Onherkenbaar vervormd.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-08-2009 20:40 #1244336 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Niks.

henk 940LPT schreef : Overigens wel terecht dat die man ontslagen is, ongeacht wat dit uitmaakt voor dit geval. 0.6 promille is gewoon niet meer af te doen met "had gisteren een feestje".

Al gebeurd er helemaal niks, die man moet direct ontslagen worden, zonder premies, zonder afvloeiregeling, gewoon trap eruit. Op staande voet.Als je de verantwoordelijkheid hebt over personen vervoer, of het nou bus trein, tram of vliegtuig (die kunnen ook zuipen en doe daar maar eens een aanhouding voor een blaastest) moet je NIET drinken, Niet, gewoon niet doen. Punt.
Giftig wordt ik ervan. d'r komt een moment en dan hebben de de jouwe te pakken, en dan....?Opgelazerd met bezopen bestuurders.Er zijn weinig dingen die ik zo 100% stellig kan zeggen, maar dat ik nooit drink als ik binnen 8 uur erna nog moet rijden weet ik wel.
(sorry, moest het even kwijt, maar in dit geval had het niet uitgemaakt., die trein staat natuurlijk niet op tijd stil, mij ging het even om de enorm gefrommelde S80, waar iemand levend uit gehaald is.En nee, niet als reclame voor Volvo, maar wees nou eerlijk, met een skoda hadden we een ander plaatje gezien, denk je niet?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-08-2009 01:43 #1244357 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ook gezien
Ik zag de foto's ook onlangs. Moet een beste klap gegeven hebben zeg... Hoop dat de chauffeur zal herstellen.
Ter zijde, dit is geen S80, maar S60 (de onderzijde van de deuren en de dorpel zijn van ongespoten kunststof, dit is bij de S80 niet het geval)
<a href=" jnjautosales-mo.com/Cars/2000%20Volvo%20S80/Drv%20Side%20.JPG "> jnjautosales-mo.com/Cars/2000%20Volvo%20S80/Drv%20Side%20.JPG
<a href=" img2.netcarshow.com/Volvo-S60_2000_1280x960_wallpaper_01.jpg "> img2.netcarshow.com/Volvo-S60_2000_1280x960_wallpaper_01.jpg

Baseman schreef :

henk 940LPT schreef : Overigens wel terecht dat die man ontslagen is, ongeacht wat dit uitmaakt voor dit geval. 0.6 promille is gewoon niet meer af te doen met "had gisteren een feestje".

Al gebeurd er helemaal niks, die man moet direct ontslagen worden, zonder premies, zonder afvloeiregeling, gewoon trap eruit. Op staande voet.Als je de verantwoordelijkheid hebt over personen vervoer, of het nou bus trein, tram of vliegtuig (die kunnen ook zuipen en doe daar maar eens een aanhouding voor een blaastest) moet je NIET drinken, Niet, gewoon niet doen. Punt.
Giftig wordt ik ervan. d'r komt een moment en dan hebben de de jouwe te pakken, en dan....?Opgelazerd met bezopen bestuurders.Er zijn weinig dingen die ik zo 100% stellig kan zeggen, maar dat ik nooit drink als ik binnen 8 uur erna nog moet rijden weet ik wel.

Ik ben het voor wat betreft je stelling over alcohol helemaal met je eens. Rijden is niet drinken, drinken is niet rijden. Deze regel handhaaf ik sinds ik mag rijden. Wat mij betreft mogen ze deze ook invoeren (al is het heel moeilijk te controleren, schijnt) en streng handhaven, scheelt verkeersdoden. Dat ze zichzelf graag met 150 tegen een boom parkeren is hun eigen keuze, maar als ze je familie onderweg meepakken is het minder gezellig.

Baseman schreef : (sorry, moest het even kwijt, maar in dit geval had het niet uitgemaakt., die trein staat natuurlijk niet op tijd stil, mij ging het even om de enorm gefrommelde S80, waar iemand levend uit gehaald is.En nee, niet als reclame voor Volvo, maar wees nou eerlijk, met een skoda hadden we een ander plaatje gezien, denk je niet?

Een moderne Skoda van gelijk formaat is niet veel onveiliger dan de Volvo S60. Bovendien gaat de S60 al heel wat jaren mee. (En jaren maakt verschil! Ooit de tests van Fifth Gear gezien met de 940 vs. Modus en die van de 960 vs. 5-serie?) Gebaseerd op VW techniek hoef je aan moderne Skoda's sowieso niet te twijfelen v.w.b. de actieve en passieve veiligheid. De meeste Europesche autofabrikanten nemen hun verantwoordelijkheden wel op het gebied van veilige auto's bouwen. Volvo innoveert en investeerd echter wel gigantisch in nieuwe passieve en actieve veiligheid. Te vergelijken met Mercedes-Benz. Dat deze innovatie's lastig zijn vast te leggen en dus snel worden overgenomen -al dan niet in ligt gewijzigde vorm- door concurrenten is spijtig voor Volvo maar goed voor de mensheid, zullen we maar zeggen. Nu de <a href=" www.parool.nl/parool/nl/30/ECONOMIE/arti...scheelt-levens.dhtml ">driepuntsgordel 50 jaar geleden door Volvo/Nils Bohlin werd uitgevonden, heeft Volvo de zin "een stukje Volvo in elke auto" de wereld in geholpen. Die zin vat het mijns inziens heel treffend.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-08-2009 12:54 #1244387 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Pfff...
Pfff...
Dat is echt een harde klap geweest...Zoiets wil je niet meer in onze oude 700's proberen...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-08-2009 16:48 #1244408 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic nou

MaGNeT schreef : Pfff...
Dat is echt een harde klap geweest...Zoiets wil je niet meer in onze oude 700's proberen...

&#160;
eigenlijk met geen énkel voertuig

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-08-2009 21:55 #1244526 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Iets minder onherkenbaar...
Iets minder onherkenbaar maar toch zonde...Gelukkig geen gewonden.
Had net een nieuwe APK...
<a href=" www.waldnet.nl/wn/nieuws/25908/Kleine_ke...sing_Lauwersoog.html "> www.waldnet.nl/wn/nieuws/25908/Kleine_ke...sing_Lauwersoog.html

Moderators: Jerry Stam