Het kan je overkomen bij het kopen van een occasion bij een bovag bedrijf

• Piet van der Plas
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-10-2009 11:01 #1249228 door Piet van der Plas
Beantwoord door Piet van der Plas in topic Begrijp ik het goed
Begrijp ik het goed en wordt deze zogenaamde Sports-edition verkocht door Wegman in Ameide waar a.s. zaterdag de sleuteldag is?
Gezellig sleutelen wordt dat dan!!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-10-2009 11:44 #1249233 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic maandagmorgen ?

Jan-Geert schreef : tja ik heb deze ingeruild op een maandagmorgen 960..

Waarom was dat een maandagmorgen 960 ? Wellicht interessant voor mensen hier die m evt willen kopen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-10-2009 11:57 #1249237 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic in de 2 maanden dat ik hem
in de 2 maanden dat ik hem heb gehad nog nooit zoveel ellende gehad. eventueel via pm dingen die ik vervangen etc heb.

• Wytze Broerze
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
11-10-2009 12:08 #1249238 door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Tja een boeiend vehaal begint het te worden.
Ad, ik begrijp dat je uit de weg gaat voor juridische stappen.
Ik ben een keer tot de hoge raad aan het rechten geweest, alternatief was alles wat ik de komende 15 jaar te verwachten had in economische zin kwijt raken, en dat heb ik "gewonnen".
Je wint wel, emotioneel en financieel, maar hebt ook zo veel verloren en beschadigd is mijn eindconclusie. Maar ja het ging mij om het principe. Ik moest het doen om te "overleven".
Of een ander of ikzelf het ook zo gedaan had in dit sportsedition verhaal hangt van zo veel factoren af. En die factoren ken jij alleen.
Het is jouw afweging en die begrijp ik heel goed. Aan de andere kant begin je dit draadje niet voor niets want het zit je nog steeds niet lekker.
Ik ga je niet ongevraagd adviseren wat je moet doen nu.
Op mijn werk ben ik ook veel met overeenkomsten bezig en als ik ergens een hekel aan heb is het veroorzaken van dwalingen. Duidelijkheid voor alles.
Toch een klein advies voor je gemoedsrust.
Maak een dossier met alle stukken daarin op datum tijd actie overweging en reactie. Dat maken van het dossier gaat je al leiden naar acceptatie of juist niet. Dan kan je duidelijk een keus maken.
Je moet dus je gevoel volgen. Het geld is al weg, dat maakt dus niet uit. Zorg dat je het voor je zelf achter je kunt laten met opgeheven hoofd. Het gaat er niet om wat een ander er van vindt.
khoop niet dat ik de sleuteldag heb verstoord met het er bij halen van de advertentie.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-10-2009 12:27 #1249241 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Deze twee zaken staan los
Deze twee zaken staan los van elkaar. De sleuteldag aldaar moet gewoon een gezellige sleuteldag worden. De volvo 700 vereniging mag nooit op welke wijze dan ook worden benadeeld hierdoor. Wel mag natuurlijk iedereen zijn eigen conclusies trekken. Ik ben ook niet uit op een wraakoefening, maar heb zo objectief mogelijk het gebeuren geschetst en daarin ook mijn eigen fouten en zwakheden aangegeven. Ik heb gevraag om jullie mening, het balletje gaat rollen en de waarheid komt er vanzelf uit. De consekwenties zijn voor het betreffende autobedrijf en/of mijzelf.
Klaarblijkelijk gaat die vlieger juridisch niet op want iedereen die ik schrijf of spreek die emotioneel reageert zegt dat ik in mijn gelijk sta. Wanneer er meer technisch-inhoudelijk wordt gereageerd slaat de twijfel toe en wordt de kans op winst bij een rechtzaak mager ingeschat. Niet onmogelijk weliswaar, maar het risico is groot. Volgens mij weten autohandelaren in het algemeen heel goed dat een particulier maar zelden zo ver gaat. En daar pakken ze volgens mij hun winst.
Ik wil nog wel een klacht indienen bij de bovag over dit verhaal. Misschien kan ik het geld nog terugvorderen.
Heeft er iemand bezwaar als ik dit draadje uitprint en bij de brief naar de bovag doe?
Resumerend; De waarheid moet boven tafel en als ik daarbij in het ongelijk heb neem ik mijn verlies.
Hartstikke bedankt trouwens voor alle bijdragen, ze geven veel steun.
Ga vooral gezellig sleutelen, maar koop er geen volvo 940 sports-edition!
Ps; Kent iemand de te bewandelen weg als ik alsnog het geld dat ik betaald heb wil terugvorderen?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-10-2009 12:42 #1249246 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic bestuur

Ad van Houdt schreef : Heeft er iemand bezwaar als ik dit draadje uitprint en bij de brief naar de bovag doe?

Wellicht goed om dit even met het bestuur af te stemmen. Als je dit in het dossier wilt stoppen dan kan de vereniging er ook bij betrokken raken terwijl deze inhoudelijk geen enkele rol heeft gespeeld. Dit is iets tussen jou en dat garagebedrijf.
Bovendien vraag ik me af wat je er aan hebt. Met alle respect voor alle postings, tips en adviezen, het is afkomstig van "de zijlijn". Bij de Bovag zal het vooral gaan tussen jou, garagebedrijf en Bovag, wat derden ervan vinden is dan niet relevant.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-10-2009 12:51 #1249248 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bestuur
Heb je gelijk in. Nadat ik het had geschreven realiseerde ik me dat de vereniging dan berokken raakt. Ik trek mijn vraag hierbij in. Er is inmiddels genoeg gezegd en het totaalplaatje is me nu wel duidelijk. Misschien moeten we het draadje nu maar sluiten.
Groer,  Ad

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-10-2009 22:54 #1249319 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Gesloten
Hallo Ad
Bij deze.
groetjes
Mathy    (moderator) 

Moderators: Jerry Stam