Ook maar even voorstellen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zoals beloofd hier een paar fotos:
<a href=" img693.imageshack.us/i/img2978v.jpg/ ">
Ik heb een grotere oprit nodig!
<a href=" img38.imageshack.us/i/img2981d.jpg/ ">
De donor na een dagje sleutelen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hee, een brit?Is er nog iets van over of is ie al weg?Waar staat ie?Kasper87 schreef : <a href=" img38.imageshack.us/i/img2981d.jpg/ ">
img38.imageshack.us/img38/551/img2981d.th.jpg " border="0" width="150" height="128" />
De donor na een dagje sleutelen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Dörp, Kepél, Egchel, Beringe, Köningslus, Grásook?Kasper87 schreef : Staat in omgeving Helden in Limburg.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
M'n moeder is van Panningen en m'n vader van Helden. Heb er zelf gewoond (in Dörp) vanaf m'n geboorte tot dat ik 6 jaar en een paar maanden was. Ruim 90% van m'n familie woont in of in de buurt van wat lang de gemeente Helden was.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bedankt, Kasper
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Euhm, 600-200= 400 per maand x 12 maanden is 4800 km in een jaar?Michael Oud schreef :
Ha, ik rijd 200 minder dan dat. Per maand.Kasper87 schreef : Allebei dezelfde kleur ja, ziet er wel leuk uit. Maarre... met al die pekel op de weg is de auto op het moment niet schoon te houden (en 600km per week rijden helpt ook niet echt).
Bedankt, Kasper
Ik rijd er ook geen 600 in de week, naja afhankelijk van waar ik werk, maar staat ie écht alleen maar mooi te wezen bij jou voor de deur dan?
@Kasper; ja, pekel, gruwelijk he? Om op je auto te hebben dan, op het asfalt past het al beter. Ik heb nu een grote full size hoes gekocht, als het regent en vriest dan blijft ie in ieder geval schoon nu. En de kinderen schuiven de sneeuw nu niet meer rechtstreeks van de lak af. Dat deed PIJN om terug te komen bij mijn auto en te zien; Slecht voor de lak als er ook maar één korreltje zand op ligt.
Over die motorkap; de mijn is aan t afbladderen, dus wellicht is er nog iets van die van jou te maken met hard poetsen? Daarnaast is de vorige eigenaar er ook nog lekker rouw met een schuurspons overheen gegaan. Naja, we wachten af. Wellicht kan je een paar foto's sturen als je ooit tijd hebt, om te kijken of het waard is er voor naar Limburg te rijden als je t.z.t. klaar bent met je auto.