Zeldzame Volvo 360GLT 1982 Gestolen! A.U.B. uitkijken naar deze auto!

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-05-2009 22:17 #1237291 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Daar wordt je ziek van...................
Wat een naar bericht om te horen dat het dievengilde zich aan zo iets onvervangbaars heeft vergrepen. En de wetenschap dat zo'n zeldzame auto ofwel naar een ver land verscheept wordt of, nog erger, de mogelijkheid dat de auto hier weer geheel gedemonteerd in onderdelen verschijnt op MP of iets dergelijks. Waarmee er dan weer zinloos een mooie zeldzame auto uit ons wagenpark vernietigd is en de eigenaar met slechts een paar centen van de verzekering ontredderd achterblijft. En zijn dierbare bezit niet of met grote moeite weer vervangen kan.
Ik zal goed opletten of ik de auto, al dan niet in onderdelen, ergens kan traceren. En laat de eigenaar alle beëdigde taxateurs inseinen. Mijn vaste taxateur is op die manier al vele gestolen oldtimers op het spoor gekomen en heeft zo de auto's weer bij hun rechtmatige eigenaars terug kunnen laten brengen.
Wens de eigenaar maar heel veel sterkte en ik hoop van harte dat de 360 nog teruggevonden zal worden.

Groeten, Jan.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-05-2009 22:24 #1237295 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic parkeerplaats.
Tiens dat is dan toch wellicht een gelegenheidsdief dan wel joyrider.
een 340 -360 levert de hoofdprijs niet op qua onderdelen denk ik.
Hij valt zeker op bij mij. ik zal ook extra opletten.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-05-2009 22:29 #1237297 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geld?

Jeroen schreef : een 340 -360 levert de hoofdprijs niet op qua onderdelen denk ik.

Nee mijn 940 ook niet, maar als hij gestolen wordt is dat verschrikkelijk.Al die uren die er in zitten, het "eigen gezicht" wat je mee hebt gegeven, ik moet er niet aan denken.Dat is dus met geld niet uit te drukken.Sterkte bodejodel... en ik hoop van harte dat het goed komt, ik ga in ieder geval extra uitkijken, ook op marktplaats etc., samen sterk en zo...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-05-2009 23:29 #1237303 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 360
360's en zeker deze 3drs GLT's zijn best gewild voor de racerij: 360-cup. Op een raceauto hoeft geen kenteken te zitten....
Ik hoop dat 'ie wordt terug gevonden in orginele nette staat!

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-05-2009 13:22 #1237322 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Joyrider met accu en ambulance?
Voor de duidelijkheid: het is niet mijn auto, maar van een medeclublid. 

Jeroen schreef : Tiens dat is dan toch wellicht een gelegenheidsdief dan wel joyrider.

Iemand die een ambulance of een volle accu bij heeft is geen joyrider of gelegenheidsdief denk ik...

JanV schreef : 360's en zeker deze 3drs GLT's zijn best gewild voor de racerij: 360-cup. Op een raceauto hoeft geen kenteken te zitten....

Een Sedan is nóg geliefder, deze is stijver vanwege het stalen kruit achter de achterbank. De Cup wordt in de gaten gehouden. In de cup valt zo'n oude auto wel op, dat zijn bijna alleen maar nieuwe modellen vanwege de iets stekere B200E motor i.p.v. de B20E van de vroege GLT's.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-05-2009 21:36 #1237345 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ........
Hier wordt je toch stil van. Wat een prachtkar is dat zeg! Eeuwig zonde, ik hoop dat de auto snel bij de rechtmatige eigenaar terugkomt, want zo te zien is het pure liefde! Ik hou mn ogen extra open, ook al zal de auto direct opvallen. Rijdt deze eigenaar toevallig ook een 850? Volgens mij heb ik hem gesproken tijdens de volvo film, toen had hij het ook over zijn 360.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-05-2009 13:32 #1237381 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic 850
Geen idee of hij ook een 850 heeft, maar de 360 was volgens mij niet zijn enige auto.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC