inventarisatie of er belangstelling is in poetsbrug

  • V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-03-2010 13:44 #1268333 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic den bosch

Ton schreef :

Jeroen schreef :

Ton schreef :  Ik vind deze dan veel mooier, en vooral veel veiliger: 
<a href=" www.internbv.nl/208.htm " target="_blank"> www.internbv.nl/208.htm
Deze brug staat ook steeds op de VKB, ik dacht bij de 444 vereniging.
Ton. 

Als ik toch plek had he....


Is er bij jullie geen Boxx in de buurt?
<a href=" www.de-boxx.nl/ "> www.de-boxx.nl/
<a href=" www.de-boxx.nl/ ">

Den Bosch,
 nou ja voor dat ik dat er uit heb:
1875 + brandstofkosten van het rijden naar den bosch 40 Kms = 5 liter
tov 8,75 per uur in de DHZ garage+ reiskosten in Oss van  8 km = 1 liter.


dat is 214 uur huren
Verschil in vervoerskosten  4*214*1.50 = 1285 euro
1285 / 1875 = 1.46
1.46 *214 uur = 312.5 uur huren in oss (afgerond)
mmm dat  is met echt te gortig
En dan ben ik nog de boxx verhuur vergeten.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • John Blummel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-03-2010 14:10 #1268337 door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic brug
&#160;
Een brug te ver dus. Executieverkoop Domeinen? Geen brug te ver.
&#160;
av jb

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Alexander Satter
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
  • LIFE FREE OR DIE
Meer
02-03-2010 17:45 #1268357 door Alexander Satter
Beantwoord door Alexander Satter in topic navraag

RVL schreef : Alexander,
Ik'vindt type RSH3000 duidelijk robuuster overkomen en met dit type kan je er ook onderkomen wat voor mij een belangrijk argument zou zijn. Kost wel Euro 1985,=
Waar zie jij trouwens dat hij Tuv geprueft is? Bij de technische gegevens staat dat niet of lees ik er overheen?

ik heb er navraag naar gedaan bij de leveranier of er TUV en CE keur op zat, en dat heeft hij bevestigd.
en wat betreft de RSH3000 was ook in eerste instantie mijn voorkeur echter kan in niet boren in de vloer en deze moet (volgens de instructies) vastgezet worden in de vloer.
en omdat ik mijn 780 altijd in de garage heb staan, kan ik de 2500 onder de auto opbergen (ivm ruimte gebrek zeg maar) en als ik hem nodig heb, kan ik hem midden in de garage leggen.
bij de 3000 moet in de de auto steeds over de platen heen rijden en staat de auto midden in de garage.
&#160;

Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD