welke velg is dit? nu te koop. 1 voor 50 of vier voor 100.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Weet niet in welke regio je woont, maar op eBay-Duitsland komen deze velgen bij bosjes voorbij. Sets, maar ook per stuk. En dan kan verzending nog best eens meevallen. Of een leuk ritje grensgebied? (wel zoeken op velgen in de grensstreek dan natuurlijk...)
- guy horn (GAST)
- Nieuw lid
-
zal wel aan mijn duits liggenAndré Swart schreef : Hé Guy,
Weet niet in welke regio je woont, maar op eBay-Duitsland komen deze velgen bij bosjes voorbij. Sets, maar ook per stuk. En dan kan verzending nog best eens meevallen. Of een leuk ritje grensgebied? (wel zoeken op velgen in de grensstreek dan natuurlijk...)
- V700 register
- Nieuw lid
-

- V700 register
- Nieuw lid
-
En de lelijkeren (las net nog even je originele bericht) gaan voor minder. (Qua aanschaf dan hè (tenzij ze heel erg beschadigd zijn, dan worden ook de verzendkosten lager))
- guy horn (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik moet kijken wat ik nodig heb, rechts of links!André Swart schreef : In de 'grensstreek': <a href=" cgi.ebay.de/Orginal-Volvo-Columba-Alufel...?hash=item519052bf26 " target="_blank">Orginal Volvo Columba Alufelge in 6,5x16 linksdrehend. €79,- of voorstel doen. Verzendkosten voor als je 'm niet wilt gaan halen: gekeken op DHL.de maximaal 120x60x60cm tot 10kg €22,-, tot 20kg €32,-
En de lelijkeren (las net nog even je originele bericht) gaan voor minder. (Qua aanschaf dan hè (tenzij ze heel erg beschadigd zijn, dan worden ook de verzendkosten lager))
En ik bedenk nu. Is er een manier om het verantwoordt recht en rond te krijgen? Er zit nu geen hoek of barst in, in de 'kromme'.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- guy horn (GAST)
- Nieuw lid
-
Na een korte onderzoek in de koude donkere schuur ontdek ik dat ik vier linkse heb! pff. Nu heb ik er helemaal geen zin meer in. Als iemand het wil hebben, be my guest. Er zijn twee redelijk mooi, waarvan een een deukje heeft en gericht moet worden. De andere twee zijn lelijk. De banden zitten er aa nmaar die kan je vergeten. Dus... Bal me en kom het ophalen in Assen. Bij weinig belangstelling zet ik het 'gratis' op marktplaats.flip_21 schreef : Zo'n setje dat een gespiegeld paar heeft is wel leuk om te hebben, weet niet hoeveel dat geleverd is, klopt het mooi links en rechts op de auto!