[VERWIJDERD] Van een echte liefhebben, misschien voor een echte liefhebber? V50 2.0d uit 2005
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat is wel een beetje erg kort door de bocht.Het gebruik van dit forum en de mogelijkheid van plaatsen van advertenties is aan regels gebonden, dat is niet alleen hier, dat is overal.Een van de regels is, dat je als niet lid enkel volvo 700/900 gerelateerde zaken mag aanbieden.Een V50 is dit duidelijk niet.Kan niet duidelijker en heeft niets te maken met wel of erbij horen.Scorpio29GLX schreef : vroeger hadden we dit soort gedrag ook op school.............als jij dit niet hebt hoor je er niet bij...................
Op de openbare snelweg mag je ook maar 120 km/u.Als je harder rijdt (en je dus niet aan de regels houd) krijg je een bon, en hier wordt de advertentie verwijderd.In beide gevallen mag je gewoon weer verder, binnen de regels.Duidelijk toch?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik plaats geen advertentie, ik maak mensen die in de markt zijn voor een iets nieuwere VOLVO erop attent dat een mooie V50 uit de lease komt. Niets meer en niets minder. Maar goed jullie weten wel dat ik geen 7 of 9 serie meer heb en dus geen lid ben. Wel heb ik twee maal een succesvolle sloopactie op touw gezet... Dat ook als niet lid, waar veel leden weer wel zijn geweest (of had dat dan ook niet gemogen!?)
Maar heren en eventueel dames, ik vind het allemaal best....
Mocht er iemand naar een dergelijke auto opzoek zijn geweest had dit het beste exemplaar geweest war er tekoop zou komen..

- V700 register
- Nieuw lid
-
En zo nee, waaarom niet? Staat daar iets over in de statuten??
Als je gedurende het jaar 700/900-loos wordt, dan is het kennelijk geen probleem, maar het jaar daarop dan??.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Persoonlijk denk ik dat je je het teveel aantrekt.Het feit dat deze advertentie is verwijderd, geschiedde geheel zonder aanziens des persoons.Het maakt niet zoveel uit of een verenigingslid of forumlid zich niet aan de 'regels' houdt.Leden hebben wel meer rechten, of privileges zo u wilt.koiter schreef : Wel heb ik twee maal een succesvolle sloopactie op touw gezet... Dat ook als niet lid, waar veel leden weer wel zijn geweest (of had dat dan ook niet gemogen!?)
Als een lid een advertentie plaatst mag dat ook iets anders zijn dan een Volvo of onderdeel ervan, in de serie waar deze site voor bedoeld is.Als niet lid, niet.Zo staat het in de regelementen.
En David, het is in geen enkel geval gerelateerd aan het wel of niet, op welke manier inzetten voor de vereniging of leden ervan, wat vast niemand toen ontgaan is, maar enkel en allen met volgens van de site-regelementen.Soms in jouw voordeel, soms in je nadeel.
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
de statuten zeggen hierover in artikel 4 lid 2 : lid worden kunnen slechts natuurlijke personen die eigenaar, bezitter of gebruiker van een club toegelaten Volvo zijn.
Je hoeft dus niet zelf een Volvo 7 of 9 serie te bezitten, het gebruik of beschikking ervan is ook genoeg om lid te kunnen zijn van onze vereniging.
Groeten, Jan.