Zeldzaam

• John Blummel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-10-2009 14:02 #1249718 door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic niet meer leverbaar???
Akkoord, inderdaad, maar toch:
Via Vos Volvo te Oss is het mij gelukt 4 stuks splinternieuwe deurpanelen in bijpassende kleurstelling te bemachtigen.
En ook de Volvo-Guard afstandbedieningen (1997), maar dan nieuw. 

Wereldwijd zoeken heeft daartoe geleid, met name in kennelijk bestaande afdeling "incourante (onder)delen.
Wil je het ook eens proberen? Niet geschoten is immers altijd mis.
0412 623555, vraag naar Jelmer.
 mvh John B

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-10-2009 15:41 #1249731 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 2000 minder
En dat is voor de 940 een afname van 2000 stuks sinds ons Lustrum, toen Volvo Beesd de op dat moment geldende aantallen door heeft gegeven!! Dat is een kleine 700 stuks per jaar!!!!

• John Blummel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-10-2009 19:00 #1249756 door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic LEVERBAAR?
18:59:04
Beste V700-leden:
Als aanvulling op mijn eerder bericht, om maar weer eens geheel volledig te zijn: Autobedrijf Gebr. Vos Oss B.V. Alexander VosAfter SalesLandweerstraat - Zuid 91 A5349 AK OSStel. +31 412 623555fax +31 412 637465 Autobedrijf Vos Zaltbommel B.V.Van Voordenpark 235301 KP ZALTBOMMEL Autobedrijf Gebr. Vos Veghel B.V.Mountbattenweg 85466 AX VEGHELAutobedrijf Vos Gorinchem B.V.Marconiweg 194207 HH GORINCHEM  e-mail: alexvos@vosautobedrijven.nlinternet: www.vosautobedrijven.nl mvh John B  

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-10-2009 19:18 #1249761 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic bellen

john b schreef : Wereldwijd zoeken heeft daartoe geleid, met name in kennelijk bestaande afdeling "incourante (onder)delen

Soms liggen in garages in magazijnen nog wel wat onderdelen (bijvoorbeeld de wisselaarbeugel voor de sedans van na 96). Vergt wel een rondje bellen/mailen van de magazijnman. Die van mij doet het niet. Bangarage in het westen heeft dit voor mij wel gedaan en eentje gevonden en toegestuurd, onder het magazijnstof. Hulde ook voor Bangarage, het was wel duidelijk dat ik niet bij hen zou komen voor onderhoud (woon in het noorden). Toen ik hen complimenteerde met de service (zo zou je het verwachten bij Volvo maar je komt ook anders tegen) reageerde men bescheiden. Ze waren blij dat ze mij hadden kunnen helpen.

• John Blummel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-10-2009 19:29 #1249765 door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic bellen/mailen/opsporen
Beste Henk en anderen,
Vos-Volvo-dealer doet dat wel, niet alleen voor mij, maar voor eenieder die zich met een verzoek in die richting tot hen wendt.
Jelmer, die de voorraad bij Vos-Oss beheert, heeft grote affiniteit met de oudere typen Volvo, en zet alles in gang om het gevraagde op te sporen.  Nogmaals: doe er je/jullie voordeel mee!
mvh
John B

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-10-2009 20:18 #1249780 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vaste dealer

henk 940LPT schreef :

john b schreef : Wereldwijd zoeken heeft daartoe geleid, met name in kennelijk bestaande afdeling "incourante (onder)delen

Soms liggen in garages in magazijnen nog wel wat onderdelen (bijvoorbeeld de wisselaarbeugel voor de sedans van na 96). Vergt wel een rondje bellen/mailen van de magazijnman. Die van mij doet het niet. Bangarage in het westen heeft dit voor mij wel gedaan en eentje gevonden en toegestuurd, onder het magazijnstof. Hulde ook voor Bangarage, het was wel duidelijk dat ik niet bij hen zou komen voor onderhoud (woon in het noorden). Toen ik hen complimenteerde met de service (zo zou je het verwachten bij Volvo maar je komt ook anders tegen) reageerde men bescheiden. Ze waren blij dat ze mij hadden kunnen helpen.

Bangarage is mijn vaste dealer. De vestiging in Amstelveen althans. Ronald, de magazijnman rijdt een 940 lpt (met daarop de laatst verkrijgbare snowcap in Nederland (bij dealers althans)) en de service adviseur, Huib, rijdt een gerestaureerde - of anders bijzonder goed geconserveerde - 244. Ook de showrooms in Mijdrecht en Amstelveen hebben een regelmatig wisselende klassiekervoorraad. Erg sympathieke mensen, die altijd met mij - en mijn in het begin nog studenteninkomen - hebben meegedacht. Het is dat het uurloon zo hoog is, maar anders liet ik alles daar doen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-10-2009 20:56 #1249719 door V700 register

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-10-2009 20:57 #1249767 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bleukens in Roosendaal
heeft ook zo'n magazijn man die er voor gaat. Geweldig!
Gelukkig mag die ook twee jaren extra werken.....

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-10-2009 21:24 #1249792 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Import auto's tellen leuk mee
Ik heb ook twee 760 ers die via import in Nederland zijn aangekomen, zo houden we het een beetje leuk op de weg hier.
Ze komen allemaal uit het buitenland.
Zoveel mogelijk importeren zou ik zeggen,
groet,  David

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-10-2009 19:21 #1249911 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Jammer
Volvo dealer in Ede heeft er ook geen zin in!
Voor de juiste onderdelen moet ik daarom naar de Volvo dealer in Apeldoorn!!

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC