Tafellaken trekken met een Volvo

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-03-2010 12:19 #1269673 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Doel
Ik doelde niet specifiek op jou Mathy

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-03-2010 09:48 #1269769 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic maar...

Mathy schreef : Je moet het tafellaken versnellen.  En dat zo snel, dat het spul dat erop staat niet de tijd krijgt om mee te bewegen.
 Maak je dat touw erg kort, dan wordt het touw snel strak getrokken.  Het tafellaken versnelt vanaf het moment dat het touw strak staat,   Da's te langzaam.
Knoop je tussen tafellaken en lelijke eend een touw dat zo lang is, dan wordt het tafellaken in nul comma niks van 0 km/h naar 30 km/h versnelt.  De kans dat het tafellaken dan onder het servies uitgetrokken wordt, is dan een stuk groter.
groetjes
Mathy

Dus zo fake is het niet, het zit m dus alleen in de lengte van het touw!

• Marc Jarmuszewski (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-03-2010 11:37 #1269778 door Marc Jarmuszewski (GAST)
Beantwoord door Marc Jarmuszewski (GAST) in topic Iets voor de Mythbusters?
Gisteravond onder andere kunnen zien dat je geen bal gemaakt van Legosteentjes ongeschonden van een helling af tegen een auto aan kunt laten rollen zonder deze van te voren aan elkaar te lijmen in plaats van in elkaar te schuiven zoals de fabriek dat bedoeld heeft. Wellicht dat de dames en heren ook hier hun tanden in willen zetten. Als iemand een tafel met laken en serviesgoed beschikbaar wil stellen lijkt het me ook wel een leuke stunt voor de VKB.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-03-2010 20:52 #1269843 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ha ha ah,

Michael Oud schreef : Toch bijzonder, dat op dit forum schijnbaar grappige filmpjes altijd op zo een droge, wetenschappelijke manier besproken worden. Dat kan echt alleen hier. Jongens, het is een reclame filmpje, het is vast niet echt, het bestaat alleen maar om de droge acceleratiecijfers in een kader te plaatsen. Hatsee. 
Ik vind het een vrij origineel filmpje. Niet dat ik er nu zo hard om moest lachen als om het nieuwe reclamefilmpje van bol.

Ha ha ha ja geweldig "een mummiepak" rofl.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC