Welke compact camera (Sony DSC-W210/230, Canon IXUS 85 IS of Casio Exilim EX-Z300)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Douw er een goedkoop 4 of 8gb kaartje in van Sandisk, koop een extra accu en je kan voorlopig vooruit.
Zie ook <a href="/node/22353" target="_blank">hier </a>de topic die ik daar toen over opstartte.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Leuke site is <a href=" www.lesnumeriques.com/ "> www.lesnumeriques.com/ . Hier kan je makkelijk foto's van een gelijke situatie met verschillende camera's bekijken: www.digitalversus.com/duels.php?ty=1&...amp;p2=2237&ph=2 "> www.digitalversus.com/duels.php?ty=1&...amp;p2=2237&ph=2 Kijk hier eens naar de verschillende resultaten tussen de camera's voor de situaties die jij vaak fotografeert.
Succes met je keuze!
Michel(Canon G7 en 40D)
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Grappige functie maar niet bijster nuttig is de "smile shot". Je drukt op het knopje van deze functie en richt de camera op de personen die op de foto moeten. Mbv beeldherkenning neemt de camera de foto op het moment dat hij vindt dat je lacht.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zat laatst zelf nog even op dpreview.com te kijken, maar kwam er achter dat er veel reviews niet op staan. Erg jammer. Toen de site nog privé in beheer van Phil Askey was, was het echt dé plaats om heen te gaan voor alles over camera`s en objectieven. Nu de site is overgenomen door (amazon of zo geloof ik) is de compleetheid duidelijk beperkter zeg. Sorry dat ik je daar heen stuurde zonder mij daarvan te vergewissen!
Veel plezier in ieder geval met de camera. En geef nog eens wat terug voor alle input die je gekregen hebt? Een paar mooie fotos zou leuk zijn
- V700 register
- Nieuw lid
-
Geen probleem hoor Richard ! Heb m wel gebookmarked voor als ik later eventueel nog wat meer richting DSR op zou willen schuiven. Volgens mij wisselen daar de modellen minder snel en is dat ook wat meer de doelgroep van de site. Foto(s) volgen.EndlessQuest schreef : Nu de site is overgenomen door (amazon of zo geloof ik) is de compleetheid duidelijk beperkter zeg. Sorry dat ik je daar heen stuurde zonder mij daarvan te vergewissen!Veel plezier in ieder geval met de camera. En geef nog eens wat terug voor alle input die je gekregen hebt? Een paar mooie fotos zou leuk zijn
- V700 register
- Nieuw lid
-
leuk, ik ben benieuwd.
DSLR`s worden overigens inderdaad minder snel vervangen. Een noot daarbij is overigens wel dat de "vervangingsfequentie" aan de onderzijde van het scala hoger ligt dan de bovenzijde.
Oftwel; de instapmodellen, zoals de 300d, 350d, 400d, 450d worden zeker zo ongeveer jaarlijks vervangen. De 1d en de 5d kennen een lagere frequentie.
Maar goed, dat is ook maar ter kennisgeving. De frequentie waarmee modellen veranderen heeft geen enkele impact op de camera die men gekocht heeft. Die blijft gewoon dezelfde kwaliteit leveren, al lijken veel mensen daar wel eens anders over te denken
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar wij zijn dan ook Sony fan.
Dat zegt niks over de kwaliteit van die andere natuurlijk.
Alleen memory sticks zijn belachelijk duur tov SD kaarten dat dan weer wel.
- V700 register
- Nieuw lid
-

- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Even ter aanvulling, de foto's waar mijn naam onder staat in de Factor zijn gemaakt met de FujiFilm F31fd.
groetjes
Mathy