Kent iemand deze Volvo 740 Turbo Intercooler TG-13-BT.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Daarnaast ben ik erachter gekomen dat de auto ook is uitgerust is met een Gemini alarm, met afstandsbediening. Nu interresseerd me het alarm vrij weinig, maar als dit systeem ook is uitgerust met een centrale deurvergrendeling op AB dan ga ik toch eens kijken of ik dat werkend kan krijgen. Is iemand bekent met dit systeem?
@Michael,
Hoe heb je jou striping verwijderd als ik vragen mag? Met stickerverwijderaar en een föhn?
Ik hoor het graag,
Groet,
Roderik
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Die € 135,00 is excl. spanrol. En het is een uurtje werk. Of het origineel volvo riem en spanrol is weet ik niet. Bij mijn volvo dealer in Duitsland betaal ik ong. 65,00 voor een originele riem en spanrol en binnen een uurtje heb ik hem er zo op (incl. kopje koffie).Roderik v. M schreef : Ondertussen met dit lekkere weer al goed kunnen genieten van de Volvo. Het schuifdak vind ik werkelijk een uitkomst! Ik gebruik de airco eigenlijk vrijwel niet. Ondertussen heb ik de armsteun geïnstalleerd. Helaas is deze blauw van kleur zodat het niet helemaal matched met het zwarte interieur. De carkit is ook gemonteerd en zo wordt het steeds meer mijn eigen auto. Volgende week ga ik voor het hondenrek, de radio, de striping en de toerenteller. Iets minder leuk nieuws heb ik ook: de distributie moet vervangen worden. De teller staat nu op 250 000 en bij 170 000 is deze vervangen geweest. Is dit veel werk bij een B200ET? Op internet zag ik dat het al gedaan kan worden voor 135 euro. Ik ga eens informeren hoeveel het bij mijn eigen garage kost.
Daarnaast ben ik erachter gekomen dat de auto ook is uitgerust is met een Gemini alarm, met afstandsbediening. Nu interresseerd me het alarm vrij weinig, maar als dit systeem ook is uitgerust met een centrale deurvergrendeling op AB dan ga ik toch eens kijken of ik dat werkend kan krijgen. Is iemand bekent met dit systeem?
@Michael,
Hoe heb je jou striping verwijderd als ik vragen mag? Met stickerverwijderaar en een föhn?
Ik hoor het graag,
Groet,
Roderik
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat staat op het kastje onder het dashboard aan de bestuurderskant, Ik heb een 5160T en kan je je er wel wat over vertellen. Is een goed alarmnaar mijn idee.
Groet
Bert
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet,
Roderik