Terugblik sleuteldag van Carlo Schmidt, 29 maart 2009

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-03-2009 21:21 #1233554 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wytze
Wytze levert ze ook.
Misschien een optie ?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-03-2009 21:31 #1233555 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Precies.

960 estate 1996 schreef : Wytze levert ze ook.

Precies, waar denk je dat onder andere geinformeerd had? Juist, 1 van de twee was Wytze.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-03-2009 22:05 #1233558 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Claxonman
Ook nog even een regeltje van de claxonman die erg tevreden is over de nieuwe toeter. Van een 850 geloof ik. Tevens dank voor ieders hulp. Ik moest snel weg, dus heb niet iedereen gedag kunnen zeggen. Ik vond het een gezellige dag.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-03-2009 11:50 #1233601 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Top kwaliteit

Baseman schreef :

rudiger schreef : Ik heb al even gezocht naar een nieuwe uitlaat in RVS maar die heb ik nog niet gevonden voor mijn 740---«»» iemand tips waar te zoeken?

Is een top-Quality Simons een optie?Die ga ik binnenkort ook bestellen, maar dan voor mijn 940 LPT uiteraard.Ergens rond de 300 euro, best netjes.

Topkwaliteit is leuk natuurlijk, met mijn investeringen zal ik nog wel een tijdje blijven rijden in Amerigo. Een uitlaat die ik na 1 of 2 jaar weer moet vervangen ( zoals die Walker die er sinds het begin onderziet) is een beetje weggegooid geld. Maarrrr ik wil mijn GL zo stil mogelijk hebben, een sportbrom is dus niets voor mij en slaat natuulijk nergens op met mijn 115 pk + 5? . Nu weet ik du sniet of een RVS meer geluid maakt dan een gewone standaard volvo. Daar ga ik me nog eens in verdiepen...Ik ben wel een beetje huiverig geworden door de Feritta verhalen...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-03-2009 12:56 #1233611 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Verloren achterwiel

Wannabe 940 rijder schreef : Even uit nieuwsgierigheid; was de volvo met afgelopen achterwiel ( ik meen van whitehorse..? ) nog aanwezig op de sleuteldag ?
Ben wel benieuwd wat voor gevolgen dat nou heeft, een stukje rijden op drie wielen...

Ja, ik was er hoor, en mét de 940.
De schade:  ik heb door mijn garage twee nieuwe remschijven met blokken en handremschoenen laten monteren, bij elkaar zo'n 250 euro.
Ik had geen brugtijd, maar heb veel geleerd (kleppen stellen, distributie monteren etc.) en dankzij Jeroen's filmpje nét gezien hoe het remolieverversen in z'n werk gaat. Zo'n dekseltjhe met luchtaansluiting moet ik zelf toch kunnen maken? Hoeveel atmosfeer zet je er dan op?
Verder heb ik een hoop leuke mensen gesproken en een nieuw koplampglas en distributieriem+rol aangeschaft.
Of de 940 blijft, is nog de vraag, want de eerste reacties van mijn vrouw na rijden met de 940 zijn niet gunstig. Ze vind de V70 makkelijker rijden! Verdorie!
Dan moet ik misschien deze maar weer wegdoen en er een goede 940 op benzine voor terugkopen voor mezelf! Dan moet echter wél de 144 of de Amazon Combi eruit!
Nou, ja, we zien wel, ik heb geen haast!
Groeten!
Tom Steverink

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-03-2009 13:26 #1233618 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic aangepast

Mathy schreef : Hallo Jeroen
Nu alleen nog de datum aanpassen. Onder het filmpje staat 2008 en in het filmpje staat 29 maart.
groetjes
Mathy

THX
In het filmpje zelf gaat het niet mer maar de tekst er onder is aangepast.
vimeo.com/3906590
Er zit ook nog een lelijk logo door,
 anyway dat zal wel goed komen een keer  gok ik.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-03-2009 13:31 #1233621 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ho!

whitehorse schreef : Dan moet echter wél de 144 of de Amazon Combi eruit!

Als dat gebeurd, verneem ik het heel graag van je.....;-)

Moderators: Jerry Stam