Oprijwagen/Autoambulance
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
In Welsum staat ook zo,n 'ding" te koop al een hele lange tijd.Oh ja voor onderdelen moet je dan weer 'bij ons"in Epe zijn.
Veel sleutelplezier!!

- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja! Wordt een lekker rustig en lang projectje.960 estate 1996 schreef : Ga je hem opknappen ?
@ Henk: Tja, zuid europees staal was niet zo best hè
Maar op zich valt het mee. De lak is craquelé, de rechter deuren zijn een beetje rot aan de onderkant, en de beide voorschermen hebben een klein plekje. Allemaal geen drama. Helemaal als je je bedenkt dat ze dus sowieso helemaal overgespoten gaat worden.
- Henk Huisman (GAST)
- Nieuw lid
-
Zou wel leuk zijn om hem klaar te hebben om met de eerst volgende vreemde snuiter rit mee te kunnen rijden.
Alleen jij zal wel wat langer werk hebben.............denk ik.
Groeten Henk
- Hendrik Teerink
-
- Elite lid
-
<pre>ik weet wel eentje voor 50 cent per km... wordt het gedaan voor je.Michael Oud schreef : dit weekend een oprijwagen of autoambulance (liefst het eerste) te leen/huur?
Op marktplaats zie je ook aanbiedingen. </pre>
Amazon Combi '68 / 144 '72 / 244 '80 / 745 '85
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hey Hendrik,henqui schreef :
<pre>ik weet wel eentje voor 50 cent per km... wordt het gedaan voor je.Michael Oud schreef : dit weekend een oprijwagen of autoambulance (liefst het eerste) te leen/huur?
Op marktplaats zie je ook aanbiedingen. </pre>
Wellicht heb je er overheen gelezen, maar het is al geregeld. Ik kan voor 5 tientjes de Traffic + ambulance lenen van m'n oude werk.
<u>1330kg en gemiddeld 400kg </u>is voor de meeste volvo's te veel, en dan maakt het niet meer uit of je een E bij Bof C heb.henk 940LPT schreef : En mag je auto en/of aanhanger achterlaten. Of iemand regelen met E achter B.
meeste volvo 700/900 mogen zo'n 1600 kg trekken, meestal is de auto de zwakke schakel.
bijv. mijn 940's mogen 1600kg trekken terwijl mijn trekhaken resp. 2000 en 1800kg aangeven.
ik ben zelf eens aangehouden met de 2000kg trekhaak (incl. de versterkingsplaten met TUV keuring), en heb (gelukkig) een waarschuwing gekregen. omdat het idd een verwarrende situatie is.
maar volgens de agent die ik later die dag aan de deur had voor een verlofcontrole vertelde me dat ik echt vet nat was geweest, omdat de aanhanger een max totaal gewicht van 2700kg heeft en die telt, niet de daadwerkelijke gewicht.
dus dat was 1100kg te hoog.tov 1600 kg (gevalletje apeldoorn).
zijn advies was soort bergingswagen te huren,
<u>dus let hiermee op.</u>
moet zeggen dat ik het ook wel eens doe, en me van de domme houd, als ik een volgende keer weer aangehouden wordt.

Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
- V700 register
- Nieuw lid
-
Rob
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Hendrik Teerink
-
- Elite lid
-
<pre> sorryMichael Oud schreef : Wellicht heb je er overheen gelezen, maar het is al geregeld. Ik kan voor 5 tientjes de Traffic + ambulance lenen van m'n oude werk.
Amazon Combi '68 / 144 '72 / 244 '80 / 745 '85