Vrolijk bericht van een trotse volvo rijder

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-04-2009 19:31 #1234027 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic lpg kilometers

Henk van Winkel schreef :

Thijs740GLT schreef : Ik heb een 740 automaat uit 1988 en rijd ongeveer 4500 kilometer per maand

(!) Thijs, dan rijd je waarschijlijk op LPG en ben je werkstudent met de nadruk op 'werk' .

Henk je hebt helemaal gelijk ik ben nog student aan de zeevaartschool (over een maandje hoop ik klaar te zijn) en ik gebruik de auto om naar mijn werk te rijden
(volvo's en fordjes op en neer rijden) maar de meeste kilometers in de baksteen leg ik af om naar mijn vriendinnetje in maastricht te rijden vanuit vlissingen is dit toch wel een fijn eindje rijden.... maar voorlopig zijn het de kilometers nog meer dan waard!!
maar stiekem zou het fijn zijn dat ik 10 min door een groen park zou kunnen fietsen en dan te zijn waar ik moet zijn! maargoed zeeland ligt dan ook lekker afgelegen he..:)
Fijne avond nog Groet Thijs

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-04-2009 01:25 #1234064 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic liefde

Thijs740GLT schreef : Henk je hebt helemaal gelijk; ik ben nog student aan de zeevaartschool(..)maar de meeste kilometers in de baksteen leg ik af om naar mijn vriendinnetje in Maastricht te rijden vanuit Vlissingen; is toch wel een fijn eindje rijden...voorlopig de kilometers nog meer dan waard!

Doet me me met weemoed denken aan lang geleden toen ik 1 of 2 keer per week s'avonds
in een stokoude Golf I diesel van Tilburg naar Bilthoven reed om mijn mooie meisje op te zoeken...
Geen moeite was te veel. Maar het was op de terugweg wel vaak vechten tegen de slaap.
Ik ben heel blij dat ik die dikke boom uiteindelijk nèt nooit ben tegengekomen!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-04-2009 22:51 #1234137 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic absoluut
Heerlijk is dat om daar af en toe een rondje te snorren....
Als ik het zo zie/lees moet er maar eens Volvo 7/9 serie enthousiastelingen-meet Walcheren en omgeving komen ofzo.... 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-04-2009 23:01 #1234141 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Doen.

Fat Rat schreef : ....moet er maar eens Volvo 7/9 serie enthousiastelingen-meet Walcheren en omgeving komen ofzo.... 

Als je daartoe de behoefte voelt en je ziet het zitten om dat op te zetten, lijkt me dat een uitstekend idee.Maak een mooi rondrit, eingdig op het terras in Vlissingen  of Domburg, foto-shoot bij de Zeelandbrug, verhaaltje voor de Factor....
Lijkt mij een prima plan, zeker in 'jullie' hoek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-04-2009 23:26 #1234145 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik doe mee
En wil ook graag helpen met het organiseren, lijkt me echt leuk om met een paar een rondje walcheren te rijden om vervolgens ergens idd in domburg of vlissingen te stranden!
Hoe gaan we het aanpakken? ik stel voor eerst even pijlen wie er allemaal zin heeft en dan organiseren we wel wat
Groet thijs

• Frank van der Zee (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-04-2009 20:44 #1235297 door Frank van der Zee (GAST)
Beantwoord door Frank van der Zee (GAST) in topic verdwaalde zeeuw
Hoi thijs. Als je naar je vriendin rijdt moet je maar eens in Roermond langskomen. Het ligt bijna op de route en een bakje koffie zit er altijd in.
Een rondrit over walcheren lijkt mij ook wel wat. Kan ik meteen weereens bij de schoonouders langs(wonen bij de keersluisbrug). Dat adres kan ook als startpunt voor een tocht dienen. Of toch beter vanaf de zeevaartschool.
O, 620419319 is mijn militair registratienummer. Dat kan ik tenminste onthouden.
Mazzel

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-04-2009 21:36 #1235302 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Alle twee

hdalhuisen schreef : .....
Nu is er volgens mij nog één combinatie mogelijk en dat is i.p.v een vacuum meter oliedruk/temp. meter?  Heeft iemand deze binen de vereniging.?
...

Hallo Henk,
Ik heb een oliedrukmeter en een olietemp.meter.
Als ik er aan toe kom zal ik morgen een fotootje van maken.
Groetjes Harnt

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-04-2009 22:04 #1235316 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wat ver...

Henk van Winkel schreef :

Thijs740GLT schreef : Henk je hebt helemaal gelijk; ik ben nog student aan de zeevaartschool(..)maar de meeste kilometers in de baksteen leg ik af om naar mijn vriendinnetje in Maastricht te rijden vanuit Vlissingen; is toch wel een fijn eindje rijden...voorlopig de kilometers nog meer dan waard!

Doet me me met weemoed denken aan lang geleden toen ik 1 of 2 keer per week s'avonds
in een stokoude Golf I diesel van Tilburg naar Bilthoven reed om mijn mooie meisje op te zoeken...
Geen moeite was te veel. Maar het was op de terugweg wel vaak vechten tegen de slaap.
Ik ben heel blij dat ik die dikke boom uiteindelijk nèt nooit ben tegengekomen!

Wat zoeken jullie het allemaal ver weg...! Mijn vriendin (nu vrouw) woonde zo dichtbij dat ik ze uit mijn dakraam kon zien, we gingen naar dezelfde school en waren altijd samen. (Al 25 jaar en ik (we) ben (zijn) slechts 35 jaren jong).
Saai hé! Maar wel gezellig, zeker in een Volvo 345 GL!
Grt.
Maurits

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-04-2009 22:56 #1235335 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic geluk !

Macs schreef : Wat zoeken jullie het allemaal ver weg...! Mijn vriendin (nu vrouw) woonde zo dichtbij dat ik ze uit mijn dakraam kon zien, we gingen naar dezelfde school (...)altijd samen, al 25 jaar en we zijn slechts 35 jaren jong. Saai hé!

Prachtig,en niks saai hoor Maurits !
Ik zal echt niet beweren dat liefdesgeluk recht evenredig is aan de gereden kilometers (overigens ook niet omgekeerd).
Heel veel geluk jullie in de komende 25 jaar !

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-04-2009 02:06 #1235352 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic mini meeting
Goedenavond,
Ik zal binnenkort een post maken voor een rondje mini meeting in zeeland, kijken of er animo voor is, 't hoeft niks groots te worden gewoon rondje doen en een borreltje ergens op het terras gewoon een middagje ofzoHetllijkt mij iig wel gezellig!
vandaag heeft volvotje 260000 km gelopen:) heb hem getracteerd op twee volle tanken met brandstof en een luxe poets beurt:)en dat in roermond langskomen zie ik wel zitten even een kleine stop onderweg het lijkt me gezellig, ik neem wel wat gebak mee alsJij voor de koffie zorgt (bij lekker weer is een lekkere versnapering ook een optie) Fijne avond nog Groet

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC