Brilliance for life?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-03-2010 19:39 #1268214 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic naadje

Jeroen schreef :  om te beginnen de materialen: goedkoop, maar wat wil je voor 20 mille?
 maar ook bijvoorbeeld de stoelen zaten echt heel slecht en bovendien kon ik met mijn 1.90m net er in en dan zaten ze in de achterste stand.
Alleen het hendeltje waarmee dat moest was een klein pietepeuterig dingetje met een een plastic hoesje er half overheen geschoven, mét een scherp randje (heel fijn, NOT)
 bekleding was waardeloos (maar hé, etc)
Dan de deuren. die klonken als een BX uit 1986 en zo voelden ze ook.
Naden waren natuurlijk overal groter dan bij een 20 jaar oude Volvo.
En dan ook nog veel plastic overal op aan de buitenkant..
echt een soort Opel Fragila dus. of een Daewoo Trauma.

Ik heb nooit in een BX gereden (wel ooit meegereden toen ik op de basisschool zat, dus dat is té lang geleden om me er iets van te kunnen herinneren...)
De Agila en de Tacuma zijn toch wel auto's van een ander kaliber als de Brilliance. Ik ken de Tacuma niet door en door maar durf over iedere Agila (modern of oud model) toch wel te zeggen dat ze in ieder geval goed in elkaar zijn gezet, beter dan de Chinees in kwestie dan. Je kan op de foto van de achterzijde wel zien dat de deelnaad van de kofferbak niet heel strak is inderdaad. Ben toch benieuwd, hoop 'm snel eens in het echt te zien op een Autoshow of zo. (staat zo raar op de parkeerplaats als je overal in staat te knijpen he?)
Heeft die Volvo dealer in kwestie zelf bedacht om die auto in de showroom te zetten? Wellicht goede marketing om Volvo te promoten; kijk damens en heren, zo kan het ook...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC