Niet naar volvo nieuwenhuijse Apeldoorn

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-12-2009 20:35 #1258957 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Indy was tot we gingen
Indy was tot we gingen verhuizen altijd in onderhoud bij Hooftman Woerden. Prima adres voor onderdelen en onderhoud. Service was ook prima te noemen!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-12-2009 20:38 #1258958 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Schaap
Schaap Emmeloord,
Heb ik goeie ervaringen mee gezien zij ook een vestiging in Dronten en Lelystad hebben,
Emmeloord nooit geen problemen,
Dronten en Lelystad kom je voor rijden maar dan mag je blij wezen dat ze je niet van het terrein afsturen,

In Emmeloord loopt er nog een rond die zelf in een rode meen 240 estate polar rijdt op gas, door die man erg vriendelijk geholpen koste me niets,
om even te kijken waarom het blok in haar rubber's lag te schudden, 

Maar dan zijn de dealers ook niet slim, oudere auto is meer zoeken naar het probleem (Niet te vergeten meer ruimte om te sleutelen),
maar het duurt wat langer om alles bij elkaar te krijgen, maar is voor de klanten ook een + punt om te zien als er nog een oude op de brug staat, met het oog van het rijdt nog steeds, zou je toch meer vertrouwen krijgen in een merk, als ik alleen maar nieuwe modellen zie staan, maak ik dat ik weg kom, want die denken maar aan 1 ding, nieuw, nieuw, nieuw, nieuw,

Nou mij krijgen ze nog niet in een nieuwe, geef ,mij Mijn witte maar met 196*** op de teller met de onderhoud's  Historie van de afgelopen 11 jaar en van een oude dame en dat is geen fabeltje, Particulier gekocht van het oude dametje zelf, ben er maar wat trots op.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-12-2009 21:10 #1258966 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic wie is er wel tevreden over zijn dealer?
Zou het niet handig zijn om de betreffende dealer aan het woord te laten? Dan horen we het hele verhaal en kunnen dan zelf een conclusie trekken.

Wie voor het eerst bij een dealer binnen stapt wordt onbewust toch gadegeslagen om te zien wat er voor vlees in de kuip zit. Helemaal niets mis mee. En als de showroom vol staat met glimmende mobielen is voor veel dealers toch de conclusie "dat er weinig te verdienen valt".
Wie al langer bij een dealer over de vloer komt, weet waar hij aan toe is en wordt dan wel als klant en een gelijke behandeld. Helaas werkt dat nu eenmaal zo en daar zal weinig aan veranderen. Bouw een relatie en u wordt overal met egards behandeld.
Realiseer u dat een opgebouwde naam in een tel is afgebroken, hoe goed een dealer ook zijn best doet.

Ik wens u wijsheid.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-12-2009 21:24 #1258972 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bouwsema of Paertmann

jeex schreef : Volvo-dealer Bouwsema in Delfzijl heeft zelf 700's en 900's als serviceauto's rijden. Die weten nog hoe oude zaken werken.

Ja, Helemaal mee eens,Ik kom er ook wel eens, een prima dealer waar je ook altijd netjes geholpen wordt en ze ook nog naar een auto ouder dan 3 jaar willen kijken........
Maar voor onderdelen/Assesoires o.i.d. gaan onze Volvo's ook wel eens naar Autohaus Paertmann (ja, in Duitsland <u>Nordhorn</u>/Lingen)
www.paertmann.de/
Dat scheelt in onderdelen vaak nog wat in kosten &amp; de nieuwste modelletjes/assesoires zijn er zelfs goedkoop......wij hebben al even gekeken naar een jaar oude XC70, Dat scheelt in totaal (BMP/Invoer etc) niet echt veel met hier.....
Vrgr Björn

