Wie kent deze Volvo 940 GL 2.4 TD Estate ???

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-02-2010 21:24 #1079100 door V700 register
Wie kent deze Volvo 940 GL 2.4 TD Estate ??? is gemaakt door V700 register
Hallo,

Na een paar jaar vreemd te zijn gegaan in een toyota picnic ben ik weer op zoek naar een Volvo 940 diesel, mischien ook wel een 850.

nu kwam ik deze tegen en t is een moooie wagen om te zien en heeft alle luxe die ik zoek

mijn vraag is kent iemand deze wagen en is deze wagen de vraagprijs waard?

<a href=" www.autotrader.nl/auto/kopen/2KT8F/algemeen.htm "> www.autotrader.nl/auto/kopen/2KT8F/algemeen.htm

gr  Niels 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Alexander Satter
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
  • LIFE FREE OR DIE
Meer
06-02-2010 22:25 #1264659 door Alexander Satter
Beantwoord door Alexander Satter in topic ?
Niels,
je kan je beter afvragen of jij het hem waard vind.
op het eerste gezicht ziet hij er netjes uit, maar daadwerkelijk bekijken lijkt mij de beste optie.
evt met onderhouds historie alles eens bekijken, in de advertentie staat er bij dat deze volledig aanwezig is.
EDIT
Ik kan wel zeggen dat IK het hem niet waard vind, maar ik ben ook GEEN dieselaar.
maar ik denk dat dit toch wel een nette prijs zou kunnen zijn.
EDIT

Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-02-2010 23:53 #1264678 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Verkoper
De auto ken ik niet. Het bedrijf in Wervershoof wel.
Om het subtiel te zeggen, als je een betrouwbare leverancier zoekt en dito auto, is de kans groter op een sloperij. Het onderhoudsboekje is vaak afgewerkt met een stempel die in hun eigen laatje ligt en om de NAP een beetje indrukwekkend te krijgen, werken ze deze vanaf inkoop dagelijks 2 maal een 5 tal km bij.
Mocht je van verre komen en toch een bezoekje aan de auto willen brengen, vraag een NAPJE te mailen of de laatse pagina van het vermeende onderhoudsboekje.
&#160;
&#160;
&#160;

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-02-2010 09:45 #1264681 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic volvo 940 2.4 td

Jee schreef : De auto ken ik niet. Het bedrijf in Wervershoof wel.

wel de reden dat ik dit vraag is dat ik dezelfde wagen bij een bedrijf in Garderen tegen kwam als zijnde verkocht.

nu kan het naturrlijk zijn dat het ene bedrijf aan het andere verkocht heb, maar bedankt voor de info!

gr Niels 

• Alexander Satter
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
  • LIFE FREE OR DIE
Meer
07-02-2010 12:14 #1264703 door Alexander Satter
Beantwoord door Alexander Satter in topic .

Mr.Mukkes schreef : wel de reden dat ik dit vraag is dat ik dezelfde wagen bij een bedrijf in Garderen tegen kwam als zijnde verkocht.
nu kan het naturrlijk zijn dat het ene bedrijf aan het andere verkocht heb, maar bedankt voor de info!
gr Niels 

