Moeder de vrouw

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-03-2009 00:47 #1073394 door V700 register
Moeder de vrouw is gemaakt door V700 register

Henk 940LPT schreef : Voor bepaalde zaken moet ik me thuis ook nog verdedigen (vriendin). Die ziet het nut van bepaalde zaken niet

En zo zijn er natuurlijk veel meer aardige voorbeelden, hoe vrouwen/partners de V700-manie relativeren...
Tegelijk zijn er vrouwen die, ondanks hun andere kijk, appeltaart gaan bakken
omdat manlief zo heerlijk met zijn Volvo bezig is....

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-03-2009 00:54 #1233224 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lekker klusje.
Op een mooie zonnige zaterdag, de auto uit stofzuigen, opruimen van binnen, de buitenkant wassen, de knipperlichten weer in het vet, zodat ze mooi uitkomen, de lap met was even over de reflectiestrips, een litertje verse olie erin, kleppengesteld, winterbanden eronder, uitlaatje beetje dichtkitten, omdat ik de centen even niet heb voor een compleet nieuwe buis, nieuwe wissers erop, nog even langs de randen in de motorruimte om dan met een genoegzame glimlach, mijn opgepoetste bolide te aanschouwen......

.....piep...voordeur open.
Zolang hij ons maar van A naar B brengt, hè schat........grmbl.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-03-2009 01:08 #1233225 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Een auto die je dient
Hallo Volvisti
Ik ben al ongeveer autofan vanaf dat ik voor het eerst auto's kon zien. Maar niet van alles en zeker niet van kleine auto's. Maar dus wel van groot, snel, luxe, etc.
M'n moeder daarentegen is van mening dat je je een auto moet kopen die je dient. En een 945 hoort in die categorie niet thuis.
Ondertussen heb ik:
- m'n broer verhuist
- van alles naar het milieupark gebracht
- al wat kerstbomen gehaald
- wat bouwpakketkasten gehaald
- met zeven man naar circus en kerstmarkt geweest
- een tuintafel opgehaald 
"want met onze auto gaat dat niet". GRMMMMMMBL.
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-03-2009 01:46 #1233226 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic no no
Gelukkig heeft B er lol in om ondergetekende te zien prutsen en sloven op zijn IJsbeer
en op de <a href="/node/23591">KoBus</a> evenzo.
Maar o wee als ik het onderwerp van een tweede Volvo (= derde auto voor de deur) te berde breng.
Maakt niet uit voor hoe weinig; geeft niet of 'ie geschorst onder de carport gaat staan;
doet er niet toe of het een 760-van-het-eerste-uur zou zijn:
die Volvo is 1 auto te veel : an absolute no-no
Wat kunnen vrouwen toch rechtlijnig zijn!
&#160;

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-03-2009 02:11 #1233227 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic niet alleen vrouwen....ook vaders......
van mijn vader:

-wat moet je met zo een grote auto....je bent toch alleen maar alleen.....(behalve als je wat groots verplaatst wilt hebben is ie goed genoeg?)
-extra accesoires inbouwen......jongen. je auto word er niet meer waard op. (doe het toch voor mijzelf?)
-koop toch een sportieve auto. deze auto auto staat je helemaal niet.... (en dan elke dag aangehouden worden door de politie zeker?!?)
-knutsel toch niet zoveel aan die auto...je weet niet wat je doet ( yeah right!!! )
-op jouw leeftijd reed ik met een kever als éérste auto.... ( jammer he pa?!?)
-je auto verbruikt té veel! neem toch een zuiniger auto......(ja, en jij rijd eco maar kunt elke week naar de garage omdat er weer wat mankeert)
-zo krijg je nooit een leuke vriendin....als je die auto blijft rijden.....( en jij rijd klein en bent gescheiden!)
-je wagen lijkt op een lijkenauto.....zo vierkant!.....( lekker toch? beetje bijverdienen? werk zat)

van mijn opa en oma:

-je bent gek dat je zo een oude volvo rijd. ik wil graag met jou een goede jonge 2e hands kopen...... (geef maar liever het geld. knap ik de volvo wel op)

van mijn moeder:

