede foto, duidelijk.
Dit zijn de gevolgen. De oorzaken liggen elders. Kitnaden!

gr John B
Dit zijn de gevolgen. De oorzaken liggen elders. Kitnaden!

gr John B
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-03-2010 21:00 #1271278
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Waar is die foto van? de
Waar is die foto van? de voetenruimte? Ziet er best wel shokking uit.
En om welke kitnaden gaat het precies?

groeten,

Tinus
En om welke kitnaden gaat het precies?

groeten,

Tinus
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-03-2010 21:17 #1271281
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Achter
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-04-2010 20:51 #1271465
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic oke. Ik ga de paasdagen ook
oke. Ik ga de paasdagen ook maar eens gebruiken om mijn waterlekkage aan de bestuurderskant-bodem op te zoeken. Het is daar nu al enkele weken een beetje nattig. Mocht ik iets vinden als ik de slang erop zet, dan rapporteer ik het zeker te weten hier.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-04-2010 23:33 #1271484
door V700 register
Is het dat ze zo kunnen roesten,
heb het ook onder vonden met mijn 760 uit 84 achter de bestuurders stoelen beide kanten linker kant door en rechter kant beginnend, en ik heb ook een dak raam maar die is zo droog als de sahara dus waar het dan vandaan komt geen idee, zou ermee te maken kunnen hebben omdat de auto uit Frankrijk komt maar dit is mij niet terug te halen,
moet de onderkant toch n keer goed inspecteren en misschien voorzien van een nieuw beschermende laag, als daar nog tips over zijn verneem ik die graag, wil nog erg lang genieten van mijn baksteen/zee container,
maar 2de paasdag eerst maar eens alle onderdelen er op schroeven en daarna voor keuren als hij in 1 keer goed is (hoop ik wel) dan meteen afmelden en genieten van de weelde,
Grijze 760 GLE 2.4 Turbo Diesel 1984 177***,
Witte 740 GL 2.0 Benzine 1990 206***,
Beantwoord door V700 register in topic triest
Is het dat ze zo kunnen roesten,
heb het ook onder vonden met mijn 760 uit 84 achter de bestuurders stoelen beide kanten linker kant door en rechter kant beginnend, en ik heb ook een dak raam maar die is zo droog als de sahara dus waar het dan vandaan komt geen idee, zou ermee te maken kunnen hebben omdat de auto uit Frankrijk komt maar dit is mij niet terug te halen,
moet de onderkant toch n keer goed inspecteren en misschien voorzien van een nieuw beschermende laag, als daar nog tips over zijn verneem ik die graag, wil nog erg lang genieten van mijn baksteen/zee container,
maar 2de paasdag eerst maar eens alle onderdelen er op schroeven en daarna voor keuren als hij in 1 keer goed is (hoop ik wel) dan meteen afmelden en genieten van de weelde,
Grijze 760 GLE 2.4 Turbo Diesel 1984 177***,
Witte 740 GL 2.0 Benzine 1990 206***,
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-04-2010 23:45 #1271485
door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic KITNADEN
Geachte roestduivels,
lees nu eens gewoon mijn opmerkingen/aanbevelingen over de oorzaken van die nattigheden, en loop dat nu eens goed na. Wellicht dat je/jullie daarna wel een idee hebben of krijgen.

Vandaag heb ik in elk geval de 740 naar de Volvo-werkplaats in Oss gebracht, alwaar de verroeste kitnaden op originele wijze hersteld worden, en het dus afgelopen is met de nattigheid.
groeten John

lees nu eens gewoon mijn opmerkingen/aanbevelingen over de oorzaken van die nattigheden, en loop dat nu eens goed na. Wellicht dat je/jullie daarna wel een idee hebben of krijgen.

Vandaag heb ik in elk geval de 740 naar de Volvo-werkplaats in Oss gebracht, alwaar de verroeste kitnaden op originele wijze hersteld worden, en het dus afgelopen is met de nattigheid.
groeten John

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-04-2010 11:02 #1271568
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Sneeuw
Als je in de winter met je besneeuwde schoenen een paar keer per dag in en uit je auto stapt dan komt er ongemerkt een paar liter water de auto in en dat blijft lekker onder de mat zitten.Als je pech hebt zit er ook nog wat pekel doorheen en daar word je plaatwerk ook niet vrolijkervan.Wintermatten zijn hier echt een uitkomst en vangen veel water op.Er zijn ook afvoer openingen om het water af te voeren.Die moeten natuurlijk wel open blijven en niet verstopt zitten met vuil bladeren enz.En de kitnaden moeten natuurlijk ook nog goed zijn
.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-04-2010 19:38 #1271586
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja wintermatten zijn
Ja wintermatten zijn inderdaad handig. Ik heb ze ook. Het water gaat er gewoon onder staan en kan geen kant op..... Dat is mijn ervaring nu met die lekkage. Dus ik ga mijn wintermatten ook alleen maar in de winter gebruiken.

EDIT
Na dat de matten een paar dagen eruit zijn geweest ligt er nog steeds een klein plasje op het Foam/rubber isolatie materiaal. Een smaaktest bracht uitkomst: lekker zoet, dus het is koelvloeistof. Ook was het een beetje groening van kleur. Dit geeft wel aan waarom dat ik een heel klein beetje koelvloeistof-verlies heb.
De lekkage is afkomstig van de kachelkraan. Dus een nieuwe kraan steken dan maar.
EDIT

EDIT
Na dat de matten een paar dagen eruit zijn geweest ligt er nog steeds een klein plasje op het Foam/rubber isolatie materiaal. Een smaaktest bracht uitkomst: lekker zoet, dus het is koelvloeistof. Ook was het een beetje groening van kleur. Dit geeft wel aan waarom dat ik een heel klein beetje koelvloeistof-verlies heb.
De lekkage is afkomstig van de kachelkraan. Dus een nieuwe kraan steken dan maar.
EDIT
Moderators: Jerry Stam