Heeft er iemand ervaring met de CARe schade herstellers?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-11-2009 00:21 #1254817 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic schade..
voor een bumperhoesje spuiten ofzo kun je gerust naar de Care.
Voor een schade HERSTELLEN zou ik met onze vierkante koetsen toch echt naar een erkend Volvo schadehersteller gaan. (als je een verhaalbare schade hebt, kun je gewoon aangeven dat de auto daar gerepareerd dient te worden) Dan weet je zeker dat de auto zonder kleurverschil en mooi wordt gespoten en, nog veel belangrijker: de auto is weer net zo veilig als vóór de aanrijding.
Veel bedrijven die aangesloten zijn bij de club die "Autoschade Herstel PLAATSNAAM, REGIONAAM" heet zijn aangesloten, zijn officieel Volvo erken schadehersteller.
Helaas twee keer een auto daar moeten laten herstellen: keurig! veel uitleg, oprecht meelevend én Volvo-minded.  

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-11-2009 22:32 #1255004 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic sja
Ik ga nooit, NOOIT meer langs bij Volvo Bluekens, de dealer bij ons in de buurt. Door helaas wat minder fraaie ervaringen. Het is allemaal persoonlijk natuurlijk, maar ook het schadeherstel daar was erg slecht; Het spuitwerk van die dealer heb ik met eigen ogen gezien op hun serviceauto; de witte verf over de ruiten heen gespoten... thanks but no thanks.
CARe bevalt me tot nu toe prima, netjes, stipt en correct. Wacht even hun reactie af op de spuitbaarheid van de bumpers. Ze hadden een bepaald nummer nodig voor het bepalen van het aantal uren en daarmee dus de prijs en helaas staat er achterop (het officeel Volvo-) spul geen kunststof nummer voor het spuiten...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC