Moeder de vrouw
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-03-2009 08:05 #1233240
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic zomaar wat geneuzel
op het forum is wel leuk, en dan wordt je weer even fors in de realiteit teruggezet. JAN, sterkte en alle denkbare wensen voor je vrouw en jullie!
Zomaar wat opmerkingen:
- waar is de vader de vrouw? Wat een pen1s uitdrukking
- er zijn wel degelijk vrouwen die van onze scheurbakstenen houden
(Geldt overigens niet voor mijn trio
) alhoewel ze niet dramatisch doen. Maar iets nieuws, moderns, jeep wordt regelmatig gezucht)
Enfin, de afspraak roept, BG kan weer aan de bak. Tot later!
Zomaar wat opmerkingen:
- waar is de vader de vrouw? Wat een pen1s uitdrukking
- er zijn wel degelijk vrouwen die van onze scheurbakstenen houden
- Candisa, hier regelmatig te treffen
- Een kapster uit Zuidbroek die haar Thema 32 heeft ingeruild voor een 965 3.0 adropea (alles d'rop en aan)
- een kookboeken autheur uit Veendam
(Geldt overigens niet voor mijn trio
Enfin, de afspraak roept, BG kan weer aan de bak. Tot later!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-03-2009 09:14 #1233245
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tjee...
Jan, dat is schrikken. Veel sterke!

Even wat tegengas in dit draadje. Het kan ook anders. Mijn egaa is ook Volvofan rijdt in haar tweede Volvo met liefde en plezier.
Zo kreeg ik vorige week van haar een Parrot kado voor in de 960 en de volgende dag had ze deze al ingebouwd!!
Had al ervaring opgedaan met het inbouwen van een Parrot in haar amerikaanse 240 en was binnen 2 uurtjes klaar voor de 960, chapeau. Heb haar dan ook getrakteert op een lekker glas champie!

Even wat tegengas in dit draadje. Het kan ook anders. Mijn egaa is ook Volvofan rijdt in haar tweede Volvo met liefde en plezier.
Zo kreeg ik vorige week van haar een Parrot kado voor in de 960 en de volgende dag had ze deze al ingebouwd!!
Had al ervaring opgedaan met het inbouwen van een Parrot in haar amerikaanse 240 en was binnen 2 uurtjes klaar voor de 960, chapeau. Heb haar dan ook getrakteert op een lekker glas champie!

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-03-2009 09:45 #1233246
door V700 register
-want daar ga jij toch alleen maar te hard mee...
ik zeg..
www.dumpert.nl/mediabase/69311/c2dadcd7/..._voor_het_woord.html
Beantwoord door V700 register in topic ...geen V70RAWD
-want daar ga jij toch alleen maar te hard mee...
ik zeg..
www.dumpert.nl/mediabase/69311/c2dadcd7/..._voor_het_woord.html
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-03-2009 09:54 #1233249
door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic Vrouwen?
Heerlijk om te lezen allemaal, op het vervelende bericht van Jan na natuurlijk, bij deze sterkte en beterschap!
Maar ik wil toch even inhaken op de topic starter.....!
Ten eerste heb ik een wereld vrouw, laat me dat even voorop stellen, maar soms....... begrijp ik de logica niet. Een voorbeeld.
Ik heb een Volvo zoals jullie weten, mijn vrouw heeft een Hyundai Exel.
- Skepp moest natuurlijk weer eens de brug op, preventief onderhoud, jullie kennen dat wel.
Mijn vrouw keek mij ernstig aan en vroeg mij of de Volvo nou wel zo verstandig was.... zo'n oude auto en het kost toch best wat centen zo'n ding!
Ik probeerde haar uit te leggen dat het op zich best mee viel en dat preventief onderhoud uiteindelijk een hoop ellende bespaart, het drong niet echt tot haar door geloof ik, maar goed, ik had mijn best gedaan.
Onlangs de Ferritta geïnstaleerd en zoals jullie gelezen hebben ben ik nog niet helemaal tevreden, maar volgens mij komt het uit eindelijk allemaal wel goed.
Sprak mijn vrouw de legendarische woorden..... weet je, met die Hyundai is eigenlijk nooit wat mis, moeten we er niet zoeentje bij kopen ipv die Volvo?
Ik schoot in de lach en zij vroeg zich af waarom. Ik heb haar een simpelrekensommetje voor gelegd.
Met Skepp hebben we het afgelopen jaar ruim 32.000 km gereden...... de Hyundai heeft er in een jaar 2.000 gemaakt......
Of ze wilde het niet berijpen of ze begreep het echt niet.... maar ze keek me glazig aan en mompelde.... en toch is die Hyundai beter......
Toen moesten we weg, boodschappen doen..... in de Volvo, want die rijd zo lekker en is zo ruim!!!!!
Vrouwen.... ik zal ze nooit begrijpen, maar wat ben ik gek op d'r! (PS: en zelf wil ze graag een P1800!!!???)