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-12-2009 23:15 #1258994 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Prima mensen...
Nou ik ook maar even dan, Volvo Buitenweg in Hilversum waar ik altijd met een net uitgeprint Vadis lijstje kom. Wordt er altijd geweldig en behulpzaam geholpen. De magazijnmeester verklaarde het zelfs leuk te vinden om oude onderelen te achterhalen, de nieuwe "had ie nu wel gezien". Nee niets dan lof, zo kan het dus ook.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-12-2009 23:28 #1258996 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Buitenweg Hilversum

Chilm schreef : Volvo Buitenweg in Hilversum

Daar heb ik de mijne dus gekocht - voordat ik snapte dat het ook goedkoper kon  .
Maar wel vorstelijk onthaald - ook voor het (in hun ogen dan) geringe bedrag dat ik daar binnen kwam brengen.
Aan het eind van de 1/2 jaar garantie periode ben ik (op aandringen van de verkoper nota bene) teruggegaan met ieder piepje en rammeltje dat ik inmiddels ontdekt had en alles is kosteloos opgelost, no questions asked:
O.m. raamrubber voor, deurrubber bestuurder, koplampwissermotor, kabelboom trekhaak en nog wat kleinigheden. Op dat moment wisten ze al dat ze me nooit voor onderhoud terug zouden zien (te ver weg).
Typisch een geval dus van: Je betaald wat, maar dan heb je ook wat . Geen spoor van arrogantie kunnen ontdekken in elk geval.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-12-2009 23:45 #1259006 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Grappig...

PNordic schreef :

Chilm schreef : Volvo Buitenweg in Hilversum

Daar heb ik de mijne dus gekocht - voordat ik snapte dat het ook goedkoper kon  . Typisch een geval dus van: Je betaald wat, maar dan heb je ook wat . Geen spoor van arrogantie kunnen ontdekken in elk geval.

Grappig zeg, ja echt aardige mensen hoor, heerst ook een "lekkere" sfeer. Ik durf overigens de stelling wel aan dat een dealer tegenwoordig aan een leuke ocasie meer kan verdienen dan aan een nieuwe.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-12-2009 11:49 #1259060 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Te kort door de bocht
Beste Volvo vrienden,
Het advies van de topic-starter vind ik toch iets te kort door de bocht.
Wellicht scheelt het dat ik al drie Volvo's (allen 940's)gekocht heb daar, maar ik word altijd prima geholpen bij Nieuwenhuise. Ze hebben zelfs eens bij een 940 van mij, welliswaar na enige discussie, geheel kostenloos een versnellingsbak en koppeling vervangen terwijl de auto al uit de garantie was.
Verder word ik door de magazijnmannen aldaar altijd prima geholpen voor onderdelen, onlangs nog een regeleenheid voor de kachel van een 940 diesel, nadat ik hem zelf gemonteerd had en deze weer stuk ging, gewoon garantie gekregen op hun eigen voorstel.
Inmiddels rijd ik al weer jaren met plezier en probleemloos rond in de 940 Special Edition die ik van hun chef werkplaats heb gekocht. Er zijn daar heus wel liefhebbers te vinden.
Toen ik nog in Almere werkte kwam ik ook nog wel eens bij Dick Muhl, ook altijd fijn geholpen, en vaak nog kosteloos ook.
Mijn dealer ervaringen zijn zo slecht nog niet.
Reparaties aan mijn Volvo's worden overigens meestal door de man in Vaassen gedaan, die kan ik je ook van harte aanbevelen.

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-12-2009 12:07 #1259062 door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic koffie!?
Zo lijkt het dus meer en meer dat het een moment opname is geweest, hoewel uiteraard vervelend voor de topic-starter.
Zoals eerder geschreven, goede man op het verkeerde moment getroffen?
Ik doe trouwens inmiddels alle reparaties zelf aan mijn auto, krijg je ook geen gezeur over garantie enzo, of ik ga naar Slijk-Ewijk..... daar is de koffie goedkoper..... gratis zelfs!
&#160;
GG,
&#160;

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC