bandenspanning
- V700 register
- Nieuw lid
-
info op: <u><a href=" www.profiletyrecenter.nl/displayLibraryP...spx?pageName=Stiksof Veel gestelde vragen_be"> www.profiletyrecenter.nl/displayLibraryP...spx?pageName=Stiksof Veel gestelde vragen_be
Slijtage van de banden is gelijkmatig. Moet er wel bij zeggen dat ik vaak alleen in de auto rij en sporadisch met bagage
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heb je ook van die mooie groene ventieldopjes gekregen?Jeen V90 schreef : Mijn V90 met michelin 205/55/R16 heeft 2,5 bar met stikstof. Erg goed. De druk was aanbevolen door de bandenleverancier Blok Profyle tyrecenter in Den Haag. Zeker het stikstof, ik laat het om een aantal maanden controleren maar de spanning blijft altijd gelijk. Probeer het eens zou ik zeggen.
info op: <u><a href=" www.profiletyrecenter.nl/displayLibraryP...spx?pageName=Stiksof Veel gestelde vragen_be"> www.profiletyrecenter.nl/displayLibraryP...spx?pageName=Stiksof Veel gestelde vragen_be
Slijtage van de banden is gelijkmatig. Moet er wel bij zeggen dat ik vaak alleen in de auto rij en sporadisch met bagage
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- André Struis
- Nieuw lid
-
Kijk ook eens naar het draagvermogen van de band, als dit krap bemeten is, moet je de band uiteraard een beetje harder oppompen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mijn vraag is of andere V90 bezitters deze ervaringen ook hebben. Ik denk na alle info dat het toch aankomt onder welke condities bepaalde waarden gehanteerd moeten worden. Ben benieuwd naar de anderen.