Postings - geen zicht op auteurs
- A. Remy
- Nieuw lid
-
Bij sommige postings zie ik wie de initiële postiing aangemaakt heeft maar bij de daaropvolgende commentaren zie ik niet meer wie er gereplied heeft. Ligt het aan mijn pc of is het algemeen?
Wolwo (die vermoedt dat hij wellicht een eerdere posting daarover over het hoofd heeft gezien)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Op de afgelopen ALV is dit ter sprake gekomen en de webmaster zou kijken of het mogelijk is om de eerste auteur van een draadje zichtbaar te maken (en houden).
Het schijnt vroeger wél zo te zijn geweest.
- A. Remy
- Nieuw lid
-
Dat is het hem nu juist, ik zie de eerste poster, maar SOMS niet meer wie de volgende antwoorden gestuurd heeft. Blijkbaar iets random en neit structureels?whitehorse schreef : de webmaster zou kijken of het mogelijk is om de eerste auteur van een draadje zichtbaar te maken (en houden).
Wolwo
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik begreep op de ALV dat dat algemeen bij de gebruikers het geval is?
Ik vind het woord irritant wel een beetje sterk hoor in dit geval, de webmaster heeft het heel druk, heeft een open oor, en doet z'n best.
Ik vind dat elke vrijwiliger die zich opgeeft voor verenigingswerk ook z'n best hoort te doen, maar om hem nou te gaan behandelen als een bedrijf die niet levert of slechte artikelen verkoopt?

Ik heb gisteren de toon op dit forum nog verdedigd maar gezien de laatste uitingen in diverse draadjes....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik vind het eigenlijk heel jammer en stiekum een beetje onbeschoft van je dat je mij, zonder mij te kennen, dergelijke woorden in de mond probeert te leggen. En dat terwijl je waarschijnlijk mijn post gewoon verkeerd begrepen hebt. Maar zonder er bij stil te staan dat ik "irritant" wel eens kon bedoelen ten aanzien van het feit an sich dat ik soms niet kan zien wie iets gepost heeft en dus niet kan reageren, ga je er direct vanuit dat ik "irritant" bedoel ten aanzien van het oplossen van het probleem. De keuze die je maakt geeft imho meer inzicht in hoe jij er over denkt, dan over mij. Maar vreemd genoeg heb ik ineens het gevoel dat ik mij moet gaan verdedigen, terwijl ik niets verkeerds gezegd heb. Dus je laatste opmerking, die moet je zelf misschien even ter harte nemen? Ik ben het wel met je eens dat dat soort opmerkingen de sfeer hier niet ten goede komt.
Oh en misschien moet je de openingspost nog even goed lezen, want jouw antwoord gaat over iets anders dan het probleem dat wolwo omschrijft.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heb ik ook, met FF, zonder daarmee een discussie over browsers op te rakelen. Iets wat meer invloed heeft denk ik is het theme dat je gebruikt. Het "oude" theme met traanplaatmotief in het grijs of met de vormen van een 740 half transparant in het grijs (het nieuwe theme).Overigens valt me naar aanleiding van Richard op dat inderdaad niet meer onder elke posting "reageer" staat. Volgens mij nog niet zo lang zo....whitehorse schreef : Tsja, ik zie hier op <u>mijn</u> twee computers alleen de laatste die gereageerd heeft in de "recente discussies". Gewoon met Explorer.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Je hebt het over iets anders dan Alain (wolwo). Waar we het op de ALV over hebben gehad, is dat in de lijst met recente berichten de naam van de topicstarter niet terug te vinden is. Waar het hier over gaat, is volgens mij dat binnen een topic de namen van degenen die reageren niet verschijnen.whitehorse schreef : Op de afgelopen ALV is dit ter sprake gekomen en de webmaster zou kijken of het mogelijk is om de eerste auteur van een draadje zichtbaar te maken (en houden).
Het schijnt vroeger wél zo te zijn geweest.
groetjes
Mathy (die verder geen oplossing heeft voor het probleem)