Wil centrale deurvergrendeling met afstand bediening op mijn 740 GLE ( maar wat moet ik kopen)
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

Misschien heeft de brezan of automat of.... zoiets wel voor de volvo .....je weet maar nooit ...

- Mathy van Nisselroy
 - Nieuw lid
 - 

De 9126456 past eigenlijk alleen in de latere 960's of x90's (weet niet meer precies welke). Maar dat alleen omdat de vijf draadjes te kort zijn. Ze kost(t)en 10 euro ongeveer. Maar naar verluid zijn ze niet meer via de dealer te krijgen.henk 940LPT schreef : Dacht dat die motor/schakelaars nieuw toch aardig aan de prijs waren.
groetjes
Mathy
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

Die originele voor de 740/940 schijnen dus aardig duurder te zijn. Meende iets van 75 euro oid. Maar dat staat wel ergens op de site geloof ik. Even zoeken met het zoekvak linksboven.
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

Mathy schreef : Hallo Henk
De 9126456 past eigenlijk alleen in de latere 960's of x90's (weet niet meer precies welke). Maar dat alleen omdat de vijf draadjes te kort zijn. Ze kost(t)en 10 euro ongeveer. Maar naar verluid zijn ze niet meer via de dealer te krijgen.henk 940LPT schreef : Dacht dat die motor/schakelaars nieuw toch aardig aan de prijs waren.
groetjes
Mathy
Is inderdaad de 960 motor Mathy.
Maar dan heb je nog geen ab.
Ga wel eens bij de dealer informeren.
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

Ik zou niet bij de dealer gaan vragen voor een AB module/functionaliteit. Die zijn origineel vast heel duur. Alleen een schakelar/motor, en als je die te duur vindt kun je ook nog op de sloop gaan kijken. Zoals Henk Dalhuizen (en ik) al eerder opgemerkt hadden.960 estate 1996 schreef : Maar dan heb je nog geen ab. Ga wel eens bij de dealer informeren.