Benzine, LPG & Diesel: een boeiende rekensom...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ha! Daar is de ratio weer. Maar je hebt helemaal gelijk.struis schreef : Gewoon weer een Golf Polo Lupo diesel kopen.....1,6 of 1.9 zonder turbo
Betrouwbaar, en zuinig te rijden.
Je zit er meestal alleen in, rijdt maar 15.000 KM p/jr
Ik zal eerlijk zijn: Het is best zwaar, zonder Volvo voor de deur.
Na tien jaar 7- en 9-series krijg je duidelijk afkickverschijnselen....
Joost
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
maar ja, dan rij je wel in een deprimerende kraft durch freude wagen. Daar is werkelijk niks opbeurends aan op deze manier.struis schreef : Gewoon weer een Golf Polo Lupo diesel kopen.....1,6 of 1.9 zonder turbo
Betrouwbaar, en zuinig te rijden.
Je kan ze repareren met een hamer/nijptang
Je zit er meestal alleen in, rijdt maar 15.000 KM p/jr
Ik opteer voor het verhaal van Mathy,
alleen hoe krijg je dat verhaal in een paar uur voor elkaar?
een S80 2.4T haalt 255 lees ik, dat lijkt me ook wel wat.
Wat doet een oude C70 cabrio 2.5T of T5 eigenlijk aan topsnelheid? en hoe is dat dan, met het dak dicht?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat weet Wytze wel.Jeroen schreef : Wat doet een oude C70 cabrio 2.5T of T5 eigenlijk aan topsnelheid? en hoe is dat dan, met het dak dicht?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Duurt effen voordat je dat terug verdient hebt.
De benzine versies zuipen ook en dan is een belastinvrije 740 op LPG goedkoper...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
- Berichten: 8
En dan hebben we het nog niet over de kosten van je chyropractor, fysiotherapeut en/of manueel therapeut om je rug weer recht te krijgen.Ghia schreef : Maar man, man, voor een beetje 3L Lupo ben je ook 6mile kwijt ...
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.





