Teleurstellend resultaat: Tooltjes, gek op ditmaal: Volvo DiCE én VIDA.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Op zoek naar een testbaksteen, Is een V70 T5 '97 ook goed?Baseman schreef : Ik wilde het effe delen en ben als ie binnen is (dinsdag), zoals je begrijpt, op zoek naar een test-baksteen....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat denk ik wel, maar helaas is ie nog niet binnen.Parcelforce werkt wel gewoon, deze week, DHL (die waarschijnlijk de vervoerder is) niet, dus wordt het op zijn vroegst 4 mei.okkie92 schreef : Op zoek naar een testbaksteen, Is een V70 T5 '97 ook goed?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Huh, beetje weinig, dacht ik.Dat ding heeft een kabel nodig, en een voeding leek me, maar goed.
Uitgepakt. Ding is superlicht en heeft een mooi groen LED-je en een tweestanden raaiknop, een female-OBD-plug (huh?) en een plek waar een 12 volt voeding in moet, die er niet bij zat.
Maar, wat moet je met een Dice met female-OBD, als er ook een female OBD in je auto zit, toch?
Schroevendraaier erbij, want ik wil weten hoe het zit.Dus, zit je recht en stevig op je stoel? Ja?
Dit zat er in:
Dit is echt by far, de slechte deal die ik ooit gemaakt heb, maar goed, weer wat van geleerd.....Ohja, het spreekt natuurlijk voor zich, dat ik er geen ruk mee kan.
(en.....al uit gelachen....
Dus ben ik van narigheid VIDA maar gaan installeren, dat doet al iets meer:
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Toch maar even om opheldering vragen aan de verkoper?
Wellicht is het iets van zelfbouw of zo?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik las: Volvo DICE test unit in de advertentie. Dus, ik interpreteer: Volvo DICE, test unit, dus een Dice unit, om je Volvo mee te testen.Maar het moest zijn: Volvo, DICEtest unit, een unit dus, om je DICE installatie mee te testen.
De verkoper las trouwens ook het eerste, die had hem met die tekst ook van zijn dealer gekregen.
De verkoper accepteert geen reclamaties en retouren, jammer dus.
Duur lesje geweest.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja dus, dus dat is pech.MaartenG schreef : Dat mag ie alleen doen als het een particulier is....
Het is een beetje het risico.
Ik ben gelukkig zo happy met mijn nieuwe rood-wit-wit-rode achterlichten met Philips Silverline erin (die echt wit zijn, maar oranje knipperen, yaeh) dat ik het bijna alweer vergeten ben.
Ik zet hem maar gewoon te koop of zo, ik kan er zonder DICE niets mee.
- V700 register
- Nieuw lid
-