v90

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-08-2009 20:13 #1244602 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic die kleur!
wat een prrrràààchtige kleur!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-08-2009 20:17 #1244603 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic zelfde uitvoering maar.....

krots4 schreef : Dit is toch die blauwe V90/960 die Carlo aanbied voor ongeveer 20 ruggen?

kijk eens naar het interieur. Toch wel kleurverschil
Daarom is deze prijs nog niet eens zo gek. 95000km meer en 9500 euro goedkoper.

• John Blummel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-08-2009 20:59 #1244606 door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic v90

De V90 komt uit het uiterste zuiden van Duitsland, is aantoonbaar eerste eigenaar auto en Volvo dealer (Denziger/Volvo)' onderhouden. Originele staat, inclusief krasjes wasstraat, maar die laat ik nog wegpolijsten.
Woensdag laat ik hem RDW/keuren, ook APK, invoeren, fors BPM bijbetalen, en ga er dan zelf eens een tijd in rijden, waarna ik hem uitgebreid zal laten nakijken door een deskundig garagist, want als je er een tijdje in gereden hebt, komen er wellicht zaken aan de orde, welke toch nadere inspectie behoeven. De 960 heb ik overigens nog. Liefhebbers...schroom niet u te melden 
mvh

John B

• John Blummel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-08-2009 23:50 #1245299 door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic Marktplaats en V90
Na ruim een week vrijwel "dag en nacht" (je moet wat doen in de te lange schoolvakantie) bezig te zijn geweest de V90 tot in detail te onderzoeken en cosmetisch geheel naar mijn zin te krijgen, is het voor mij duidelijk: deze blijft! Volgende week gaat hij naar de erkende Volvo-plaatwerkerij annex spuiterij, en wordt de aanwezige schade aldus vakkundig hersteld, waarna 4 nwe Michelins, 2 nwe mistlampen, 2 nwe achterlichtunits, grote onderhoudsbeurt, tenslotte geheel polijsten en conserveringsbehandeling:
het "ik-rol-V90" kan aanvangen.
Een mede Volvist, vanwege vakantie afwezig, heeft de V90 aanvankelijk op MP gezet, ik krijg hem er dus niet af, maar dat zal snel gebeuren. 
Zonder op te willen scheppen of zonder enige overdrijving: een V90 in sublieme staat, 1 eigenaresse, complete historie bekend, aangevuld met de nodige info van die eigenaresse, bijvoorbeeld dat de Volvo in de regel gebruikt is door 1 persoon (en dat is te zien aan de afwezigheid van slijtage der alcantara-delen), niet-roker, reden van weg-doen: na de overigens zeer beperkte schade RA scherm viel het besluit de auto op een nieuwe xc 70 in te ruilen...
volgende week vrijdag 7/9 is hij helemaal klaar.
mvh
John B

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-08-2009 23:52 #1245300 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic graag
Ik wil je aanwinst graag bekijken, maar je woont wel ver weg voor mij. Al is het natuurlijk niet erg om in een v90 te mogen rijden.
Wij houden contact.

john b schreef : Van harte welkom de auto eens een keer te komen bezichtigen, volgende week vrijdag 7/9 is hij helemaal klaar.
mvh
John B

• John Blummel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-08-2009 23:59 #1245301 door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic Hoi Bert, Voor mij geen
Hoi Bert,
Voor mij geen straf de V90 eens naar jou te rijden, is ook goed voor de auto, hij heeft tenslotte een half jaar praktisch stilgestaan.
Dan wel graag even de plaats waar je tegen die tijd terzake domicilie kiest.
Ik meende overigens van mijn aloude 740 est TDi alsmede van de 240 GLE Sveriges orginalbil, goedkeurende blikken te hebben gekregen, nadat het aanvankelijk op een "gedogen van de nieuweling" leek, waarna. 22.40u, ik toch maar besloot te stoppen met de V90 werken.
Overigens, en dat is, hoewel ik zeker niet (bij)gelovig ben, merkwaardig: de middelste drie letters van het kenteken vormen de voorletters van wijlen mijn vader... 

mvh
John B

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-08-2009 00:02 #1245303 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Beetsterzwaag

In friesland woon ik en wel in Beetsterzwaag. Tussen heerenveen en groningen in aan de A7.
Maar we kunnen ook ergens anders afspreken natuurlijk! Ergens in het midden van nederland.

john b schreef : Dan wel graag even de plaats waar je tegen die tijd terzake domicilie kiest.
mvh
John B

• John Blummel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-08-2009 00:13 #1245306 door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic pb
pb

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-08-2009 00:14 #1245305 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Jeetje
Tadeloos mooie auto zeg.Driewerf gefeliciteerd met zo een aanwinst, want dat is het in mijn ogen.Kleur vind ik persoonlijk iets minder (oeps, schenen), maar dat doet er weinig aan af.

• John Blummel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-08-2009 22:15 #1245368 door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic Chilm, dank voor je
Chilm, dank voor je compliment, en ik had geheel toevallig scheenbeschermers aan.

Ik schep niet op , ech nie, maar aan alles aan de auto is te zien dat het een echte, originele V90 is, "bereden" door slechts 1 persoon, technisch Volvo-dealer vlgs boekje bijgehouden, cosmetisch veel werk, maar dat ligt aan mijzelf en doe ik graag, bijvoorbeeld alle deurpanelen verwijderen, ook daarachter eventueel aanwezige onrechtmatigheden verwijderen, smeren/vetten draaiende mechanieken in die deuren, ml-behandelen binnenzijde etc.
Overigens zet ik er nog twee nieuwe achterlichten op. De originele zijn vies in de randjes, niet meer schoon te krijgen, maar wel goed. Wie overigens interesse heeft in die achterlichten kan mij een pb sturen, de originele nieuwe kosten 135 ex btw PER STUK!
 med vänliga hälsningar/best regards/mit freundlichen Grüßen/ saludos cordiales/met vriendelijke groet,JB

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC