Strip ruit beschadigd na het spuiten
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-02-2010 15:19 #1264085
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Claimen
Jeroen,

Ik weet als Inkoop Manager als geen ander dat het juist wat je schrijft maar ik denk liever aan lange termijn relaties. Je kan de spuiter tenslotte nogmaals nodig hebben nietwaar. Als je claimt dan ben ik ervan overtuigd dat je bij de volgende behandeling die 22 euro sowiezo bijbetaald.
Ik ben het wel eens dat je melding kan doen van het gebeuren en kijken hoe hij reageert.

Ik weet als Inkoop Manager als geen ander dat het juist wat je schrijft maar ik denk liever aan lange termijn relaties. Je kan de spuiter tenslotte nogmaals nodig hebben nietwaar. Als je claimt dan ben ik ervan overtuigd dat je bij de volgende behandeling die 22 euro sowiezo bijbetaald.
Ik ben het wel eens dat je melding kan doen van het gebeuren en kijken hoe hij reageert.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-02-2010 17:55 #1264097
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic mailtje
@ Jeroen, ja, dat vind ik eigenlijk ook wel. Heb ze een mailtje gestuurd waarin ik schrijf dat ik er vanuit gaan dat we dit oplossen zoals ook de schade aan de bumpers is opgelost; naar tevredenheid.
We zullen zien.
We zullen zien.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-02-2010 11:39 #1264167
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic belletje
Hmm, jammer. Vandaag werd ik gebeld door de schadehersteller. Hij heeft nagevraagd bij zijn personeel en de wasser weet niets van een beschadiging van de strip op de voorruit. Sja. Ik kan me voorstellen dat je met je spons er achter blijft hangen en dat je dan het onderste flapje mee neemt. Het is ook maar fragiel spul die strips. Maar de bovenste hoek zat los en de onderste flap is afgebroken, dat was niet toen ik 'm weg bracht want de strips zaten er pas op. De schadehersteller wil mij niet schadeloos stellen. Zelfs niet voor 22 E ex die zon strip kost... Jammer, want het spuitwerk was best goed en de service tot aan dit voorval ook.
Moderators: Jerry Stam