Gulle Groet,

Maar ik wil toch even inhaken op de topic starter.....!
Ten eerste heb ik een wereld vrouw, laat me dat even voorop stellen, maar soms....... begrijp ik de logica niet. Een voorbeeld.
Ik heb een Volvo zoals jullie weten, mijn vrouw heeft een Hyundai Exel.
- Skepp moest natuurlijk weer eens de brug op, preventief onderhoud, jullie kennen dat wel.
Mijn vrouw keek mij ernstig aan en vroeg mij of de Volvo nou wel zo verstandig was.... zo'n oude auto en het kost toch best wat centen zo'n ding!
Ik probeerde haar uit te leggen dat het op zich best mee viel en dat preventief onderhoud uiteindelijk een hoop ellende bespaart, het drong niet echt tot haar door geloof ik, maar goed, ik had mijn best gedaan.
Onlangs de Ferritta geïnstaleerd en zoals jullie gelezen hebben ben ik nog niet helemaal tevreden, maar volgens mij komt het uit eindelijk allemaal wel goed.
Sprak mijn vrouw de legendarische woorden..... weet je, met die Hyundai is eigenlijk nooit wat mis, moeten we er niet zoeentje bij kopen ipv die Volvo?
Ik schoot in de lach en zij vroeg zich af waarom. Ik heb haar een simpelrekensommetje voor gelegd.
Met Skepp hebben we het afgelopen jaar ruim 32.000 km gereden...... de Hyundai heeft er in een jaar 2.000 gemaakt......
Of ze wilde het niet berijpen of ze begreep het echt niet.... maar ze keek me glazig aan en mompelde.... en toch is die Hyundai beter......
Toen moesten we weg, boodschappen doen..... in de Volvo, want die rijd zo lekker en is zo ruim!!!!!
Vrouwen.... ik zal ze nooit begrijpen, maar wat ben ik gek op d'r! (PS: en zelf wil ze graag een P1800!!!???)

Gulle Groet,

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-03-2009 09:56 #1233250
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geweldig!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-03-2009 10:00 #1233252
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gisteren met de pas
Gisteren met de pas gemonteerde Ferrita naar huis gereden. Thuis nog twijfelend naar de imposante chromen eindpijp staan kijken. Eigenlijk past zo'n pijp niet echt bij mij, kwa stijl dan, en ik maakte me ook een tikje zorgen over de reactie van moeders.
Afijn, die komt tegen 11en thuis, wat hoor ik? "keurig uitlaatje lieverd" ...............................
Soms snap ik ze idd niet .
Afijn, die komt tegen 11en thuis, wat hoor ik? "keurig uitlaatje lieverd" ...............................
Soms snap ik ze idd niet .
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-03-2009 10:00 #1233251
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Moeders
Hé Jan, wat een naar nieuws nu. Hopelijk valt 't allemaal mee.
Ik heb zojuist een week doorgebracht zonder de moeder van mijn twee kids (3 & 6 jaar).
En hoewel alles prima is verlopen ben ik volledig gesloopt. Ergo: ik kan niet zonder haar
Wat auto's betreft laat ze me helemaal m'n gang gaan. Een enkele opmerking 'een airco zou wel lekker zijn' en 'het mag op zich wel wat sexier'...maar verder geen gemor.
Ik blijf het een mooi gezicht vinden, mijn meisje die in de Volvo/2CV rijdt. Zo'n beetje met de kin omhoog om over de motorkap heen te kijken
Joost
Ik heb zojuist een week doorgebracht zonder de moeder van mijn twee kids (3 & 6 jaar).
En hoewel alles prima is verlopen ben ik volledig gesloopt. Ergo: ik kan niet zonder haar
Wat auto's betreft laat ze me helemaal m'n gang gaan. Een enkele opmerking 'een airco zou wel lekker zijn' en 'het mag op zich wel wat sexier'...maar verder geen gemor.
Ik blijf het een mooi gezicht vinden, mijn meisje die in de Volvo/2CV rijdt. Zo'n beetje met de kin omhoog om over de motorkap heen te kijken
Joost
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-03-2009 11:10 #1233256
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Eega..
Sterkte Jan.

