Zeldzame Volvo 360GLT 1982 Gestolen! A.U.B. uitkijken naar deze auto!
- Jan Snijder
 - Nieuw lid
 - 

Ik zal goed opletten of ik de auto, al dan niet in onderdelen, ergens kan traceren. En laat de eigenaar alle beëdigde taxateurs inseinen. Mijn vaste taxateur is op die manier al vele gestolen oldtimers op het spoor gekomen en heeft zo de auto's weer bij hun rechtmatige eigenaars terug kunnen laten brengen.
Wens de eigenaar maar heel veel sterkte en ik hoop van harte dat de 360 nog teruggevonden zal worden.
Groeten, Jan.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

een 340 -360 levert de hoofdprijs niet op qua onderdelen denk ik.
Hij valt zeker op bij mij. ik zal ook extra opletten.
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

Nee mijn 940 ook niet, maar als hij gestolen wordt is dat verschrikkelijk.Al die uren die er in zitten, het "eigen gezicht" wat je mee hebt gegeven, ik moet er niet aan denken.Dat is dus met geld niet uit te drukken.Sterkte bodejodel... en ik hoop van harte dat het goed komt, ik ga in ieder geval extra uitkijken, ook op marktplaats etc., samen sterk en zo...Jeroen schreef : een 340 -360 levert de hoofdprijs niet op qua onderdelen denk ik.
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

Ik hoop dat 'ie wordt terug gevonden in orginele nette staat!
- Jeroen van Bodegom
 - Nieuw lid
 - 

Iemand die een ambulance of een volle accu bij heeft is geen joyrider of gelegenheidsdief denk ik...Jeroen schreef : Tiens dat is dan toch wellicht een gelegenheidsdief dan wel joyrider.
Een Sedan is nóg geliefder, deze is stijver vanwege het stalen kruit achter de achterbank. De Cup wordt in de gaten gehouden. In de cup valt zo'n oude auto wel op, dat zijn bijna alleen maar nieuwe modellen vanwege de iets stekere B200E motor i.p.v. de B20E van de vroege GLT's.JanV schreef : 360's en zeker deze 3drs GLT's zijn best gewild voor de racerij: 360-cup. Op een raceauto hoeft geen kenteken te zitten....
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

- Jeroen van Bodegom
 - Nieuw lid
 -