Aanschaf 940
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Joris Stoppels
- Nieuw lid
-

ben nog steeds bezig met waarschijnlijk mijn eerste echte `volvo´ aankoop. Morgen ga ik met een vriend van mij (verstand van zaken) een langere proefrit maken. Bedankt voor alle tips, kan ik zeker wat mee. Als hij technisch in orde lijkt (in hoeverre kun je dat beoordelen) ga ik denk ik mijn hart volgen en zal ik de trotse bezitter van een prachtige volvo zijn!

ik laat het weten,

groetjes Joris
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
940i op G3
www.autotrader.nl/auto/kopen/Volvo/940/2MW9S/algemeen.htm
Of een Diesel:
www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=lqgnfn1gfooo
- V700 register
- Nieuw lid
-
met alle respect, ik vind deze advertenties niet echt in vergelijking met de wagen die de TS laat zien.Postma schreef : Ze zijn er ook voor minder:
940i op G3
www.autotrader.nl/auto/kopen/Volvo/940/2MW9S/algemeen.htm
Of een Diesel:
www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=lqgnfn1gfooo

als de wagen in het echt net zo mooi is als op de foto, en je kan hem zonder inruil voor 3500 meenemen vind ik het een hele mooie wagen voor een hele nette prijs.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Prijzen van de 900 serie kunnen behoorlijk verschillen. Deze hebben een leeftijd dat je elke Volvo opzich op zijn merites moet beoordelen en niet op de gangbare prijs.SanderJB schreef : Joris,
Vragen over "te duur of niet" lokken hier soms flinke discussies uit... Uiteindelijk blijft het persoonlijk en hangt het af van jouw situatie en plannen. Veel mensen vinden de prijs ongetwijfeld aan de hoge kant en overal om je heen zie je genoeg voorbeelden van goedkopere exemplaren. Echter, het is wel een zeer fraaie voiture (als 'ie in het echt ook op de foto's lijkt tenminste).
Stel, de auto is op alle fronten in zeer goede staat en altijd goed onderhouden. Limited Edition betekent in ieder geval een rijke uitrusting, waar menig nieuwere auto niet aan kan tippen. Daardoor kan je er nog jaren in rijden, en als je dat ook van plan bent, dan is dit wat mij betreft zeker wel te overwegen (hoewel ik voor die prijs niet zelf meer zou willen schakelen, maar ook dat is persoonlijk). Daarbij kan de prijs wellicht nog wat omlaag, ook omdat 'ie geen LPG-installatie heeft. Geen LPG is wat mij betreft direct een van de minpunten, maar dat hangt uiteraard van jouw verwachte kilometrage af. Verder zijn er wat kleinere dingen op de foto's zichtbaar die voor die prijs wel opgelost mogen worden.
Al met al moeilijk adviseren, je zult hem toch moeten gaan bekijken. Mijn motto: uiteindelijk doet die prijs maar 1 keer pijn, daarna sta je de komende jaren breed grijnzend in de file/in zuid-Frankrijk/naar de oprit de staren.
groet, succes met de keuze,Sander
Mijn 965 komt ook binnenkost te koop en zal ook niet goedkoop zijn. Kan de reacties nu al voorspellen, echter zal mijn Volvo zijn prijs ook waar maken, als zijnde een probleemloze volledig onderhouden bolide in perfecte staat.
Deze discussie heb ik vele malen gezien ook bij de 200 serie. Uiteindelijk zijn de duurbetaalde over het algemeen goedkoper uit in de long run.....Maar ja, dat kan niet iedereen overzien.
Aan de andere kant, af en toe zit er een koopje bij! Belangrijk is ook wat je eigen maatstaven zijn bij de aanschaf van een oudere Volvo.
of misschien is de tank gewoon leeg, niet iedereen tankt de auto netjes af als hij de auto bij inruil inlevert.jblokzijl schreef : Op de foto werkt de benzine-meter niet...dit is vaak de vlotter in de tank die niet meer goed functioneert...wel een onderhandelingspuntje dan!
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm