Zeldzaam
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Via Vos Volvo te Oss is het mij gelukt 4 stuks splinternieuwe deurpanelen in bijpassende kleurstelling te bemachtigen.
En ook de Volvo-Guard afstandbedieningen (1997), maar dan nieuw.

Wereldwijd zoeken heeft daartoe geleid, met name in kennelijk bestaande afdeling "incourante (onder)delen.
Wil je het ook eens proberen? Niet geschoten is immers altijd mis.
0412 623555, vraag naar Jelmer.
mvh John B
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Beste V700-leden:
Als aanvulling op mijn eerder bericht, om maar weer eens geheel volledig te zijn: Autobedrijf Gebr. Vos Oss B.V. Alexander VosAfter SalesLandweerstraat - Zuid 91 A5349 AK OSStel. +31 412 623555fax +31 412 637465 Autobedrijf Vos Zaltbommel B.V.Van Voordenpark 235301 KP ZALTBOMMEL Autobedrijf Gebr. Vos Veghel B.V.Mountbattenweg 85466 AX VEGHELAutobedrijf Vos Gorinchem B.V.Marconiweg 194207 HH GORINCHEM e-mail: alexvos@vosautobedrijven.nlinternet: www.vosautobedrijven.nl mvh John B
- V700 register
- Nieuw lid
-
Soms liggen in garages in magazijnen nog wel wat onderdelen (bijvoorbeeld de wisselaarbeugel voor de sedans van na 96). Vergt wel een rondje bellen/mailen van de magazijnman. Die van mij doet het niet. Bangarage in het westen heeft dit voor mij wel gedaan en eentje gevonden en toegestuurd, onder het magazijnstof. Hulde ook voor Bangarage, het was wel duidelijk dat ik niet bij hen zou komen voor onderhoud (woon in het noorden). Toen ik hen complimenteerde met de service (zo zou je het verwachten bij Volvo maar je komt ook anders tegen) reageerde men bescheiden. Ze waren blij dat ze mij hadden kunnen helpen.john b schreef : Wereldwijd zoeken heeft daartoe geleid, met name in kennelijk bestaande afdeling "incourante (onder)delen
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Vos-Volvo-dealer doet dat wel, niet alleen voor mij, maar voor eenieder die zich met een verzoek in die richting tot hen wendt.
Jelmer, die de voorraad bij Vos-Oss beheert, heeft grote affiniteit met de oudere typen Volvo, en zet alles in gang om het gevraagde op te sporen. Nogmaals: doe er je/jullie voordeel mee!
mvh
John B
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bangarage is mijn vaste dealer. De vestiging in Amstelveen althans. Ronald, de magazijnman rijdt een 940 lpt (met daarop de laatst verkrijgbare snowcap in Nederland (bij dealers althans)) en de service adviseur, Huib, rijdt een gerestaureerde - of anders bijzonder goed geconserveerde - 244. Ook de showrooms in Mijdrecht en Amstelveen hebben een regelmatig wisselende klassiekervoorraad. Erg sympathieke mensen, die altijd met mij - en mijn in het begin nog studenteninkomen - hebben meegedacht. Het is dat het uurloon zo hoog is, maar anders liet ik alles daar doen.henk 940LPT schreef :
Soms liggen in garages in magazijnen nog wel wat onderdelen (bijvoorbeeld de wisselaarbeugel voor de sedans van na 96). Vergt wel een rondje bellen/mailen van de magazijnman. Die van mij doet het niet. Bangarage in het westen heeft dit voor mij wel gedaan en eentje gevonden en toegestuurd, onder het magazijnstof. Hulde ook voor Bangarage, het was wel duidelijk dat ik niet bij hen zou komen voor onderhoud (woon in het noorden). Toen ik hen complimenteerde met de service (zo zou je het verwachten bij Volvo maar je komt ook anders tegen) reageerde men bescheiden. Ze waren blij dat ze mij hadden kunnen helpen.john b schreef : Wereldwijd zoeken heeft daartoe geleid, met name in kennelijk bestaande afdeling "incourante (onder)delen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Leve de 760 !!
</div>
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ze komen allemaal uit het buitenland.
Zoveel mogelijk importeren zou ik zeggen,
groet, David
- V700 register
- Nieuw lid
-
Voor de juiste onderdelen moet ik daarom naar de Volvo dealer in Apeldoorn!!