Onherkenbaar vervormd.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dit is een Volvo, een S80 zo te zien:
<!-- end header --> <div class="big-img"> <a href=" media.nu.nl/m/m1dzfeha2hr7.jpg " title="Trein botst op auto in Spankeren">
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Sterkte gewenst aan de bestuurder dat zal die ongetwijfeld nodig hebben.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Baseman schreef : <div class="big-img"><a href=" www.nufoto.nl/fotos/109867/auto-in-botsi...in-in-spankeren.html " target="_blank">Komen van Nu.nl, de bestuurder is gewond geraakt.Ja, dat lijkt me ook, maar hij kan het navertellen, denk ik, want ik ken hem niet.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nee hoor, ik zit gewoon de hele dag op een (kantoor-)stoel.EndlessQuest schreef : <div class="big-img">Hé Bas, hoe moet ik die opmerking precies opvatten? Zit je bij de (vrijwillige) brandweer, of doe je rouwverzorging? Tenminste, zo lees ik hem
</div>
In de tekst op NU.nl staat dat de bestuurder gewond geraakt is, er staat niet, zwaar-gewond of dood, gewoon gewond (ook rekbaar begrip trouwens)Daaruit concludeer ik, dat de persoon zijn verhaal nog kan navertellen, tenzij er iets gebeurd is waardoor hij niet meer kan praten of zo, maar dat weet ik dus niet, want ik lees ook gewoon wat er staat op nu.nl.Baseman schreef : <a href=" www.nufoto.nl/fotos/109867/auto-in-botsi...in-in-spankeren.html " target="_blank">Komen van Nu.nl, de bestuurder is gewond geraakt.Ja, dat lijkt me ook, maar hij kan het navertellen, denk ik, want ik ken hem niet.
Zo dus. (duidelijker?)
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Machinst ontslagen had 0,6 promille alcohol in het bloed.
Das ook niet echt slim..
- V700 register
- Nieuw lid
-
Overigens is dit geen reclame voor Volvo maar antireclame voor A] onveilige overwegen, en B] mensen die nog even onder de bomen doorrijden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat lijkt me een understatement, het is namelijk een misdaad.Jeroen schreef : Das ook niet echt slim..
- V700 register
- Nieuw lid
-
Werd ook op het journaal gezegd: ook als deze machinist niet had gedronken was het ongeluk niet te voorkomen.krots4 schreef : Dat alcohol onwenselijk in het verkeer is, lijkt me duidelijk. Maar ook zonder gezopen te hebben kan een treinbestuurder de trein niet zomaar stil zetten als er iets op het spoor staat.
Overigens wel terecht dat die man ontslagen is, ongeacht wat dit uitmaakt voor dit geval. 0.6 promille is gewoon niet meer af te doen met "had gisteren een feestje".