hij is volgens de RDW 7-jan-2010 van eigenaar gewisseld.
misschien kan je het andere bedrijf in garderen bellen voor info, als je teminste nog weet welk bedrijf.
zo heb ik ook de historie (grootste deel) van mijn laatste aankoop kunnen achterhalen.
<a href="/node/30158">zie link</a> 
zelf gaan kijken is bij mij dan ook de beste optie en evt een persoon meenemen met kennis van zaken heeft, en dan beslissen.
en de naam van de handelaar zegt op dit moment nog niet zo heel veel, wel zou ik de tip van jeroen even doen,
maar om de reputatie van het bedrijf in garderen, als die aangeeft dat het onderhoud ook daar gedaan is, zal het een kleine moeite zijn voor hun dat ze het even opsturen.
en wat beteft de km's deze worden (volgens mij) nu ook bij de APK geregistreerd 8-01-2010  zodat het met een NAP toch zal opduiken indien er gesjoemeld is.
evt zelf een NAP controleren kan ook <a href=" www.autopas.nl/page.ocl?pageid=19&version=1 ">LINK 
EDIT
op de site van de verkoper staat geen NAP weblabel terwijl het wel gebruikt wordt door de verkoper.
Het NAP weblabel. Duidelijkheid over de kilometerstand, op internet.U zoekt op een occasionwebsite naar een gebruikte auto. Het NAP weblabel geeft zekerheid over de kilometerstand, van achter uw computer. Veel mensen zoeken en vinden hun volgende auto op internet. Als een occasion op internet wordt aangeboden met het NAP weblabel, weet u zeker dat de tellerstand logisch verklaarbaar is, nog voordat u de auto in het echt hebt gezien. Het NAP weblabel is een digitaal keurmerk voor gebruikte auto’s met een logische kilometerstand. Als een auto op een occasionwebsite wordt aangeboden met het NAP weblabel, weet u zeker dat de kilometerhistorie bekend is en dat de auto wordt aangeboden inclusief een <a href="http://null/page.ocl?pageid=79">NAP pas. Het NAP weblabel is gekoppeld aan het kenteken van een auto. Alleen autobedrijven die zijn aangesloten bij de Nationale Auto Pas kunnen een occasion aanbieden met het NAP weblabel.Voor een overzicht met occasionsites die het NAP Weblabel ondersteunen, klik hier

Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm

• Mark van Loo (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-02-2010 13:25 #1264728 door Mark van Loo (GAST)
Beantwoord door Mark van Loo (GAST) in topic gespot
Had de auto ook gespot laatst, toen voor een hoger bedrag dan dat-ie nu bij bedrijf nr.2 te koop staat. Vreemd idd. Wel origineel interieurkleur!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-02-2010 23:10 #1264880 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ook hier geldt....
bij twijfel niet handelen. Zeker niet in Wervershoof. Zelfs over hun locatie liegen ze. 30 minuten van Amsterdam.... klinkt redelijk....met het vliegtuig!
Er zullen best aardige mensen in het dorp wonen, maar dan zullen deze 2 heren niet uit de regio komen.
X vergunning al afgenomen, 3 jaar geschorst voor Y en ik meen (ten tijde van een collectieve juridische procedure) uit het Z garantieregister.
De letters mag je geheel vrij invullen, uit juridisch oogpunt mag ik deze wel delen, doch niet publiceren. 
Nu kan iedereen zijn leven beteren. Maar het waren tenslotte ook de laatste woorden van Andre Hazes, "morgen stop ik met drinken" ! 
&#160;
&#160;

• Mark van Loo (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-02-2010 22:16 #1265344 door Mark van Loo (GAST)
Beantwoord door Mark van Loo (GAST) in topic Nijmegen
Krijgt er nog iemand kippevel van autobedrijven in Nijmegen, of geldt dat meer voor Apeldoorn? :-)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-02-2010 10:20 #1265379 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Apeldoorn

mvloo schreef : Krijgt er nog iemand kippevel van autobedrijven in Nijmegen, of geldt dat meer voor Apeldoorn? :-)

Verklaar je nader........wordt een beetje flauw van de ongefundeerde verdachtmakingen van de Apeldoornse autohandel.... 
MvrGr
Valentijn
<strike>740 GLE Turbodiesel 1987 (De Leeuw van Vlaanderen)940 SE 2.0 l Turbo 1992 (Grijze massa)</strike>940 SE 2.0 l Turbo 1992 (Ambassadeur van Zweden)<strike>940 polar 1994 LPG (Ruby Tuesday)</strike>

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-02-2010 12:27 #1265394 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic volvo 940 td estate

mvloo schreef : Krijgt er nog iemand kippevel van autobedrijven in Nijmegen, of geldt dat meer voor Apeldoorn? :-)

wat moet ik met deze info, relevant met de 940 td?

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC