Groupbuy 746 limousine
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kan er iemand berekenen over welk bedrag we praten qua verzekering bij bv Diks? en wat de WB doet voor een diesel. Zodat we een verdeelsleutel kunnen maken.Miquelangelo1969 schreef : Als het bestuur nou de aanschaf voor haar rekening neemt, en we zoeken uit wie er aan de vaste lasten willen mee betalen.
Ik wil best een paar euri's per jaar betalen aan zo'n verenigings verhicle!
Nou, laat maar horen wil hier wel aan mee wilt werken, financieel dan.... sleutelaars gaat geen probleem worden denk ik.
GG,
De wagen zal de eerste tijd wel geschorst worden om hem APK waardig te krijgen.
En wie kan er gaan kijken in Bergen op Zoom?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
het was toe HE-LE-MAAL niks, en stond bij kampersjonnie op het erf. En hij vroeg de hoofdprijs..
de linie is een kampJeroen schreef : ......... en stond bij kampersjonnie op het erf. En hij vroeg de hoofdprijs..
even googlemaps street en je ziet het.
dat betekend echter niet dat het altijd troep moet zijn
staan op het eerste gezicht ook wel nette voetuigen.
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Kijken lijkt mij sowieso een vereiste, of ie nou bij een zigeunerkamp staat of bij de koningin..... die laatste vertrouw ik ook niet!Jeroen schreef : ik kan me vergissen maar volgens mij is deze al een paar keer langs gekomen
het was toe HE-LE-MAAL niks, en stond bij kampersjonnie op het erf. En hij vroeg de hoofdprijs..

Kom zeg, we zijn Rudiger niet!
Voor mij is Bergen op Zoom alleen een beetje uit de route zeg maar.....

GG,

- V700 register
- Nieuw lid
-
Je hebt helemaal gelijk ! Niet aan gedacht.

- John Blummel
- Nieuw lid
-
sterkte. JB
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kijk, dat hij bij een handelaar op het kamp staat heb ik in eerste instantie niet aan jullie gemeld. Ik wist al genoeg toen ik de naam zag. Niet dat het een slechte vent is. Ik heb de limousine een paar keer vanaf de weg zien staan.strij003 schreef :
Woon je daar in de buurt dan? Kun je eventueel een keer gaan kijken wat de staat van onderhod is. Er zit per slot van rekening geen apk meer op. Zijn de balken verrot of zo. Of is het motorisch.Tinus H schreef : Ik heb deze auto van de week al zien staan vanaf straat. Hij zag er een beejte desolaat uit van een afstandje, maar verder heb ik er niks van gezien.
Het is opzich wel een mooie wagen. Maar je moet hem wel ergens kunnen stallen.
Jammer genoeg heb ik niet direct tijd om te gaan kijken wat het is. Maar als ik de reacties zo nu eens lees over de "groupbuy" denk ik eerder dat het een prive aankoop van iemand wordt. Niet dat ik de auto dan niet wil bezichtigen.
VOLVO 744 GL (B230F) 1990
>> 4 Raeder sangen mit, das Lied der Autobahn <<
Lidnummer 1103
- V700 register
- Nieuw lid
-
De auto is er slecht aan toe. Alle deuren hebben afbladderende lak tot op het blanke metaal. Waarschijnlijk is de auto een keer slecht overgespoten. Verder zijn er diverse roestplekjes die aandacht vergen. Het lijstenwerk rondom zit op sommige plaatsen een beetje los. Ik heb de auto niet kunnen horen lopen omdat de accu leeg was.
Het interieur is op meerdere plekken kapot. En er missen wat delen als handgrepen e.d.
Dus dat is de eerste indruk. Er is wat van te maken voor degene die het wil.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-