Michael Oud schreef : [(of moet ik u zeggen, ik ben maar half zo oud als u
) betrouwbaarder? (geen idee welk niveau The Guardian zou moeten hebben trouwens hoor, en ik heb het ook niet helemaal doorgelezen)
Nu gaat het niet meer over politiek, maar over de media. Alhoewel die scheiding ook niet altijd even duidelijk is... Achja, we hebben hier geen Fox, dus dat scheelt.
Michael, iemand die een SE rijdt mag mij altijd tutoyeren hoor, mijn enorme niveau verhoedt niet dat ik gewoon met jullie om blijf gaan, ik ben de beroerdste niet....
Als ik werkzaam was in de VS keek ik wel eens wat langer naar FOX, en werkelijk tenenkrommend wat je daar af en toe ziet. Net zoals die programma's waar ze een half uur lang één of ander keukenprul aanprijzen, niks aan, maar je blijft hangen vanwege het fenomeen. Hoe dan ook; voor de balans in de berichtgeving is FOX wel goed. Het dwingt media van een andere zuil tot zorgvuldige berichtgeving. Die balans vind ik in ons medialandschap nog wel eens ontbreken. Hoewel.....de Telegraaf gaat meen ik een omroep beginnen......haha. Niet dat het waarschijnlijk is dat ze iets uit gaan zenden dat mij interesseert, maar voor de balans bedoel ik...concurentie kan voor betere producten zorgen.