Postings - geen zicht op auteurs
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik probeerde te helpen en de rest zei ik volgens mij heel voorzichtig.

Ik heb "stiekum" even de buik van vol dit forum, dus het beste voorlopig!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Hedwig Lambrechts (GAST)
- Nieuw lid
-
Jammer dat je het zo ziet Tom.whitehorse schreef : Ik heb "stiekum" even de buik van vol dit forum, dus het beste voorlopig!
Persoonlijk vind ik dat we ons niet mogen laten wegdrukken van "ons" forum.Dat het een forum er is voor liefhebbers die een beheerst taalgebruik voorstaan gaan we niet voor elkaar krijgen als de we allemaal gaan vluchten.We moeten juist samen aan 1 zeel trekken om deze sfeer ten alle prijze te bewaren.We mogen ons plezier niet laten afpakken door de enkelen die wat harder roepen dan een ander.
Hopelijk kom je terug op je besluit, ik zou het ten zeerste waarderen.
Groeten,Hedwig
- V700 register
- Nieuw lid
-

Mijn humeur werd teveel beïnvloed door de diverse negatieve uitingen en "moderaties" de laatste tijd.
Men doet maar wat mij betreft, ik reageer van nu afaan alleen nog op technische en gezellige draadjes.
- Hedwig Lambrechts (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
laten we nu even kallem aan gaan doen en frustraties over dingen die op het forum gebeuren niet steeds breder trekken.
Er wordt hier een vraag gesteld die verkeerd wordt begrepen en laten we nu niet met z'n allen meteen hier de volgende ruzie ontketenen.

Er zijn qua originele vraag twee uitleggen mogelijk.
1: Vroeger zag je in de lijst met recente berichten ook de naam van de topicstarter, nu alleen de naam vandegene die het laatste gereageerd heeft.
De vraag om de terugkeer van de naam van de topicstarter in de lijst recente berichten is getseld op de ALV, die is meegenmomen door de webmaster en daar zal op enig moment uitsluitsel op komen.
2. In sommige topics blijkt door nog onbekende reden alleen de naam van de topicstarter zichtbaar te zijn, van elke reactie, geplaatst door wie dan ook, staat er allen de tekst. Dat maakt het inschatten van wie het geschreven heeft wat lastig. Dit is puur een technisch probleem waar naar mijn weten nog geen keiharde oplossing voor is.

Laten we nu wel met z'n allen even rustig nadenken voor we gaan reageren op bepaalde berichten. Denk eens na of een bepaalde teklst wel zo bedoeld is als dat je het leest. Het probleem (zie optie 2) is irritant wat niet inhoudt datgene die dat heeft geschreven irritant is.
Kortom, even nadenken en niet meteen om je heen gaan lopen slaan en schoppen, de getypte teksten komen vaak harder aan door het gesproken woord door het ontbreken van de mimiek van de zender die bij een persoonlijk gesprek wel vaak aanwezig is.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Richard, ik heb uit je post helemaal niet gelezen dat mijn werk in twijfel wordt getrokken dus zie ik absoluut geen problemen op dat punt. Waar de verwarring hier vandaan komt is dat de een het heeft over een feature die de leden graag weer aan zouden hebben en de ander over waarschijnlijk een foutje in de site. De een is meer een wens dan een irriterend iets de ander kan inderdaad vervelend zijn aangezien dit het replyen moeilijk maakt. Vandaar de melden Also, also also op je melding.
Het beste kun je in geval een eerdere melding van een fout welke even wegzakt, het originele topic even een tikje geven door daar een post in te plaatsen of er al naar gekeken is. Dan is gelijk duidelijk waar het om gaat. Je kan mij en het webteam helpen door een goede omschrijving te geven. Verder helpt een screenshot absoluut want dan kunnen wij zien wat jij ziet. Dat is altijd handig. Ook voorbeelden van waar het fout gaat zie ik graag want dan kan ik het direct analyseren zonder dat ik moet afwachten tot het een keer bij mij gebeurd. Dit geldt overigens voor iedere bezoeker van dit forum, hoe uitgebreider de informatie rond de melding deste beter kunnen we het aanpakken.
Het klopt dat iedereen die zich voor de vereniging inzet de ene keer wat drukker is dan de andere. Dit geldt niet alleen voor de website maar voor alle activiteiten. Wij als webteam doen in ieder geval ons uiterste best om er wat leuks van te maken. We hebben echter ook allemaal een priveleven. Dat betekent dus schipperen.
Voor wat betreft de namen in de forumlijsten, ik zal nagaan waar deze feature zit en hem dan aanzetten.
Voor wat betreft de niet verschijnende namen in de draadjes, zouden de gebruikers die dit tegen mochten komen mij de link naar het desbetreffende draadje kunnen doorgeven? Screenshot mailen/posten mag ook. We checken regelmatig moderatorenteam@volvo700vereniging.nl dus stuur maar door.
Mocht ik nog wat vergeten zijn dan hoor ik het?
Groet,
Támas
- A. Remy
- Nieuw lid
-
Hallo Támas (en andere leden van het webteam),tkornman schreef : Voor wat betreft de niet verschijnende namen in de draadjes, zouden de gebruikers die dit tegen mochten komen mij de link naar het desbetreffende draadje kunnen doorgeven? Screenshot mailen/posten mag ook. We checken regelmatig moderatorenteam@volvo700vereniging.nl dus stuur maar door.
Vooreerst een woord van dank voor het onderhouden van de site. Keep up the good work.
Mijn vraag was geen kritiek naar jullie toe maar een loutere vaststelling van een 'irritant' probleem. Ik zal zoals gevraagd de url va, het draadje meegeven als het zich nog eens voordoet en een dump maken. Die mag toch doorgestuurd worden naar bovenvermelde mail hé?
MVGWolwo
- V700 register
- Nieuw lid
-
- A. Remy
- Nieuw lid
-
Zopas mail met inhoud verstuurd.
Wolwo
- V700 register
- Nieuw lid
-

MAAR: in vergelijking met vele andere fora vind ik het hier juist een prettige sfeer hebben, over het algemeen word iedereen netjes te woord gestaan en word er niet in 9 van de 10 draadjes verteld dat je dat maar met de zoekfunctie moet zoekn.

dus heren moderaters, oprichters en andere vrijwilligers, GOED BEZIG....