welke velg is dit? nu te koop. 1 voor 50 of vier voor 100.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-02-2010 21:43 #1265493 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ruilen?

guyhorn schreef : Na een korte onderzoek in de koude donkere schuur ontdek ik dat ik vier linkse heb! pff. Nu heb ik er helemaal geen zin meer in. Als iemand het wil hebben, be my guest. Er zijn twee redelijk mooi, waarvan een een deukje heeft en gericht moet worden. De andere twee zijn lelijk. De banden zitten er aa nmaar die kan je vergeten. Dus... Bal me en kom het ophalen in Assen. Bij weinig belangstelling zet ik het 'gratis' op marktplaats.

Kun je niet een advertentie zetten om te ruilen?Er zijn toch wel meer mensen met vier dezelfde velgen?Of is linksom standaard en is rechts niet te vinden?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-02-2010 23:01 #1265505 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zeldzaam

guyhorn schreef : Na een korte onderzoek in de koude donkere schuur ontdek ik dat ik vier linkse heb! pff. Nu heb ik er helemaal geen zin meer in. Als iemand het wil hebben, be my guest. Er zijn twee redelijk mooi, waarvan een een deukje heeft en gericht moet worden. De andere twee zijn lelijk. De banden zitten er aa nmaar die kan je vergeten. Dus... Bal me en kom het ophalen in Assen. Bij weinig belangstelling zet ik het 'gratis' op marktplaats.

Een set die gespiegeld is is uiterst zeldzaam, heb ik nog nooit gezien. Het was een vrij duur grapje destijds.. Zou ze niet daarom wegdoen.. 
Gr,
Philip 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-02-2010 23:37 #1265509 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Richtingsgevoelig
Heb wel eens een setje twee-om-twee te koop gezien, maar verder zie ik bij bijna alle richtingsgevoelige velgen dat ze aan de linkerkant van de auto anders 'de wind snijden' dan aan de rechterkant. En niet alleen bij Volvo's, bij bijna alle lichtmetaal siervelgen. Precies de reden waarom ik symmetrische velgen heb.
Ben tot nu toe alleen bij Columba's zoiets tegengekomen. Dus als je drie zeldzaam draaiende velgen hebt (afgezien van rond dan inderdaad), zou ik er iets anders mee doen dan gratis af te halen...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-02-2010 10:40 #1265543 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic foto
Wie heeft er een afbeelding van de rechtsdraaiende (op een auto).
Kan mij niet voorstellen dat deze gemaakt zijn 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-02-2010 16:10 #1265584 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geen foto...

hjkort schreef : Wie heeft er een afbeelding van de rechtsdraaiende (op een auto).

Helaas geen foto, maar ik heb een keer een set gezien waarbij er twee gespiegeld waren t.o.v. de andere twee. En was géén foto-trucage.

• guy horn (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-02-2010 14:28 #1265769 door guy horn (GAST)
Beantwoord door guy horn (GAST) in topic nu dat ik er op let,

André Swart schreef :

hjkort schreef : Wie heeft er een afbeelding van de rechtsdraaiende (op een auto).

Helaas geen foto, maar ik heb een keer een set gezien waarbij er twee gespiegeld waren t.o.v. de andere twee. En was géén foto-trucage.

zie ik ook alleen linksdragende auto's. Geen enkele rechtse. Of ze zijn er niet of ze zijn verkocht in Australie. In elk geval staan die 4 wielen me in de weg. Volvo liefhebbers mogen ze goedkoper meenemen. 1 voor 50 of alle vier voor 100.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC