Zeldzame Volvo 360GLT 1982 Gestolen! A.U.B. uitkijken naar deze auto!

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-05-2009 08:24 #1074238 door Jeroen van Bodegom
Hallo Mede Volvo liefhebbers. IK heb me hier, vanwege een verhuizing van huis en werk en gezinsuitbreiding niet veel laten zien de afelopen tijd, maar ik wil mijn stilte onderbreken voor het volgende dringende bericht:
Van een medeclublid van de Volvo 300 Club is een zeer zeldzame 360GLT van 1982/1983 gestolen. Dit is een van de áller eerste 360 GLT's en van dit type zijn er nog geen 10 over!
Omdat jullie ook allemaal Volvo liefhebbers zijn en dus meer oog hebben voor een dergelijke auto dan de gemiddelde bestuurders, wil ik jullie verzoeken om een oogje in het zeil te houden en bij signalering contact op te nemen met de eigenaar of de politie. Het gaat hier om de volgende auto: Volvo 360 GLT kleur ZWART Kenteken JR-15-DP Chasisnummer XLB343243DC715312, Modeljaar 1982 (op kenteken maart 1983) Driedeurs HatchBack van originele 5 1/2 J x 14" aluvelgen voorzien. KM.stand _+_ 187000. Het is een zwarte 3-deurs hatchback. Zowel de zwarte lak als de 3-deurs uitvoering zijn op zichzelf al dingen die minder vaak voorkomen dus let daar goed op. In combinatie met het spijltje in de voorste zijramen en het open dak kan het bijna niet missen als je hem ziet.De rechtmatige eigenaar is een V3C Clublid uit Huizen. De auto is tussen woensdag 6 mei en zaterdag 9 mei jl. van de parkeerplaats voor zijn garagebox in Huizen gestolen. De wagen was afgesloten, stond op stuurslot, accu veiligheidshalve verwijderd, hij moet opgetakeld/weggesleept zijn. Dit was geen makkelijke diefstal of onzorgvuldigheid van de eigenaar.Het mailadres van de eigenaar is indovolvo@gmail.com telefoonnummer 06 21438975 De contactgegevens bij de Politie: Korps Gooi & Vechtstreek 0900-8844 (mevr. K. van Aken) (dit werkt niet vanuit andere regio's, maar ik zet de info er toch maar bij)

Alvast bedankt!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-05-2009 09:12 #1237231 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic sjeu!
das toch amazing.
De dief moet toch insider information hebben zou je zo zeggen, Anders jat je geen 340 uit een garagebox.
Er staan er genoeg langs de weg voor weinig.
Heel apart...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-05-2009 09:38 #1237235 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geintje?
Er is een amerikaans auto-pimp programma waarin ze auto's "jatten" om ze vervolgens helemaal op te knappen en mooi te maken binnen een paar dagen.
"SCHITTEREND MOOI", de eigenaar wordt er meestal blij van maar als ik een '66 Mustang terug zou krijgen als een pimp-mobiel uit de sloppen van LA zou ik staan te janken. Denk ik.
Ik hoop dat de auto in goede staat teruggevonden wordt! 
JohnPeter
(Die het niet erg zou vinden als BG een weekje weg zou zijn en gerestaureerd weer wordt teruggebracht. Mogen er desnoods 16" volvo velgen onder en een navigatie-voorruitprojectie-systeem in. Bij. Op. Aan. Onder.
Zou me goed uitkomen nu mijn opdrachtgever failliet is, en ik wel eens de volgende zou kunnen worden. 24K naar de knoppen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-05-2009 09:45 #1237237 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Juist.

Jeroen schreef : De dief moet toch insider information hebben zou je zo zeggen

Dat is dus een van de redenen, waarom je geen informatie over alarmsysteemen, startonderbrekers en andere niet-start trucs of het ontbreken ervan, op de site wil hebben.
Op het SAAB forum is na een lange thread over een startonderbrekerschakelaartje een 900 voor de deur verwijderd.De dief in kwestie moet hierover gelezen hebben op de site, anders had ie het nooit kunnen vinden.Thread is overigens verwijderd, volgens mij.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-05-2009 14:06 #1237262 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic 360...

Jeroen schreef : De dief moet toch insider information hebben zou je zo zeggen, Anders jat je geen <strike>340</strike> uit een garagebox. Er staan er genoeg langs de weg voor weinig.

De 360 is van de parkeerplaats vóór zijn garage gestolen.
Van deze auto (eerste GLT's) zijn er echt maar een paar, hiervan staan er niet genoeg te koop. Het lijkt dus wel een gerichte actie.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-05-2009 15:48 #1237267 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Fotoooooo [EDIT]
De foto is weg, ik pb je ook.[EDIT] Huh... nu zie ik hem wel sorry 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-05-2009 16:24 #1237270 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic RDW
Shit he!

heb de even een tsjek op bij de RDW gedaan. Hier staat ie nog vermeld als "niet gestolen" ,....?

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-05-2009 17:14 #1237275 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic RDW
Jah daar keek ik idd ook ff naar, maar het staat er idd niet.
 Die dief moest iig ook verstand hebben van auto's, want anders steel je zo'n "oma" auto niet ;) Deze auto doorverkopen aan een liefhebber via internet zal zowiezo niet lukken, misschien in onderdelen naar het buitenland?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-05-2009 18:36 #1237280 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Jeroen, vervelende situatie.
Jeroen, vervelende situatie. Ik zal mijn ogen goed de kost geven. Ondanks de dief waarschijnlijk niet op zijn achterhoofd is gevallen, maar je weet het maar nooit. Dikke kans dat de auto of in onderdelen de deur uit gaat. Ik acht de kans ook aannemelijk dat de wagen naar het Oosten is vertrokken...
Succes.
Groet 

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-05-2009 19:56 #1237282 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Het is de eerste 300 waarvan
Het is de eerste 300 waarvan ik hoor dat hij gestolen is, laat staan dat er zoveel moeite voor gedaan is om hem te stelen.
Het blijven tenslotte auto's die alleen maar geld waard zijn voor het handje vol liefhebbers, de rest van de wereld moet er niks van hebben...In onderdelen is hij ook maar een paar honderd euro waard...

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC