Veligheid in de laadruimte?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-10-2009 17:16 #1248671
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic kinderfeestje
Bij het naar huis brengen na een kinderfeestje, weliswaar binnen de bebouwde kom, heb ik ook wel eens 10 kinderen achterin de estate gehad, wel ontzettend veel lol. Dit nieuws drukt je met je neus wel op gevaar wat hieraan kleeft.

groeten aart

groeten aart
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-10-2009 17:24 #1248674
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Algemeen dagblad
www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/...n-in-kofferbak.dhtml
Volgens het AD dus 7 man in de auto waarvan 2 los in de achterbak. Als je op bankje zaten met gordel waren ze, denk ik, zeker geweest van hun leven aangezien de constructie van de auto aardig intact is.
Volgens het AD dus 7 man in de auto waarvan 2 los in de achterbak. Als je op bankje zaten met gordel waren ze, denk ik, zeker geweest van hun leven aangezien de constructie van de auto aardig intact is.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-10-2009 18:00 #1248682
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic juist ja
Laten we niet speculeren. Zonder te horen van de 5 inzittenden wat er precies gebeurd is, blijft het giswerk en verkeerde conclusies trekken.
Strekte daar in Wassenaar.
Strekte daar in Wassenaar.
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-10-2009 19:23 #1248693
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Los zonder riem in de achterste bak
De twee slachtoffers zaten allebei los zonder riem in de achterste bak van de auto.
<a href=" www.welkominwassenaar.nl/nieuws/nieuws-f...nge-doden-5-okt.html ">Bron
Jerry: die net van het weekeinde eenn derde bankje heeft gemonteerd
<a href=" www.welkominwassenaar.nl/nieuws/nieuws-f...nge-doden-5-okt.html ">Bron
Jerry: die net van het weekeinde eenn derde bankje heeft gemonteerd
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-10-2009 19:50 #1248698
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 5 persoons-auto
helaas woon ik vlakbij de plek van dit ongeluk, er gebeuren daar regelmatig éénzijdige ongelukken.
In dit geval werden er in het passagierscompartiment wél de gordels gedragen, in de bagageruimte zaten in het geheel geen gordels.
De auto is met hoge snelheid over de kop gegaan, diegenen met een gordel om waren hierdoor slechts lichtgewond.
Wat er achterin is gebeurd is duidelijk....
In dit geval werden er in het passagierscompartiment wél de gordels gedragen, in de bagageruimte zaten in het geheel geen gordels.
De auto is met hoge snelheid over de kop gegaan, diegenen met een gordel om waren hierdoor slechts lichtgewond.
Wat er achterin is gebeurd is duidelijk....
Moderators: Jerry Stam