onderdelen niet meer leverbaar (help!)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het klassiekermagazijn is onderdeel van Ecris in Zweden en je kunt het vinden bij <a href=" www.gcp.se/ "> www.gcp.se .
(Niet alles in 1x leegbestellen, svp... )
Groet, Lieme Huib
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Helaas voor de 700 geen onderdelengroepen gevonden...LHOsinga schreef : Niels, Mathy en Henk,
)
Het klassiekermagazijn is onderdeel van Ecris in Zweden en je kunt het vinden bij <a href=" www.gcp.se/ "> www.gcp.se .
(Niet alles in 1x leegbestellen, svp...
Groet, Lieme Huib
Henk: Klopt, de mistlampen voor mijn SE kit heb ik zo bij de dealer in Hillegom vandaan ja.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet,
Lieme Huib
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
 Michael Oud schreef :
...zijn nog steeds geen originele mattenhaasnoot schreef : Niels,
Kijk eens op www.matten-online.nl voor matten, de andere delen....tja

gr, jan
Maar ze passen wel perfect! Ik heb ze in de GK liggen, helemaal ok!

GG,

- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb ze even een mailtje gestuurd met de vraag waarom de 700 pagina leeg is. Waarschijnlijk zijn de de site nog aan het vullen en zijn ze de waar in hun magazijn nog aan het inventariseren zodoende deze op de site te plaatsen.LHOsinga schreef : Michael, even doorvragen; ik heb van de week er een chokekabel vandaan gehaald.
Groet,
Lieme Huib
Groet,
Tamas
- V700 register
- Nieuw lid
-
Thanx, goeie actie, dat triggert in ieder geval en maken we de voorraden in ons aller belang meer toegankelijk!
Groet, Lieme Huib
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Bovendien was en is het slechts een tip van mij, en weet ik ook wel dat "ze voor Furness geen apart magazijn" hebben.
En tenslotte: het komt NIET allemaal uit "hetzelfde magazijn".
mvh
John B
- V700 register
- Nieuw lid
-
Antwoord van onze Zweedse vrienden. Ze zijn nog aan het bouwen maar kunnen hun site bestoken met onderdeelnummers...Hello TamasWe are not ready whit the catalogue for that just yet.But if you have a Volvo part number you can still search our website for it.Groet,TámasLHOsinga schreef : Hej Tamas,
Thanx, goeie actie, dat triggert in ieder geval en maken we de voorraden in ons aller belang meer toegankelijk!
Groet, Lieme Huib
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zie dat ze een linkje hebben naar Volvo clubs, maar bij Nederland staat er niets.LHOsinga schreef : <a href=" www.gcp.se/ "> www.gcp.se
Ik zal ze eens mailen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zoals al gezegd: dealers kunnen als ze opzoek zijn naar onderdelen ook in de voorraad van andere dealers kijken. Vandaar. Matten zijn nergens in NL nog op voorraad, en niet via volvo zelf meer leverbaar.john b schreef : Micheal, het zal niet de eerste keer zijn en ook niet de laatste dat via bemiddeling van dat bedrijf er toch "niet meer leverbare onderdelen" konden worden geleverd.
Bovendien was en is het slechts een tip van mij, en weet ik ook wel dat "ze voor Furness geen apart magazijn" hebben.
En tenslotte: het komt NIET allemaal uit "hetzelfde magazijn".
mvh
John B
Michael
940SE 1993/B200FT/Chip/MBC/M90