Even een goede tip...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-04-2009 22:03 #1235440
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic De test loopt
Bedankt voor de tip, vanavond direct maar eens aan pak koffie leeggestrooid in de 245 Turbo, die net weer terug is van een tijd stalling. Hij rook wat zoetig/muffig, maar niet echt een schimmellucht.
Ik hou je op de hoogte van de resultaten.
Groeten,
Arthur
Ik hou je op de hoogte van de resultaten.
Groeten,
Arthur
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-04-2009 22:54 #1235447
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Als gemalen koffie niet werkt, zelf branden
Uit het prachtige boek Klei en Zout Water van Marten Toonder sr (de vader van...) daar hebben ze per ongeluk creosoot (carbolineum) over de lading gemorst. Die lucht krijgen ze eruit door koffiebonen in een koekenpan te roosteren. Heb ik dus ook een keer uitgeprobeerd in de schuur waar een kat had gepiest, ik kan je verzekeren dat je na die koffieaanbranderij alleen maar koffie ruikt en niets anders meer. De rook die daar afkomt is echt zwaar overheersend. En niet vies als je van koffie houdt ...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-04-2009 00:02 #1235460
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Koffie lucht
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-04-2009 00:05 #1235461
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic lol
lol, het cirkeltje is rond. ;bWannabe 940 rijder schreef :
 MaartenG schreef : ik kan je verzekeren dat je na die koffieaanbranderij alleen maar koffie ruikt en niets anders meer.
....en die koffie lucht kun je eruit krijgen met een halve ananas ...en als je niet van ananas houdt kun je altijd nog een hond nemen...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-04-2009 00:14 #1235463
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic rook
He, goeie tip zeg! Werkt dit ook in auto's waarin gerookt is?

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-04-2009 00:27 #1235467
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja..
Ja absoluut, en als je airco of CC hebt ramen open en zo met airco en/of CC op volle toeren een halfuurtje lekker rondrijden, is de muffe of vervuilde lucht ook grotendeels uit de airco, probeer maar eens. In principe is een airco of CC een smerig ding waar in de loop der tijd van alles en nog wat in gaat zitten, luchtjes en schimmels e.d. Als je van pepermunt houd kun je hier ook speciaal "spul" voor krijgen om in je airco te spuiten ter reiniging. Ik zal het wel eens opzoeken. Deze wetenschappen heb ik overigens niet van mijzelf, neeeee... eerlijk is eerlijk dat heeft mijn vrouw allemaal op- en uitgezocht ;-b
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-04-2009 18:56 #1235508
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic En je hebt natuurlijk de
En je hebt natuurlijk de bekende "rook-granaten" van innotec e.d. Bij deze spuitbusjes zet je de ventilator op volle toeren en schakel je de binnencirculatie (indien van toepassing) aan. En vervolgens trek je het lipje van het spuitbusje los, en is er geen weg meer terug dan dat ding snel in de auto te zetten
Het "stinkt"geweldig naar een frisse geur, en het slaat op je ogen, maar alle rook/honden-geur is zo verdwenen.
Het "stinkt"geweldig naar een frisse geur, en het slaat op je ogen, maar alle rook/honden-geur is zo verdwenen.
Moderators: Jerry Stam