Ik heb mijn eega al wel enthousiast gekregen voor de aanschaf van een 945. Ben heel blij dat we op dat punt op een lijn liggen ( hebben we in ieder geval iets waar we geen ruzie over hoeven maken.. ).
Ze snapt alleen mijn enthousiasme in de zoektocht naar een mooie baksteen niet helemaal/helemaal niet...
De ene keer laat ik haar een polar zien, dan weer een sports edition, dan weer een met leer, of half leer..
"ja maar, dat is toch dezelfde auto, alleen een ander kleurtje.."
"zit je nou nog steeds te kijken, die auto had je toch al laten zien?!"
Enfin, als we er een hebben gekocht zal dat ongetwijfeld over zijn en kan ik haar voorzichtig gaan voorbereiden waarom ik nu weer zonodig naar een of ander sleuteldag moet gaan..."sleutelen schat, gewoon sleutelen.."

Ik heb mijn eega al wel enthousiast gekregen voor de aanschaf van een 945. Ben heel blij dat we op dat punt op een lijn liggen ( hebben we in ieder geval iets waar we geen ruzie over hoeven maken.. ).
Ze snapt alleen mijn enthousiasme in de zoektocht naar een mooie baksteen niet helemaal/helemaal niet...
De ene keer laat ik haar een polar zien, dan weer een sports edition, dan weer een met leer, of half leer..
"ja maar, dat is toch dezelfde auto, alleen een ander kleurtje.."
"zit je nou nog steeds te kijken, die auto had je toch al laten zien?!"
Enfin, als we er een hebben gekocht zal dat ongetwijfeld over zijn en kan ik haar voorzichtig gaan voorbereiden waarom ik nu weer zonodig naar een of ander sleuteldag moet gaan..."sleutelen schat, gewoon sleutelen.."
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-03-2009 11:31 #1233257
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mmmjaaaa...
Schat, als we
Mmmjaaaa...
Schat, als we nou die mooie Volvo kopen. Dan doe jij het onderhoud en de buitenkant, en ik zorg dan dat de binnenkant gepoetst wordt. Bijna de exacte woorden van m'n vrouw. Inmiddels hebben we de Volvo 4,5 jaar, ik zal toch zelf maar eens de binnenkant gaan poetsen want het wordt nu wel een erg groot zooitje.
En ja, dat krijg je ervan als je haar daarna verwend met een eigen auto-tje
Gelukkig kan ik dan wel weer beamen dat ze heerlijke appeltaart kan bakken.

Schat, als we nou die mooie Volvo kopen. Dan doe jij het onderhoud en de buitenkant, en ik zorg dan dat de binnenkant gepoetst wordt. Bijna de exacte woorden van m'n vrouw. Inmiddels hebben we de Volvo 4,5 jaar, ik zal toch zelf maar eens de binnenkant gaan poetsen want het wordt nu wel een erg groot zooitje.
En ja, dat krijg je ervan als je haar daarna verwend met een eigen auto-tje
Gelukkig kan ik dan wel weer beamen dat ze heerlijke appeltaart kan bakken.

- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-03-2009 12:53 #1233263
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Oef
Hallo Jan
Sterkte en beterschap gewenst voor je vrouw.
groetjes
Mathy
Sterkte en beterschap gewenst voor je vrouw.
groetjes
Mathy
Moderators: Jerry Stam