Even een goede tip...
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik wil hier graag even een tip ventileren (mooie woordspeling) i.v.m. stank in de auto van honden of anderzins. Onze gekochte Volvo rook heel erg naar hond daar de vorige eigenaar 10 jaar lang 2 grote honden in de bagageruimte had laten bivakkeren. De bekleding van de bagageruimte hebben we vernieuwd en ook alles verder lekker uitgesopt maar de lucht was niet echt weg. Ook kwam er een "hondenlucht" uit de airco.Per heden zijn alle vieze luchtjes weg, hoe... een pak gemalen koffie uitgestort in de asbak en de gehele bagageruimte volgestrooid met hetzelfde spul. Hier een weekje mee rondgereden en alle luchtjes zijn ECHT WEG, fenomenaal dus. Alles schijnt in de koffie te trekken. Toen ik het verhaal vertelde aan een dame die verpleegster is geweest meldde zij dat men die truuc i.d.d. ook in verzorgingstehuizen bij stomapatienten gebruikten, (kopje met gemalen koffie neerzetten) dit is natuurlijk een iets minder smakelijk voorbeeld maar alla (of is het allah) moet kunnen om de fantasie te prikkelen ;bHoort zegt het voort en doe er je voordeel mee, eventuele donaties storten op Rek. Nr. 456.785.3456.9087
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
<strike>Krijg je de koffievlekken wel goed uit de stof?</strike> Zie nu dat het gemalen koffie is bij jou... Ik gebruikte altijd het drap<strike> </strike>
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
bas
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Groetjes en een fijn weekeinde,
Teuni
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet,
Wart
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Zonde van die ananas. Er zijn weinig dingen zo lekker als een verse ananas.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
...de geur van een vers pak koffie scoort ook heel erg hoog bij mij hoor!Mathy schreef : Zonde van die ananas. Er zijn weinig dingen zo lekker als een verse ananas.