-ik zag een leuke kleine ford ka staan voor weinig ......... (dus? dan koop je hem toch?)
-wanneer neem je eens een leuke meissie mee naar huis?......(tot nu toe nog geen gevonden met een volvo)
-doe je auto toch weg, hij vervuilt het milieu heel erg!!.......(ja hoor.....begin jij ook al?!?)
-oma vroeg of je de koelkast mee wilde nemen....wil je dat doen?......(ja hoor...maar ben je vergeten dat mijn auto de milieu vervuilt?)

de in (..) zijn meestal mijn antwoorden.....en waar de - voor staat de vragen/antwoorden/opmerkingen van mijn familie......
dus laat ik het duidelijk maken! mijn volvo gaat NIET weg!!!! alleen maar omdat hij volgens een ander ''vervuilt''....''niet bij mij past'''.....''niet sportief is''  ..... of wat weet ik voor 2009 praatjes.....
ik rijd ( zolang het mij lukt) de volvo mijn leven lang!!!!!! en NIEMAND die daar iets tegen doet, geen familie...vrienden......of overheid!!!!!!!!

dus ik zeg AMEN!

groet, bas seip

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-03-2009 03:14 #1233229 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic de kleine dingen

ik schreef : [elders:] Moet je weten dat Barbara pas echt helemáál door de knieën ging toen ze achterin die witte 945 zo'n originele rubber Volvo-mat met opstaande randjes had ontdekt en zo in één blik onze bemodderde Labradors achterin dit ideále voiture zag liggen

...dan is het toch ook weer troostrijk om te beseffen hoe eenvoudig die lieverd voor IJsbeer gewonnen was,
alle bedenkingen over brandstofverbruik ten spijt :
"Men neme een niet-grijze baksteen automaat met-rubber-honden-mat...."

• Jan Snijder (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-03-2009 04:08 #1233232 door Jan Snijder (GAST)
Beantwoord door Jan Snijder (GAST) in topic Alles is relatief.
Op gebied van auto's ( en niet alleen op dat gebied) zit een vrouw in 99 van de 100 gevallen anders in elkaar dan wij mannen. En inderdaad geeft dat weleens reden tot zuchten.
Maar als je in allerijl 's nachts terug moet rijden zo'n 100km ten zuiden van Parijs omdat je net te horen hebt gekregen dat je geliefde naar het ziekenhuis is gebracht dan besef je weer ten volle hoe betrekkelijk de dingen zijn. En hoop ik dat alles maar weer snel ten goede zal keren. Vandaar mijn late tijdstip hier. Nog heel even uithijgen van de rit van 550 km, snel een paar uurtjes plat en straks rond half negen naar het ziekenhuis.
Moeder de vrouw is soms onnavolgbaar maar wat zou ik haar missen.

Groeten, Jan.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-03-2009 06:55 #1233233 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Jan, hoop van harte dat
Jan, hoop van harte dat alles snel weer helemaal in orde komt !Sterkte!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-03-2009 07:35 #1233237 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Helemaal mee eens Jan.........

jsnijder schreef : Op gebied van auto's ( en niet alleen op dat gebied) zit een vrouw in 99 van de 100 gevallen anders in elkaar dan wij mannen. En inderdaad geeft dat weleens reden tot zuchten.
Maar als je in allerijl 's nachts terug moet rijden zo'n 100km ten zuiden van Parijs omdat je net te horen hebt gekregen dat je geliefde naar het ziekenhuis is gebracht dan besef je weer ten volle hoe betrekkelijk de dingen zijn. En hoop ik dat alles maar weer snel ten goede zal keren. Vandaar mijn late tijdstip hier. Nog heel even uithijgen van de rit van 550 km, snel een paar uurtjes plat en straks rond half negen naar het ziekenhuis.
Moeder de vrouw is soms onnavolgbaar maar wat zou ik haar missen.

Groeten, Jan.

Als het daar op aan komt is ook een Volvo maar een stuk blik.
Wat zal jij een rotrit achter de rug hebben!
Ik hoop dan ook dat alles uiteindelijk positief uitpak.

Sterkte,
Erik

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-03-2009 07:42 #1233238 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic missen

jsnijder schreef : Moeder de vrouw is soms onnavolgbaar maar wat zou ik haar missen

Terwijl we we op ons forumpje in stijl verder badineren,
zeg ik jou dat -samen met velen- natuurlijk driewerf na, Jan !
Sterkte jij en veel beterschap voor jouw alter ego.

Moderators: Jerry Stam