Zeldzaam
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Ghia,

Zoals ik al heb doorgegeven, Vos-Volvodealer te Oss bedient je op je wenken, die hebben er wel zin in!

mvh

John B
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- John Blummel
- Nieuw lid
-

De "vaste dealer" werkt ook met "vaste prijzen", zo weet je vooraf waar je aan toe bent.
Meermalen heb ik reeds ervaren dat, indien men zich wendt tot een allround-garage met "lager" uurloon, men desondanks toch (stukken) duurder uit is.

Vraag in voorkomende gevallen maar eens offerte op...

mvh

John B

- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Gelukkig heb ik dat nog nooit gehad. Sommige allround garages hebben voor bepaalde procedures nog minder tijd nodig ook dan de dealer (die rekenen vaak namelijk gewoon het aantal uren wat er voor staat, in plaats van de werkelijke tijd (tenzij het ze meer tijd kwijt zijn natuurlijk)). Dat icm een lager uurloon, heeft voor mij al een aantal keer voordelig uitgepakt.john b schreef : Hallo Michael,
De "vaste dealer" werkt ook met "vaste prijzen", zo weet je vooraf waar je aan toe bent.
Meermalen heb ik reeds ervaren dat, indien men zich wendt tot een allround-garage met "lager" uurloon, men desondanks toch (stukken) duurder uit is.
Vraag in voorkomende gevallen maar eens offerte op...
mvh
John B
Samen met mijn pa wat dingen doen, kost me vaak naast onderdelen alleen een frietje, een hamburger, een paar bakken koffie en een gevulde koek niets. Daarentegen levert het ook weer eens wat quality time met m'n pa op.
- John Dutman
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Dus Henk...
Morgen gelijk bellen, "ervaar de ervaring".

mvh

John B
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heb op dit moment niet acuut iets nodig. Heb een ander adres gevonden in de plaats waar ik werk dus daar kan ik gemakkelijk heen. Wil één adres aanhouden. Zou het vervelend vinden om het ene adres alle "moeilijke" onderdelen te laten opsporen/bestellen (waar veel werk in zit) en dan de "gemakkelijke" onderdelen ergens anders te bestellen. En steeds alles op laten sturen is ook niet handig (en duurder).john b schreef : Morgen gelijk bellen, "ervaar de ervaring".
- V700 register
- Nieuw lid
-