onderdelen niet meer leverbaar (help!)
- Alexander Satter
-
- Nieuw lid
-
- LIFE FREE OR DIE
Minder
Meer
18-09-2009 00:56 #1247108
door Alexander Satter
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
Beantwoord door Alexander Satter in topic ik heb zo'n lokale volvo
ik heb zo'n lokale volvo gek (en ja nog gestoorder als ik) met een vakgarage maar dan duits, die overal zijn connecties heeft.
en onderhoud daar een beetje het lokale wagenpark van die boeren.
het moet niet te nieuw worden want daar heb ik geen kaas van gegeten roept hij altied.
was er toevallig met de auto van de buurman een S70 glt.
volgens hem (en mij)is dat gewoon rommel (maar het rijd wel)
het ging hier niet om 900 bumper maar een 700 bumper.
zal morgen even informeren voor een 900 als hij teminste de telefoon oppakt.
meestal moet ik er even heen rijden als ik iets wil weten.
 
 
 
en onderhoud daar een beetje het lokale wagenpark van die boeren.
het moet niet te nieuw worden want daar heb ik geen kaas van gegeten roept hij altied.
was er toevallig met de auto van de buurman een S70 glt.
volgens hem (en mij)is dat gewoon rommel (maar het rijd wel)
het ging hier niet om 900 bumper maar een 700 bumper.
zal morgen even informeren voor een 900 als hij teminste de telefoon oppakt.
meestal moet ik er even heen rijden als ik iets wil weten.
 
 
 
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-09-2009 11:50 #1247122
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic fijn!
Bedankt voor je hulp alvast.
Het gaat mij dus om zowel een voor als de achterbumper van een (1991) 940 sedan. Liefst inclusief de metallic grijze oplegstrips...
Ik hoor 't wel!
Niels
Het gaat mij dus om zowel een voor als de achterbumper van een (1991) 940 sedan. Liefst inclusief de metallic grijze oplegstrips...
Ik hoor 't wel!
Niels
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
19-09-2009 21:31 #1247198
door Alexander Satter
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
Beantwoord door Alexander Satter in topic voor bumper
de voor bumper heeft hij gevonden na wat rondbellen 170 euro zonder de strips die zijn er wel maar wist er geen prijs van
achterbumper wordt vervolgd.
achterbumper wordt vervolgd.
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-09-2009 01:41 #1247670
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic PB!
@ Asatter: Je hebt een PB!
Ben bij Smeekens geweest in Ulvenhout. 't is er krap, maar Frank is een aardige kerel die echt de tijd voor je neemt. Hij had vervelend niewus over mijn auto. Ik kwam er om te praten over geheel laten over spuiten. nu bleek dat de auto vroeger een fikse achterschade heeft opgelopen en dat deze slecht is gerepareerd. De lijnen van deuren en kofferbak etc lopen niet flush (had ik al wel gezien, maar dacht dat dit wellicht de wat minder exacte matrijzen waren uit die tijd) met de body en feitelijk moet de auto dus worden gericht. Bovendien is het plaatsen/vervangen van de achterzijde niet goed gedaan, waardoor er roest is ontstaan aan de binnenzijde bij de lasnaden. De enige remidie is het compleet verwijderen van de hele kont en alles er opnieuw aan bakken...
De auto is verder prima en hij rijdt goed. Dat vind ik, maar ook Smeekens. Maar compleet over laten spuiten maakt alleen maar dat het veel meer opvalt dat de carrosserie delen niet mooi erin liggen. En alles recht trekken kost wel zo waanzinnig veel geld, dat je er gemakkelijk een 100% perfecte 940 met 80.000km op de klok voor zou kunnen kopen.
Das dus iets voor als ik de lotto win.
Neemt niet weg dat ik er nog steeds nieuwe bumpers op wil. Dat van die naden valt de leek niet op en zoals gezegt ziet de auto er opzich in eerste instantie goed uit en rijdt hij prima.
@ Asatter Dussssssss: mocht je meer info hebben over die voor en achterbumper; please keep me posted!!
Bedankt!
Niels
Ben bij Smeekens geweest in Ulvenhout. 't is er krap, maar Frank is een aardige kerel die echt de tijd voor je neemt. Hij had vervelend niewus over mijn auto. Ik kwam er om te praten over geheel laten over spuiten. nu bleek dat de auto vroeger een fikse achterschade heeft opgelopen en dat deze slecht is gerepareerd. De lijnen van deuren en kofferbak etc lopen niet flush (had ik al wel gezien, maar dacht dat dit wellicht de wat minder exacte matrijzen waren uit die tijd) met de body en feitelijk moet de auto dus worden gericht. Bovendien is het plaatsen/vervangen van de achterzijde niet goed gedaan, waardoor er roest is ontstaan aan de binnenzijde bij de lasnaden. De enige remidie is het compleet verwijderen van de hele kont en alles er opnieuw aan bakken...
De auto is verder prima en hij rijdt goed. Dat vind ik, maar ook Smeekens. Maar compleet over laten spuiten maakt alleen maar dat het veel meer opvalt dat de carrosserie delen niet mooi erin liggen. En alles recht trekken kost wel zo waanzinnig veel geld, dat je er gemakkelijk een 100% perfecte 940 met 80.000km op de klok voor zou kunnen kopen.
Das dus iets voor als ik de lotto win.
Neemt niet weg dat ik er nog steeds nieuwe bumpers op wil. Dat van die naden valt de leek niet op en zoals gezegt ziet de auto er opzich in eerste instantie goed uit en rijdt hij prima.
@ Asatter Dussssssss: mocht je meer info hebben over die voor en achterbumper; please keep me posted!!
Bedankt!
Niels
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Jerry Stam





