Groupbuy 746 limousine
- V700 register
- Nieuw lid
-
Woon je daar in de buurt dan? Kun je eventueel een keer gaan kijken wat de staat van onderhod is. Er zit per slot van rekening geen apk meer op. Zijn de balken verrot of zo. Of is het motorisch.Tinus H schreef : Ik heb deze auto van de week al zien staan vanaf straat. Hij zag er een beejte desolaat uit van een afstandje, maar verder heb ik er niks van gezien.
Het is opzich wel een mooie wagen. Maar je moet hem wel ergens kunnen stallen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
H&M Loods? Bij mij misschien.... dat lijkt me de minste zorg eerlijk gezegd. Ook het sleutelen eraan kan op beide plekken gebeuren, het lijkt me echt een leuk plan! Is er ook iemand van het bestuur die dit leest?Tinus H schreef : Ik heb deze auto van de week al zien staan vanaf straat. Hij zag er een beejte desolaat uit van een afstandje, maar verder heb ik er niks van gezien.
Het is opzich wel een mooie wagen. Maar je moet hem wel ergens kunnen stallen.

GG,

- V700 register
- Nieuw lid
-
Maak er een cabrio van ! Zou ie wel op een standaard hefbrug passen vraag ik me af ?
Groet Rudiger
- V700 register
- Nieuw lid
-
H&M Loods? Bij mij misschien.... dat lijkt me de minste zorg eerlijk gezegd. Ook het sleutelen eraan kan op beide plekken gebeuren, het lijkt me echt een leuk plan! Is er ook iemand van het bestuur die dit leest?
GG,
H&M loods tja wie weet moeten H en M maar beslissen.
Wel weet ik dat er nu al regelmatig ruimte gebrek is.
Bestuur heeft het vast wel gelezen.
- Frits Lidnr. 795
- 960 Estate/740GLE sedan/
- Daf 66 1400cc marathon sedan / Daf 66 Ya
- dafvolvo.web-log.nl/dafvolvo/2007/01/volvo.html
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Staat deze niet in Blokzijl ?
Of is deze al "naar de euwige jachtvelden?"

- V700 register
- Nieuw lid
-
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Nogmaals, een heel leuk idee maar ik ben bang dat we ons dat als vereniging niet kunnen veroorloven. Maar goed, vanaf half februari ben ik net als de meesten "gewoon" lid en ik vind dat ik daar in principe als scheidend lid van het bestuur geen zeggenschap meer over heb. Dat is iets voor de bestuursploeg die doorgaat. Dus leg het voor, wie weet. Het is een gave kar en bijna hetzelfde kenteken als mijn toenmalige 740 GL blackline uit 1989.
Groeten, Jan.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik wil best een paar euri's per jaar betalen aan zo'n verenigings verhicle!
Qua plek, tja, bij mij zou die buiten moeten staan, da's eeuwig zonde natuurlijk. Sleutelen kan echter wel bij mij, graag zelfs!
Nou, laat maar horen wil hier wel aan mee wilt werken, financieel dan.... sleutelaars gaat geen probleem worden denk ik.

GG,

- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Volgens mij is die niet gekeurd na de ombouw. Als je tenminste de cabrio bedoelt die BIJ Blokzijl staat en niet IN Blokzijl.hdalhuisen schreef : dan die gele 740 carbio die al eens een keer op de vkb heeft gestaan.
Staat deze niet in Blokzijl ?
groetjes
Mathy