Wie kent deze Volvo 940 GL 2.4 TD Estate ???
- Mark van Loo (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-02-2010 01:44 #1265516
door Mark van Loo (GAST)
Beantwoord door Mark van Loo (GAST) in topic Smiley
Valentijn, vergeet de smiley in mijn posting niet....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark van Loo (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-02-2010 01:45 #1265517
door Mark van Loo (GAST)
Ja, ook daar staat een diesel te koop!
Beantwoord door Mark van Loo (GAST) in topic TD
Mr.Mukkes schreef :
wat moet ik met deze info, relevant met de 940 td?mvloo schreef : Krijgt er nog iemand kippevel van autobedrijven in Nijmegen, of geldt dat meer voor Apeldoorn?
Ja, ook daar staat een diesel te koop!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-02-2010 10:52 #1265550
door V700 register
Onlangs schreef iemand "generaliserend" over de Apeldoornse Autohandel (aah), en gaf na mijn reactie aan dat hij immers "generaliserend" iets geschreven had. Het punt blijft dat, ook als je het vooraf in spreekwoordelijke slagroom (lees; zalvende woorden of smiley's) verpakt, de boodschap dat de AAH niet pluis zou zijn in stand gehouden wordt.
Hoewel ik geen enkel belang in de AAH heb gaat het mij toch aan het hart als er lelijke dingen over Apeldoorn worden geschreven.
Vandaar dat ik telkens als dit gebeurt en ik het waarneem probeer een tegengeluid te geven.......ook niet boosaardig bedoeld, maar wel met enige betrokkenheid geschreven en daardoor wellicht wat aangebrand...
Grote kans dat er binnenkort nog een 940 estate TD in Apeldoorn te koop komt, met lekker veel opties (airco, cc, honderekje bagagehoes etc) jonger, minder kilometers, en goedkoper, dan de auto uit het draadje hier, maar dat terzijde......
Beantwoord door V700 register in topic spreekwoordelijke slagroom
De smiley had ik waargenomen en begreep daardoor dat het niet boosaardig bedoeld was, maar mijn overweging was de volgende;mvloo schreef : Valentijn, vergeet de smiley in mijn posting niet....
Onlangs schreef iemand "generaliserend" over de Apeldoornse Autohandel (aah), en gaf na mijn reactie aan dat hij immers "generaliserend" iets geschreven had. Het punt blijft dat, ook als je het vooraf in spreekwoordelijke slagroom (lees; zalvende woorden of smiley's) verpakt, de boodschap dat de AAH niet pluis zou zijn in stand gehouden wordt.
Hoewel ik geen enkel belang in de AAH heb gaat het mij toch aan het hart als er lelijke dingen over Apeldoorn worden geschreven.
Vandaar dat ik telkens als dit gebeurt en ik het waarneem probeer een tegengeluid te geven.......ook niet boosaardig bedoeld, maar wel met enige betrokkenheid geschreven en daardoor wellicht wat aangebrand...
Grote kans dat er binnenkort nog een 940 estate TD in Apeldoorn te koop komt, met lekker veel opties (airco, cc, honderekje bagagehoes etc) jonger, minder kilometers, en goedkoper, dan de auto uit het draadje hier, maar dat terzijde......
Moderators: Jerry Stam