[VERWIJDERD] Van een echte liefhebben, misschien voor een echte liefhebber? V50 2.0d uit 2005
- V700 register
- Nieuw lid
-
Oproep is verwijderd omdat deze niet voldeed aan het sitereglementEND MODBREAK
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Of een Volvo200/700/900vereniging......Vliegende Hollander schreef : Haha, geweldig dit! Wellicht komt er een nog keer een V50/V70/V90 vereniging...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar goed voortaan zal ik jullie weerhouden van alles nieuwer dan 1998.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Het gaat niet om het modeljaar. Maar je moet lid zijn om iets anders aan te mogen bieden dan een 700, 900 of S/V90. Een V50 is geen 700, 900 of S/V90 en jij bent geen lid, dus...koiter schreef : Maar goed voortaan zal ik jullie weerhouden van alles nieuwer dan 1998.
groetjes
Mathy
PS dat leden iets anders aan mogen bieden is gedacht als service naar de leden toe.
- V700 register
- Nieuw lid
-
HÉ en de V40 dan?Vliegende Hollander schreef : Haha, geweldig dit! Wellicht komt er een nog keer een V50/V70/V90 vereniging...
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mathy heeft het volgens mij prima verwoord: "van leden voor leden" is een mooie extra service voor de verenigingsleden voor alles wat geen Volvo 700/900/90 aspecten heeft.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Deze website wordt met de contributie van de leden van de Volvo 700 vereniging in de lucht gehouden.Scorpio29GLX schreef : vroeger hadden we dit soort gedrag ook op school.............als jij dit niet hebt hoor je er niet bij...................
In mijn ogen is het een service aan de niet-leden dat de meeste informatie hier openbaar is.
Als je geen zin hebt om lid te worden is dat jouw keuze, maar dan moet je niet zeuren als er bepaalde zaken niet voor jou toegankelijk zijn.
Verder vind ik het ook wel prettig dat de scope op Volvo 700/900/S90/V90 gehouden wordt. Daarom zijn we tenslotte hier.